Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-01@13:37:54 GMT

معرفی شرکت قفل دیجیتال آداک لاک

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۷۶۰۴۸

معرفی شرکت قفل دیجیتال آداک لاک

این گروه با بهره گیری از دانش روز و استفاده از متخصصان در تمام مراحل واردات ، تولید ، فروش و خدمات پس از فروش ، از پیشینه ای۴۰ ساله برخوردار بوده و نیارمندیهای کشور عزیزمان را زیر نظر دارد. شرکت قفل هوشمند آداک همچنین توانسته در بازار کشورهای همسایه وارد شده و توانایی خود را به آنها نشان دهید. و هم اکنون در کشورهایی مثل عراق و گرجستان دارای پروژه های انجام شده ای هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مزایای استفاده از قفل‌های دیجیتال در منازل و ساختمان‌های مسکونی:

از آنجا که ایمنی، راحتی و زیبایی سه فاکتور مهم در قفل‌های هوشمند هستند؛ از این رو بیشتر مشتریان با بررسی قیمت و ارزش رتبه‌های امنیتی و همینطور سهولت در استفاده، این محصول را انتخاب می‌کنند. مشتریان می‌توانند بعد از مشاوره با کارشناسان ما و با انتخاب ایمن‌ترین قفل‌های الکترونیکی درب ورودی شایسته‌ترین خرید را داشته باشند. استفاده از قفل دیجیتال درب آپارتمان می‌تواند مزایای زیر را برای کاربران به همراه داشته باشد.

ورود افراد بدون لمس دستگیره ورودی، سبب حفظ رعایت بهداشت می‌شود. کنترل بیشتری روی دسترسی و ورودی ساختمان خواهید داشت. قفل دیجیتال سبب افزایش امنیت ساختمان می‌شود. هزینه‌های مربوط به قفل‌های سنتی مانند تعویض و ساخت کلیدها کاهش می‌یابد. استفاده از قفل‌های دیجیتال در ساختمان‌ها به خاص بودن سازه کمک می‌کند.

مجموعه آداک با پیشینه چندین ساله خود در امر فروش قفل دیجیتال، واردات، تولید و خدمات پس از فروش انواع قفل‌های هوشمند دیجیتالی و دستگیره‌های دیجیتال، نه تنها در بازارهای داخلی نیاز مشتریان و هموطن را تامین کرده است؛ بلکه توانسته با رخنه در بازارهای سایر کشورهای همسایه مانند عراق و گرجستان، توانایی و مهارت خود را به منصه ظهور برساند. مجموعه آداک با ارائه مناسب‌ترین قیمت قفل دیجیتال اثبات کرده است که همواره منافع مصرف‌کننده در اولویت است. از این رو بیشتر مشتریان ما با خیال آسوده اقدام به سفارش و خرید قفل دیجیتال از سایت آداک لاک می‌کنند.

شعار شرکت آداک لاک:

« ما به کیفیت ، زیبایی و قیمتی مناسب می اندیشم ، مساٸلی که هرکدام مسیری جداگانه را می پیمایند »

کیفیت مناسب با استفاده از مرغوب ترین متریال در تمامی مراحل ازشروع تولید تا بسته بندی .
استفاده از طراحان بسیار حرفه ای در دیزاین محصولات با توجه به پارامترهای زیبایی شناختی .
قیمت مناسب با استفاده از نمایندگی های رسمی از بهترین کارخانجات دنیا و تیم حرفه ای در ضمینه تولید و واردات .

ما با نزدیک کردن این موارد به یکدیگر ، ۳۶ ماه گارانتی و ۱۵ سال خدمات پس از فروش محصولات و ریز نکته هایی که در اختیار مشتریان خود قرار می دهیم جای هیچ شک و شبهه ای را باقی نمیگذاریم و مشتریان ما میتوانند با خیالی آسوده انتخابی درست داشته باشند.

محصولات عرضه شده در سایت آداک لاک: انواع قفل دیجیتال انواع دستگیره دیجیتال انواع تجهیزات هتلی انواع گاوصندوق و سیف باکس انواع قفل رمزی انواع قفل اثر انگشتی چشمی دیجیتال انواع آیفون تصویری قفل های الکترونیکی قفل شیشه سکوریت

اطلاعات تماس درج شده در وب سایت اداک:
دفتر مرکزی
تهران ، سعادت آباد ، بالاتر از میدان کاج ( طهرانی مقدم ) ، خیابان ۱۲ ، پلاک ۲۰ ، واحد ۱۰۱
تلفن : ۰۲۱۲۲۱۲۲۲۲۶

+۹۸(۲۱)-۲۲۱۲۲۲۲۶

Unit ۱۰۱ , No ۲۰ , ۱۲th Street , kaj Sq , Sa’adat Abad , Tehran , Iran
https://adaklock.com

فروش : ۰۹۱۲۰۱۳۵۵۷۶
ایمیل : info@adaklock.com

نمایندگی مشهد
مشهد بلوار قرنی بین قرنی ٢٢ و ٢٤ فروشگاه علمایی

دفتر کاشان
ابتدای خیابان طالقانی نبش ۴ راه نماز محراب ۶ پلاک ۳۰ واحد ۳

دفتر شیراز
ابتدای خیابان معالی آباد ، جنب مسجد دستغیب ، طبقه اول ، واحد ۱

نمایندگی کیش
کیش . بلوار رودکی . هتل شایگان . پلاک ۶

دفتر رامسر
رامسر ، روبروی فرودگاه ، مجتمع سیمرغ ، طبقه اول ، واحد۲ ، کلید طلایی

کد خبر 598568

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: قفل دیجیتال انواع قفل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۷۶۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک بام و دوهوای دولت برای کولرهای گازی: تبلیغ ممنوع؛ فروش آزاد، قاچاق رها!

مهدی بستانچی، رئیس انجمن تولیدکنندگان سیستمهای تهویه مطبوع ایران: درماه های اخیر ممنوعیت تبلیغ کولرهای گازی موجب تعجب و سئوال محافل حرفه ای و صنعتی این حوزه شده است. بر اساس مصوبه شورای عالی انرژی، وظیفه ممنوع کردن تبلیغ کالا‌های با مصرف انرژی بالا و فاقد سازگاری لازم با اقلیم‌های مختلف کشور برعهده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گذاشته شده است تا این وزارتخانه با همکاری دستگاه‌های ذیربط به ویژه سازمان صدا و سیما اقدامات لازم را برای ممنوعیت تبلیغ این گونه کالا‌ها براساس پیشنهاد وزارتخانه‌های نفت و نیرو و هماهنگی وزارت صنعت، معدن و تجارت به عمل آورد؛ اما این مصوبه در حالی صادر شده که به‌تعدد شاهد تبلیغ کولر‌های گازی از شبکه‌های مختلف صدا و سیما و گا‌ها نصب بنر‌های شهری در ا ین زمینه هستیم.

دروهله نخست به نظر می رسد حساسیت به موضوع کولرهای گازی، به دلیل مصرف برق این محصولات است ، اما یک محاسبه سرانگشتی نشان می دهد درحالی که مصرف ۲۰ میلیون کولر آبی در کشور در فصل گرم سال، ۱۰ هزار مگاوات انرژی الکتریکی است، شاهد مصرف ۲۰ هزار مگاواتی ۱۰ میلیون کولر گازی در کشور در فصول گرم سال هستیم.

 این تناقض  را می توان در چند بخش اساسی بررسی کرد : اول اینکه اگر  کولر های گازی بار سنگینی در حوزه مصرف انرژی محسوب می شوند، که  البته به طور حتم این گونه است، اما باید دید چرا همچنان تبلیغ این نوع تجهیزات به صورت گسترده در سطح شهرها و رسانه های ملی  انجام می شود؟ و دوم این که موضوع بسیار مهم تر و آسیب رسان به صنعت و اقتصاد کشور ، یعنی قاچاق در این حوزه چرا نادیده گرفته می شود و چرا برنامه ریزی مناسب و روشن و متقنی برای تولید و تامین نیازهای داخلی و جلوگیری از قاچاق این کالا صورت نمی پذیرد؟

حسب اعلام مسئولان تشکل های مربوط، کولر گازی اجنرال و انواع دیگر کولر گازی در صدر قاچاق لوازم خانگی در ایران قرار دارند و  تنها در سال ۹۵ و ۸ ماهه 1395 و  سال 1396، حدود ۴۵۰ میلیون دلار کولر گازی به صورت قاچاق وارد کشور شده است.

همچنین براساس  اعلام فرمانده انتظامی استان البرز در پاییز 1402  یکی از واحدهای تجاری سطح استان اقدام به  واردات بیش از 2500 دستگاه اسپیلت کولر گازی و پکیج دیواری کرده و بدون اینکه در سامانه جامع انبارها این کالاها را ثبت نمایند، اقدام به فروش آنها در بازار کرده  است .

و سئوال این که چه اقدامات بازدارنده ای در این زمینه یعنی قاچاق به عنوان مساله حاد و مزمن صنایع کشور صورت پذیرفته است؟

نکته بسیار قابل تامل آن که برآوردها نشان می دهند که نیاز بازار کشور سالانه حدود ۷۰۰ هزار دستگاه است که تقریبا ۴۰۰ هزار دستگاه آن در داخل تولید و سالانه چیزی حدود  ۳۰۰ هزار دستگاه کولرگازی به کشور قاچاق می شود.

به این ترتیب بیش و پیش از هر اقدامی از جمله اقدامات «یک بام و دوهوایی» مانند ممنوعیت تبلیغ کولرهای گازی، انتظار می رود در مبادی ورودی تلاش های  بیشتری در خصوص کنترل قاچاق کولر که بعضا با برندهای زیر پله ای و در کشورهایی با بنیه تولیدی بسیار ضعیف ساخته می شوند، انجام شود؛ چرا که این محصولات اصولا از لحاظ مصرف انرژی از فن آوری روز دنیا بهره مند نیستند. بنابراین نظارت بر تولید با کیفیت این نوع تجهیزات و ارائه تسهیلات کارآمد به تولید کنندگان ذی صلاح  داخلی  و بهره مندی از  پنل های خورشیدی در تولید برق این تجیهزات تا حدودی می تواند این جلوی قاچاق سازمان یافته و گسترده را بگیرد و از میزان آن بکاهد.

اما راه حل  دیگر برای خنک کردن ساختمان ها در فصول گرم سال مربوط به  طراحی تهویه طبیعی در معماری پایدار  است؛ راهکاری که امروزه در کشورهای توسعه یافته مورد توجه جدی است و در کشور ما نیز توجه به آن اولویت قطعی دارد.

برای ایجاد تهویه طبیعی در معماری باید قبل از اجرای ساختمان، تحقیقاتی در خصوص انتخاب بهترین موقعیت ساختمان به منظور ایجاد تهویه مناسب از بادهای غالب انجام می شود. همچنین عناصر طراحی وجود دارد که باید در ساختمان گنجانده شوند تا امکان دسترسی آزاد به هوا فراهم شود. به عنوان مثال، پنجره های طبقه بالایی در در جهتی نصب شوند تا دسترسی راحت هوا به طبقات پایین دست فراهم شود.

برای بسیاری از خانه های شخصی، ساختمان کارآمد همراه با تهویه طبیعی برای برآوردن نیازهای تهویه کافی است. سازه های بزرگتر ممکن است به ترکیبی از تهویه طبیعی و مکانیکی نیاز داشته باشند تا کیفیت هوا در سطح معقولی حفظ شود. ساختمان‌های سبز اغلب به‌طور خاص طراحی می‌شوند که عمدتاً به دلایل بهره‌وری انرژی بر تهویه طبیعی تکیه می‌کنند و همچنین می‌توان ساختمان‌ها را برای سازگاری با تهویه طبیعی، برای افرادی که علاقه‌مند به کارآمدتر کردن سازه‌ها در مصرف انرژی هستند، بازسازی کرد.

هدف اصلی تهویه طبیعی این است که به هوای محیط بیرون اجازه دهد تا رطوبت کم، جریان باد با دمای متوسط را به عنوان منبع خنک کننده جایگزین برای ساختمان فراهم کند و گردش هوا را در سرتاسر ساختمان فراهم کند. با استفاده از این روش، مالکان ساختمان می توانند با خاموش کردن سیستم تهویه مطبوع در زمانی که دما مناسب است، در هزینه های انرژی صرفه جویی کنند. تهویه طبیعی می‌تواند جایگزین تمام یا بخشی از یک سیستم مکانیکی شود و هزینه‌های خرید انواع سیستم تهویه مطبوع هوا، اجرای کانال انتقال هوا و هزینه مصرف انرژی را برای مالک کاهش دهد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کالامارکت چیست؟ مارکت پلیس فروش اقساطی کالای دیجیتال و لوازم خانگی
  • آیا بازگرداندن نصف مبلغ خودرو به مشتریان صحت دارد؟
  • انواع دستگاه بسته بندی و ماشین آلات بسته بندی صنعتی
  • تعطیلی دانشگاه لهستانی به جرم فروش مدرک/ مدیران سیاسی و نظامی مشتریان مدرک تقلبی بودند
  • قیمت مصوب انواع میوه اعلام شد/ جدول قیمت
  • قوانین سختگیرانه اتحادیه اروپا یقه آیپد را گرفت!
  • سه پیشنهاد جنجالی برای هدایای تبلیغاتی
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول
  • عربستان قیمت نفت را برای آسیایی‌ها در ژوئن افزایش می‌دهد
  • یک بام و دوهوای دولت برای کولرهای گازی: تبلیغ ممنوع؛ فروش آزاد، قاچاق رها!