Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری فارس، سعید نمکی وزیر بهداشت امروز در نشست فرماندهان بسیج سازندگی، به طرح شهید سلیمانی اشاره کرد و اظهار داشت: هدف ما از اجرای این طرح، جلوگیری از گسترش آتش کرونا در کشور بود.

وی ادامه داد: لازمه اجرای این طرح، ساکن بودن جمعیت بود و از همین رو، با مسافرت‌ها مخالفت کردیم. بنا نداشتیم جمعیت سیال داشته باشیم، ولی این سفر‌ها اتفاق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمکی گفت: برای ما مشخص بود بعد از سفر‌ها با موج جدیدی از بیماری مواجه شویم و این اتفاق افتاد.

وزیر بهداشت با اشاره به شیوع ویروس انگلیسی در کشور، افزود: ویروس انگلیسی توانست در عرض دو هفته اروپا را فلج کند، اما ما اجازه ندادیم این اتفاق در کشور بیافتد.

وی گفت: درمان‌های سرپایی را به شکل گسترده شروع کردیم، کمیته‌های ترخیص را تشکیل دادیم و نهایتاً در این شرایط پیک چهارم را پشت سر می‌گذاریم.

نمکی افزود: میزان مرگ و میر در موج چهارم به نسبت موارد بستری و سرپایی، نصف پیک قبلی بود و این‌ها از دستاورد‌های نظام سلامت کشور است.

وزیر بهداشت ادامه داد: در طرح شهید سلیمانی، به دنبال اهداف جدیدی هستیم که می‌خواهیم از ظرفیت قرنطینه برای جلوگیری از سرگردانی بیماران استفاده کنیم. از همه مهم‌تر در برنامه واکسیناسیون، بتوانیم تمامی گروه‌های هدف را واکسینه کنیم که ظرفیت بسیج برای همکاری در اجرای این برنامه‌ها قابل توجه است.

وی افزود: یکی از آرزو‌های من این است که مهار بیماری کووید با همکاری بسیج محقق شود.

نمکی گفت: به رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی گفته‌ام که مبادا عامل کاهش موارد ابتلاء، ما را از ظرفیت همکاری بسیج غافل کند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مرگ و میر وزیر بهداشت سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۷۶۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاسمی: هر جا از قرآن فاصله گرفتیم به همان میزان دچار مشکل و انحراف شدیم +فیلم

رئیس سازمان بسیج دانشجویی گفت: هر جا به قرآن تأسی و توجه کردیم موفق شدیم و هر جا از قرآن فاصله گرفتیم به همان میزان دچار مشکل و انحراف شدیم.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نشست خبری جشنواره قرآن و عترت حیات سازمان بسیج دانشجویی، بعد از ظهر امروز(یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه) در محل مجتمع فرهنگی دانشجویی سیزده آبان برگزار شد.

 

هادی قاسمی، رئیس سازمان بسیج دانشجویی در این نشست گفت: هر جا از قرآن فاصله گرفتیم به همان میزان دچار مشکل و انحراف شدیم. وی افزود: از هر زاویه ای نگاه کنیم قرآن ناجی و نجات بخش است و هر چقدر در جهت تبلیغ و ترویج این موضوع تلاش شود به رشد و تعالی جامعه و جوانان می تواند کمک کند.

 

قاسمی گفت: هر جا به قرآن تأسی و توجه کردیم موفق شدیم و هر جا از قرآن فاصله گرفتیم به همان میزان دچار مشکل و انحراف شدیم.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

رئیس سازمان بسیج دانشجویی با اشاره به اینکه اگر با نگاه هنر به مفاهیم قرآنی ورود کنیم حتما می‌توانیم عمق تاثیر بیشتری را دنبال و پیگیری کنیم، بیان کرد: یکی از موضوعات اساسی که جشنواره قرآن وعترت حیات به آن توجه کرده موضوع هنر است و در بخش هنر توجه ویژه ای به مفاهیم قرآن می شود.

 

وی در ادامه گفت: بیش از ۱۰۰ دانشکده در کشور داریم که به موضوع رسانه و هنر می‌پردازند که اگر به مفاهیم قرآنی با نگاه هنر ورود داشته باشند حتما می‌توانیم عمق تاثیر بیشتری را دنبال و پیگیری کنیم.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   مشاهده گزارش تصویری

دیگر خبرها

  • امضاء پروژه جدیدی برای افزایش اصالت زعفران بین فائو و ایران
  • عجیب ترین فرمانده جنگ ایران و عراق /جانشین سپاه خرمشهر و دوست نزدیک سردار سلیمانی را بیشتر بشناسید
  • آمادگی استان قزوین برای سرمایه گذاری‌های خارجی
  • تماس منافقین برای تخلیه اطلاعاتی پرستار بیمارستان محل حضور شهید سلیمانی‌ | بشنوید
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • برگزاری اردوی مدرسه تربیتی شهید سلیمانی ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در کرمان
  • قاسمی: هر جا از قرآن فاصله گرفتیم به همان میزان دچار مشکل و انحراف شدیم +فیلم
  • مدیر امور بین‌الملل سازمان غذا و دارو عنوان کرد: ظرفیت صادرات دارو و تجهیزات‌پزشکی به ۲۰ کشور آفریقایی
  • ظرفیت صادرات دارو و تجهیزات به ۲۰ کشور آفریقایی
  • عضو ارشد حماس: پیشنهاد توافق کنونی بهتر از قبلی هاست | خواستار ورود دو کشور به عنوان ضامن توافق شدیم