Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@04:17:03 GMT

دستگیری ۲ نفر از مخلان امنیت عمومی معدن آلبلاغ اسفراین

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۷۵۲۲۸

دستگیری ۲ نفر از مخلان امنیت عمومی معدن آلبلاغ اسفراین

سرهنگ مجید یگانه پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: در پی اعلام پلیس امنیت عمومی اسفراین مبنی بر فعالیت دلالان بزرگ سنگ در معدن آلبلاغ و ایجاد درگیری‌های متعدد با مأمورین دستگیری این افراد به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس با همکاری سربازان گمنام امام زمان (ع) قرار گرفت. 

وی با اشاره به اینکه در بررسی‌های به‌عمل‌آمده از سوابق این افراد مشخص شد که دارای چندین فقره سابقه کیفری هستند افزود: با هماهنگی مقام قضائی و در پی انجام یک عملیات غافلگیرانه متهمان در مخفیگاهشان دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی بابیان اینکه مأموران در بازرسی از محل مخفیگاه متهمان مقدار ۶۶۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک و ۵۳۰ کیلوگرم سنگ معدن آلبلاغ کشف نمودند، خاطرنشان کرد : در این عملیات سه دستگاه خودرو و یک دستگاه موتورسیکلت توقیف و به پارکینگ منتقل شد.  

سرهنگ یگانه پور بابیان اینکه با مخلان نظم و امنیت باقدرت برخورد خواهیم کرد ،تصریح کرد : متهمان بعد از تکمیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و ازآنجا روانه زندان شدند. 

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از شهروندان خواست در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک مراتب را بلافاصله از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ج

 

منبع: فارس

کلیدواژه: دستگیری امنیت پلیس شناسایی معدن آلبلاغ اسفراین خراسان شمالی اسفراین سنگ معدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۷۵۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۱۱ نفر از اراذل قمه‌کش در ارومیه

ایسنا/آذربایجان غربی فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی از دستگیری ۱۱ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه خبرداد.

سردار رحیم جهانبخش در خصوص دستگیری مخلان نظم عمومی در پنحشنبه شب هفته گذشته در یکی از خیابان‌های ارومیه در گفت و گو با ایسنا افزود: به دنبال بروز یک حرکت غیرقانونی توسط تعدادی از مخلان نظم و امنیت عمومی در فلکه پل قویون ارومیه و بازنشر تصاویر نامطلوب این رفتارهای هنجارشکنانه در فضای مجازی، بلافاصله پلیس امنیت عمومی انتظامی استان با تیم ویژه مبارزه با اراذل و اوباش رسیدگی به موضوع را شروع کرد.

وی افزود: تمامی افراد مرتبط با این موضوع شناسایی شده و با هماهنگی مرجع قضایی، تعداد ۱۱ نفر از عناصر اصلی دستگیر شده و با حمایت مرجع قضایی برنامه‌ریزی شده که برخورد قانونی قاطعی با این اشخاص صورت گیرد.

فرمانده انتظامی استان خاطر نشان کرد: مطمئنا پلیس به هیچ وجه، حرکات این چنینی را تحمل نخواهد کرد و در همان لحظات اولیه برخورد قاطع صورت خواهد پذیرفت و اخطار می‌دهم به کسانی که ادعای اراذل و اوباش و یا قلدرمآبی می‌ کنند اگر درصحنه پلیس با آنها مواجه شود برخورد کوبنده‌تری با آنها خواهیم داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل تیراندازی در هویزه
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در اسفراین
  • دستگیری عامل تیراندازی در گتوند
  • دستگیری ۱۱ نفر از اراذل قمه‌کش در ارومیه
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین
  • دستگيری عاملان نزاع دسته جمعی در کوهدشت
  • پلیس برای دستگیری این دو نفر مجبور به شلیک گلوله شد
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • پلیس در پی دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه