Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@03:29:45 GMT

فعالیت سامانه بارشی امروز و فردا ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۷۶۲۳۰

فعالیت سامانه بارشی امروز و فردا ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری مهر، امروز با فعالیت سامانه بارشی در کشور در تمامی مناطق به‌جز استان‌های کرمانشاه، لرستان، ایلام، خوزستان و بوشهر و طی فردا در تمامی مناطق کشور به‌جز استان‌های کرمانشاه و ایلام طی برخی ساعات رگبار باران همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقت و در برخی مناطق خیزش گرد و خاک و در نقاط مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شدت بارش طی امروز در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، زنجان، اردبیل، مازندران، تهران‌، سمنان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی و جنوب سیستان و بلوچستان و طی روز دوشنبه در ارتفاعات شرقی تهران، ارتفاعات مازندران و استان‌های اصفهان، خراسان جنوبی، یزد، کرمان و شمال سیستان و بلوچستان خواهد بود.

این سامانه بارشی طی روز سه‌شنبه بیشتر در نواحی مرکزی، شمال شرق، شرق، جنوب شرق، دامنه‌های جنوبی البرز، دامنه‌های زاگرس مرکزی و طی روز چهارشنبه در نوار شمالی و نوار شرقی کشور و طی روز پنجشنبه در نوار شمالی و استان‌های کرمان، فارس، یزد و اصفهان فعال است.

امروز در برخی نقاط استان‌های کرمانشاه، ایلام و خوزستان احتمال وقوع پدیده گرد و خاک وجود دارد.

کد خبر 5202664 سمیرا خباز

منبع: مهر

کلیدواژه: سامانه بارشی بارش باران وزش باد گرد و خاک شهرداری تهران واکسن کرونا شورای شهر تهران ویروس کرونا وزارت آموزش و پرورش مفاسد اقتصادی سازمان تامین اجتماعی قوه قضاییه میراث فرهنگی پیروز حناچی صنایع دستی هلال احمر جمهوری اسلامی ایران روز شوراها شهرداری طی روز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۷۶۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراشبند در صدر بارش‌های فارس قرار گرفت/ بارش‌ها فردا تشدید می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، هواشناسی فارس اعلام کرد: تا ساعت ۱۹ امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت تقریباً تمام شهرستان‌های استان فارس شاهد بارش رحمت الهی در سامانه بارشی اخیر بوده‌اند.

بر اساس اعلام این مرکز تا امروز فراشبند با ۲۷.۴ میلی‌متر رکورددار سامانه بارشی اخیر بوده که اوج فعالیت آن روز پنجشنبه است و شاهد تشدید بارش‌ها خواهیم بود.

بارش‌ها در مجموع سامانه بارشی اخیر در شیراز ۵ میلی‌متر و در مجموع سال زراعی ۲۳۰ میلی‌متر بوده است.

کد خبر 6094667

دیگر خبرها

  • فراشبند در صدر بارش‌های فارس قرار گرفت/ بارش‌ها فردا تشدید می‌شود
  • کاهش ۵ درجه‌ای دمای هوا در خراسان شمالی از هفته آینده
  • ورود سامانه بارشی به آذربایجان شرقی
  • سامانه بارشی وارد آذربایجان شرقی می‌شود
  • آغاز بارش های شدید و سیلابی در بیشتر مناطق کشور
  • هشدار نارنجی به کشاورزان در پی بارش تگرگ/ ۱۶ استان درگیر بارش
  • فعالیت سامانه بارشی در کرمانشاه شدت می یابد
  • ‌آغاز فعالیت سامانه بارشی از امشب در فارس‌/ مراقب آبگرفتگی معابر باشید
  • ورود سامانه بارشی فعال به خوزستان
  • استقرار سامانه بارشی در استان ایلام تا پایان هفته