Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان چهارمحال و بختیاری از توزیع ۴۹ هزار وعده غذای گرم در قالب افطاری بین نیازمندان سراسر استان خبر داد. - اخبار استانها -

علی‌ملک‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد اظهار داشت: از ابتدای ماه مبارک رمضان و آغاز پویش ایران همدل و اطعام مهدوی در استان 8 هزار و 839 بسته مواد غذایی شامل کالاهای اساسی مانند رب گوجه فرنگی، روغن، برنج، پروتئین و حبوبات با هزینه 11 میلیارد و 250 میلیون ریال تهیه و میان خانواده‌های نیازمند استان توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به حمایت و کمک‌های مردم و خیران در مرحله سوم پویش ایران همدل در استان افزود: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون 22 میلیارد و 400 میلیون ریال کمک نقدی و غیرنقدی از سوی مردم جمع‌آوری شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام  خمینی (ره) استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به تعداد آشپزخانه‌های فعال اطعام مهدوی در استان اضافه کرد: 391 نفر افراد فعال شامل نیروهای امدادی و داوطلب در 56  آشپزخانه‌ مهدوی در سراسر استان با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی فعالیت می‌کنند.

ملک‌پور یادآور شد: در روز میلاد امام حسن مجتبی (ع) و نیمه ماه مبارک رمضان 2 هزار پرس غذای گرم تهیه و در قالب افطاری میان مددجویان نیازمند استان توزیع شد، همچنین در این روز 1000 بسته معیشتی شامل کالاهای اساسی تهیه و در اختیار خانواده‌های نیازمند استان قرار گرفت.

وی در ادامه در مورد تعداد بسته‌های غذایی توزیع شده در قالب افطاری بین نیازمندان استان، گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون 49 هزار وعده غذای گرم و یک هزار و 187 وعده "افطاری ساده" از سوی کمیته امداد تهیه و با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی میان مددجویان نیازمند در استان توزیع شده است.

توزیع روزانه 4000 بسته افطاری در محلات مشهد توسط آستان قدس رضویآش و شیرینی‌های محلی، جلوه‌‌دهنده سفره‌های افطار در کرمانشاه+ تصاویر35 هزار بسته افطاری ساده در بین نیازمندان استان توزیع می‌شود

مدیرکل کمیته امداد امام  خمینی (ره) استان با بیان اینکه مراکز نیکوکاری و ادارات کمیته امداد در سراسر استان آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی خیران و نیکوکاران هستند، بیان کرد: کد دستوری #14* برای پرداخت غیرحضوری کمک‌های مردمی در نظر گرفته شده است و مردم می‌توانند از طریق این راه ارتباطی کمک‌های خود را به دست نیازمندان برسانند.

انتهای پیام/7540/ح

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ماه مبارک رمضان قالب افطاری بین نیازمندان استان توزیع کمیته امداد غذای گرم توزیع شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۷۶۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری

قطره کارشناس هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه از فردا سه شنبه هوای استان بارانی می‌شود، گفت: بیشترین فعالیت سامانه بارشی برای اواخر هفته جاری پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید

شهرکرد خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری

وی افزود: آسمان استان امروز صاف تا کمی ابری است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • اعلام میزان بارندگی سامانه اخیر در چهارمحال و بختیاری
  • توزیع ۳۶۲۷ دستگاه لوازم سرمایشی وگرمایشی میان مددجویان کمیته امداد
  • حمایت‌ ۲ هزار و ۱۰۰ معلم نیکوکار البرزی از ایتام
  • توزیع ۵۰۰ کیسه آرد در بخش گافر و پارامون بشاگرد
  • توزیع رایگان تخم نوغان بین مددجویان کمیته امداد گیلان
  • پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری
  • ۱۱۰ دندانپزشک آماده ارائه خدمات به نیازمندان زنجانی
  • پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان فارس
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری