Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-26@10:02:15 GMT

معرفی دومین بازیکن ایرانی حریف پرسپولیس در آسیا

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۷۶۷۹۳

معرفی دومین بازیکن ایرانی حریف پرسپولیس در آسیا

تیم پرسپولیس تهران در بازی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا باید با استقلال تاجیکستان مصاف بدهد.

به گزارش ایلنا، با پایان رقابت‌های دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا، تیم پرسپولیس به عنوان نماینده ایران باید در دور یک هشتم نهایی با تیم استقلال دوشنبه از تاجیکستان مصاف بدهد.

تیم استقلال تاجیکستان در گروه A با تیم‌های شباب الاهلی امارات، الهلال عربستان و آلمالیق ازبکستان همگروه بود و با کسب ۱۰ امتیاز به عنوان صدرنشین راهی دور یک هشتم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم استقلال که اکنون چهار بازیکن خارجی(۲ هلندی، یک اوکراینی و یک ژاپنی) را در اختیار دارد، در سابقه بازیکنانش حضور دو بازیکن از ایران را داشته است.

یکی از بازیکنانی که طی روزهای اخیر نامش مطرح شد، مهدی چاه‌جویی نام دارد اما بررسی سوابق بازیکنانی که در این تیم حضور داشته‌اند نشان می‌دهد که یک بازیکن ایرانی دیگر هم در گذشته با حریف پرسپولیس همکاری داشته است.

حسین سهرابی، بازیکن سابق تیم‌های خزر محمودآباد، نفت محمودآباد،‌ صنایع طلایی سمنان،‌ پاس مشهد و تیم فوتبال بیشه کلا مازندران در سن ۳۲ سالگی در این تیم فعالیت داشته است.

او پس از حضور در تیم وحدت تاجیکستان حضور داشته و سپس در سال ۲۰۱۱ به تیم استقلال ملحق می‌شود؛ سهرابی که تاریخچه دقیقی از فعالت فوتبالی‌اش در دسترس نیست در یک فصل حضور با این تیم در لیگ برتر تاجیکستان ۱۱ گل به ثمر رساند و یکی از بهترین بازیکنان تیمش بود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا استقلال دوشنبه استقلال دوشنبه حسین سهرابی لیگ قهرمانان آسیا تیم استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۷۶۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسطوره استقلال، خوشحال‌ترین ایرانی از شکست الهلال!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال العین امارات با وجود شکست ۱-۲ برابر الهلال در دیدار برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا، به واسطه برتری ۲-۴ در دیدار رفت، راهی فینال این مسابقات شد.

العینی‌ها که تنها قهرمانی خود در این تورنمنت را در سال ۲۰۰۳ به دست آوردند، از آن مسابقات یک فوق ستاره ایرانی را به خاطر دارند که محبوبیت بی‌نظیری در استقلال دارد؛ فرهاد مجیدی!

فرهاد که پیش از بازی هم با انتشار ویدیو گلزنی خود در نیمه‌نهایی آن مسابقات برای العین و شاگردان کرسپو آرزوی موفقیت کرده بود، حالا با انتشار تصویری از عکس تیمی العینِ قهرمان آسیا با حضور خودش، صعوا به فینال را به اعضای تیم سابق خود، تبریک گفت.

دیگر خبرها

  • سوپرگل فوتسالیست ایرانی که آسیا را به هم ریخت
  • کسب جام در اولین سال حضور بازیکن ایرانی در قطر
  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • وزیر ورزش: همه تیم‌ها در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا حضور پیدا می‌کنند
  • تراکتور برای دومین بار، پرسپولیس را صدرنشین لیگ برتر می‌کند؟
  • رضا درویش: پرسپولیس خانه علی دایی است
  • انتظاری:آلومینیم حریف چغری برای پرسپولیس است/ وقتی استقلالی‌ها صدرنشین هستند چطور می‌گویند نمی‌خواهند قهرمان شویم؟
  • اسطوره استقلال، خوشحال‌ترین ایرانی از شکست الهلال!
  • آیین رسمی واگذاری سرخابی‌ها فردا برگزار می‌شود
  • استقلال به لیگ قهرمانان نزدیک شد/ معرفی مالک جدید به کنفدراسیون فوتبال آسیا