Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-26@19:56:36 GMT

پیام وزیر بهداشت به مناسبت روز معلم

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۷۵۶۱۳

پیام وزیر بهداشت به مناسبت روز معلم

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نوشت: پزشکان و پرستاران ۱۴ ماه کاستی‌ها را با فدای جسم و جان جبران کردند.

دکتر سعید نمکی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در پیام تبریک روز معلم نوشت: به نام خداوند جان و خرد او که همه چیز را آفرید، انسان را خلق کرد و اولین آموزگار آفرینش شد و پیامبرش را فرمود تا بخواند و بندگانش را تعلیم داد با قلم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا یاد بگیرند بنویسند عشق. که عشق اسطرلاب اسرارش بود و کلید گنج پنهان معانیش.

وزیر بهداشت در این پیام افزود: او شب های قدر را آفرید تا فزون تر از هزار ماه باشد و در یکی از این شب ها یکی از شاگردان مکتب خانه عشقش را به محراب دلدادگی کشاند تا خود معلم یگانه جوانمردی و عدالت پروری شود و بر کرسی استادی فنا شدن در دریای بیکران عشق معبود بر مسند شهید والامقام قربانگاه مسجد کوفه اش بنشیند.

نمکی ادامه داد: خداوندی که ۱۴ ماه اساتید و دانشجویان علوم پزشکی کشور را عشق و توان داد تا در مبارزه با ویروس منحوس، تن بر آتش بلا بسپارند. در تنگنای فشار زورمداران خارجی و طعنه و بی مهری بی وفایان داخلی لحظه ای از پا ننشسته و کاستی ها را با فدای جسم و جان خویش جبران کنند.

با لطف او هزاران بیمار را از دام مرگ برهانند و خود بیمار شوند و گروهی نیز به جمع شهدایت بپیوندند و باز هم ایستاده اند تا کسی هراس نبودشان را نداشته باشد تا مردم سرزمین شان بیم بیماری، فقدان طبیب، دارو، پرستار و دیگر خدمتگزاران عرصه بهداشت و درمان آزارشان ندهد.

وزیر بهداشت نوشت: سخت ترین ایام تاریخ ایران زمین را با عزتی ماندگار رقم زدند اساتیدی که روزهای نخست، بی حفاظ و سپر، تن برآتش زدند تا دانشجویان شان یاد بگیرند عاشقانه سوختن برای مردم وطن یعنی چه؟ درس عشق کدامست؟ و مکتب خانه عاشقی کجاست؟ 

نمکی افزود: استاد و دانشجوی شهیدم یادتان همواره چون ستاره ای تابناک در آسمان خاطر مردم نسل ها بدرخشد. استاد و دانشجوی زخم خورده مانده در صحنه مبارزه سهمگین، جسم و جانت از گزند ایام محفوظ بماند. دانشگاه و دانشگاهی عزیز برای ایرانی آباد و آزاد و سرافراز زنده و شاداب بمانی. استاد سربلند روزت بلندتر از آفتاب تیرماه ایران زمین فرخنده و تابناک باد.
/ایرنا

بیشتر بخوانید: درگذشت پرستار باردار بیمارستان لقمان بر اثر کرونا

جرئیات جدید تست رایگان کرونا در ایستگاه مترو

اخبار ویروس کرونا در ایران و جهان را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: وزیر بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۷۵۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احساساتی شدن جان تری پس از پیام تبریک مورینیو به مناسبت ورود به تالار مشاهیر لیگ برتر / زیرنویس فارسی

احساساتی شدن جان تری پس از پیام تبریک مورینیو به مناسبت ورود کاپیتان اسطوره ای چلسی به تالار مشاهیر لیگ برتر انگلیس را مشاهده می کنید.

دانلود (10.1MB)

دیگر خبرها

  • دیدار‌ چهره به چهره وزیر بهداشت با مردم منطقه ۱۸ تهران
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • احساساتی شدن جان تری پس از پیام تبریک مورینیو به مناسبت ورود به تالار مشاهیر لیگ برتر / زیرنویس فارسی
  • (ویدئو) واکنش مسعود ده‌نمکی به پیشنهاد وزیر شدن!
  • واکنش مسعود ده‌نمکی به پیشنهاد وزیر شدن! |‌ ویدئو
  • پیام رئیس سازمان بهزیستی کشور به مناسبت روز روانشناس
  • روایت ده نمکی از پیشنهاد وزیر شدنش در دولت احمدی نژاد
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت "سالروز شکست آمریکا در طبس"