Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@14:02:42 GMT

۷۰ درصد زخم کاری مهدویان فیلمبرداری شد

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۷۵۹۸۸

۷۰ درصد زخم کاری مهدویان فیلمبرداری شد

مراحل فنی و تصویربرداری سریال «زخم کاری» به کارگردانی مهدویان به صورت همزمان برای رسیدن به پخش در حال انجام است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تصویربرداری سریال «زخم کاری» ساخته محمدحسین مهدویان از مرز ۷۰ درصد گذشت و مراحل فنی آن همزمان با فیلمبرداری برای رسیدن به پخش در حال انجام است. 

  «زخم کاری» اولین سریال محمدحسین مهدویان است که در فضای نوآر ساخته شده و داستانی متفاوت را روایت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
این سریال محصول جدیدی از پلتفرم فیلیمو است که قرار است به زودی پخش آن آغاز شود.    جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، هانیه توسلی، سعید چنگیزیان، الهه حصاری، عباس جمشیدی‌فر، مهدی زمین‌پرداز، امیرحسین هاشمی، کاظم هژیر آزاد، منو چهر علیپور، مه‌لقا باقری، مائده طهماسبی، سیاوش طهمورث و با معرفی مرتضا امینی‌تبار و  سارا حاتمی بازیگران «زخم کاری» هستند.   در خلاصه داستان این سریال آمده است: «من عاشق زمستونای اینجام. قشنگ نیست؟  - قشنگه ولی سختی داره. پنج هزار کیلومتر پرواز می‌کنن فقط برای این که زنده بمونن. اولش خیلی ترسناکه ولی تهش خونه‌شونو پیدا می‌کنن.  - اگه به تهش برسن.  - بلد باشن می‌رسن.»    انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: زخم کاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۷۵۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ملی مسکن در ۱۰۸ شهر استان در حال اجرا

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان، در استان پیشرفت فیزیکی اجرای این طرح رادر شهرهای شهرضا، مبارکه، دولت آباد و دهاقان بیشتر از دیگر شهرها اعلام کرد وگفت: آمار مجموع ثبت نام کنندگان، بیش از ۴۶۱ هزار نفر و تأیید نهایی تجمیعی بیش از ۱۳۱ هزار نفر بوده است.

علیرضا قاری قرآن افزود: تعداد متقاضیان دارای آورده بیش از ۴۰ میلیون تومان در استان، بیش از۴۶ هزار و ۷۰۰ نفر است.

وی گفت: هزینه واحدهای طرح نهضت ملی مسکن با توجه به تاریخ شروع، مشخصات فنی، تعداد طبقات و مساحت متفاوت و به نسبت پیشرفت طرح از متقاضیان اخذ و در نهایت به قیمت تمام شده واگذار می‌شود.

قاری قرآن افزود: میزان تسهیلات پرداختی به متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن، ۵۵۰ میلیون تومان با کارمزد ۱۸ درصد و مجموع دوران مشارکت و اقساط ۲۰ سال است و در هنگام تحویل واحد، فروش اقساطی برقرار می‌شود.

وی گفت: اجرای این طرح در استان اصفهان، در مراحل مختلف اخذ پروانه، فونداسیون، اسکلت، سقف، سفت کاری و نازک کاری بوده و پیش بینی می‌شود تا سال ۱۴۰۴ به بهره برداری برسند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان، کیفیت ساخت مسکن رادر اجرای این طرح مطابق مقررات ملی ساختمان بیان کردو افزود: ۱۳ پیمانکار در ساخت و تکمیل طرح های نهضت ملی مسکن فعالیت دارند.

دیگر خبرها

  • تصویربرداری ۹۵ درصد از اراضی کل کشور توسط ماهواره پارس
  • آغاز برنج‌کاری در گیلان
  • کردستان، مهد هنر نازک کاری
  • ۶۹/۲ درصد مردم ایران تلویزیون تماشا می‌کنند
  • کدام کارگردان‌ها مشغول ساخت سریال‌ هستند؟
  • کدام کارگردانان این روزها مشغول کارند؟
  • طرح ملی مسکن در ۱۰۸ شهر استان در حال اجرا
  • بازیگر «زخم کاری» در واقعیت/ عکس
  • آغاز پیش تولید «پایتخت ۷» / تصویربرداری قصه‌های خانواده معمولی از مرداد
  • پیش تولید «پایتخت۷» آغاز شد؛ تصویربرداری قصه‌های خانواده معمولی از مرداد