Web Analytics Made Easy - Statcounter

هاشم  صیامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: با توجه به ظرفیت‌ها و امکانات سخت‌افزاری خوبی که در رشته دو و میدانی در استان مرکزی وجود دارد، با تصمیم فدراسیون، مسابقات  دو و میدانی قهرمانی کشور که به نوعی مهم‌ترین مسابقات کسب ورودی المپیک توکیو به شمار می‌رود، سال جاری در استان مرکزی و شهر اراک برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه نبود پیست استاندارد یکی از دغدغه‌های جدی ورزشکاران دو و میدانی استان مرکزی بود، تصریح کرد: با راه‌اندازی پیست تارتان این دغدغه تا حدودی برطرف شده، اتفاقات خوبی در رشته دو و میدانی در استان رقم خواهد کرد.

رئیس فدراسیون دو و میدانی بیان داشت: دو و میدانی از رشته‌های مادر و ورزش اول المپیک است که در 24 ماده آن 147 مدال توزیع می‌شود.

رئیس فدراسیون دو و میدانی گفت: از استان مرکزی حسین رسولی شانس کسب ورودی مسابقات المپیک را داراست که امیدواریم با برگزاری مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی اراک شاهد تقویت روحیه و انگیزه این ورزشکار خوب کشور باشیم.

صیامی بیان داشت: در حال حاضر از سه ورزشکاری که کسب ورودی کردند احسان حدادی و حسن تفتیان به صورت مستقیم سهمیه را کسب کردند، مهدی پیرجهان در رنکینگ شرایط خوبی دارد، علاوه بر حسین رسولی دو ورزشکار دیگر نیز شانس کسب ورودی دارند، که تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا 5 ورزشکار کسب ورودی کنند، البته هدف فدراسیون این است که ورزشکار زمانی بتواند کسب ورودی کند که در المپیک هم بتواند رقابت خوبی از خود به نمایش بگذارد و افتخار آفرینی کنند، همچنین ورزشکارانی را حمایت خواهیم کرد که در بازی‌های آسیایی 2022 نیز شانس مدال آ‌وری داشته باشند.

وی حمایت از مربیان و ورزشکاران و برگزاری مسابقات با کیفیت در رده‌های پایه و بزرگسالان، ارتقای سطح دانش مربیان و حمایت از ورزش بانوان در حوزه قهرمانی را از برنامه‌های مهم فدراسیون برشمرد و خاطرنشان کرد: در حال حاضر با پیگیری‌های صورت گرفته 80 درصد مربیان و ورزشکاران حقوق دریافت می‌کنند.

رئیس فدراسیون دو و میدانی ادامه داد: تا قبل از سفر احساس می‌کردم شرایط زیرساختی و ظرفیت استان در حد متوسط خوب باشد، اما ظرفیت بسیار خوبی دارد، که باید از این ظرفیت‌ها به درستی بهره گرفت.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس فدراسیون دو و میدانی هاشم صیامی المپیک توکیو استان مرکزی دو و میدانی کسب ورودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۷۶۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد

توافقات نهایی برای میزبانی یزدی‌ها در رقابت‌های باشگاه‌های مردان آسیا ۲۰۲۴ در جلسه رئیس فدراسیون والیبال با استاندار یزد انجام شد.

به گزارش تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، با دعوت مسئولان باشگاه شهداب یزد، سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال ایران به همراه وحید مرادی و مهدی اسلامی نایب رئیس و خزنه‌دار فدراسیون والیبال صبح امروز (سه‌شنبه 11 اردیبهشت) با استقبال رسمی مدیران ورزش استان از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید صدوقی (ره) وارد شهر یزد شد.

در این سفر یک روزه مسئولان فدراسیون والیبال از شرایط و امکانات این استان برای میزبانی از بیست و چهارمین دوره رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا بازدید کردند و سپس تقوی در جلسه‌ای با فاطمی استاندار یزد به بررسی شرایط و موراد مربوط به میزبانی این رقابت‌ها پرداخت.

در این جلسه علاوه بر مرادی و اسلامی، امیر شرافت مدیرعامل باشگاه شهداب با استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان یزد نیز حضور داشتند و در نهایت مقرر شد با توجه به توافقات نهایی فدراسیون والیبال، شهر یزد و باشگاه شهداب به عنوان میزبان رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا به کنفدراسیون والیبال آسیا و والیبال ورلد معرفی شود.

مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا از پنجم شهریور ماه به میزبانی شهر یزد برگزار خواهد شد که بر اساس توافق‌های صورت گرفته تیم فولاد سیرجان ایرانیان به عنوان قهرمان ایران در این مسابقات شرکت می‌کند و شهداب یزد نیز به عنوان میزبان مسابقات، دیگر نماینده ایران در این رقابت‌ها خواهد بود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  • ملایر در میزبانی مسابقات قهرمانی کشور سنگ تمام گذاشت
  • نشست مشترک کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی و مسئولین کمیته ملی المپیک
  • محمود خسروی وفا: می توانیم در المپیک ناگویا ژاپن شانس پنجمی داشته باشیم؛ کشتی امید اول ماست
  • خسروی‌وفا: توان ورزش ما بسیار فراتر از اینهاست
  • پرسپولیس فعلا سهمیه مستقیم لیگ نخبگان را در جیب دارد
  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک
  • با دستور وزارت ورزش، انتخابات کمیسون ورزشکاران تجدید شد
  • مطیعی: دو و میدانی را با کمترین تنش به رئیس جدید تحویل می‌دهیم
  • انتقال میزبانی مچ‌اندازی آسیا از کیش به تاشکند!