Web Analytics Made Easy - Statcounter

این احتمال وجود دارد که مدافع سابق قرمزها یک بار دیگر به این تیم بازگردد.

قدس آنلاین؛ شجاع خلیل‌زاده مدافع سابق تیم فوتبال پرسپولیس که در حال حاضر برای الریان قطر بازی می کند و در ابتدای فصل با حواشی اخیر و عجیب از سرخپوشان جدا شد، حالا با مسئولان باشگاه پرسپولیس به توافق نهایی رسیده تا یک بار دیگر پیراهن این تیم را بر تن کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خلیل‌زاده با جدایی حسین کنعانی‌زادگان که احتمالا راهی لیگ ستارگان قطر خواهد شد، جانشین این بازیکن می شود. ضمن اینکه خلیل‌زاده طی روزهای آینده رسما با الریان فسخ خواهد کرد و به عنوان بازیکن آزاد مجدد سرخ پوش خواهد شد.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: محمدحسین کنعانی زادگان شجاع خلیل زاده پرسپولیس مدافع پرسپولیس خلیل زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۷۷۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیرمنتظره: مدافع راست پرسپولیس خط خورد

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در شرایطی به اراک سفر کرده که غایبان زیادی برای بازی با آلومینیوم در جام حذفی دارد.

علیرضا بیرانوند بعد از باز کردن گچ دستش به این مسابقه نرسید. عالیشاه هفته گذشته مصدوم شد و این بازی را از دست داد. همچنین سعید صادقی به علت سرماخوردگی به اراک نرفت.

در شرایطی که انتظار می‌رفت وحدت حنانوف پس از یک ماه مصدومیت به لیست پرسپولیس برگردد اما نام او در جمع نیمکت نشینان سرخ‌ها نیز وجود ندارد.

پرسپولیس باتوجه به محرومیت دانیال اسماعیلی‌فر از بازی بعدی لیگ برابر سپاهان در صورت آمادگی وحدت می‌تواند روی او حساب کند اما او بازی با آلومینیوم را نیز از دست داد.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس و پارادوکس مدافعان میانی؛ ستاره‌های منجی یا پاشنه آشیل؟
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در پارک گوللر باغی ارومیه
  • مدافع موردعلاقه نکونام آماده حضور مقابل آبی پوشان
  • جانشین بیرانوند بالا و پایین فوتبال را دید/ ۴ بازی گل نخورد، یک بازی ۴ تا خورد!
  • مدافع سابق استقلال غایب سپاهان برابر پرسپولیس/ یک خودی در ابهام
  • دفاع متزلزل پرسپولیس پیش از جدال حساس با سپاهان
  • شاهکار مدافعان پرسپولیس در چهار گل خورده!
  • غیرمنتظره: مدافع راست پرسپولیس خط خورد
  • مدافع سابق پرسپولیس غایب مقابل سرخ‌ها
  • ادعای ستاره سابق لیورپول درمورد جانشین کلوپ