Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین در یزد؛ غلامعلی دهشیری در نشست شورای معاونین دادگستری استان یزد با تاکید بر تلاش مضاعف مجموعه برای ارتقاء کمی و کیفی عملکرد دادگستری استان اظهار کرد: در سنوات اخیر برنامه های بسیاری برای تحرک بیشتر و بهبود کیفیت خدمات قضایی به مردم انجام شده که ماحصل آن افزایش رضایتمندی مردم از مجموعه قضایی استان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برنامه های پرشمار بازدیدهای سرزده و از پیش تعیین شده، رصد همه جانبه ارکان خدمت کارکنان قضایی و اداری، تأکید بر تکریم مراجعین، کاهش قابل توجه پرونده های مسن و معمر، اصلاح فرایندها، ارتقاء ظرفیت دادرسی های الکترونیک، پیشگامی در کشور در استفاده از ظرفیت های جدید و هوشمند سازی شیوه های خدمات با بهره گیری از تکنولوژی های جدید همه از تغییرات رو به تعالی در سنوات اخیر حکایت دارد.
این مقام قضایی نیاز به یک تحول فوری برای صیانت از جایگاه استان را خواستار شد و گفت: تغییر رویکردها با استفاده از فکر و اندیشه مدیران باید وضعیت دادگستری استان را به سمت وضعیت مطلوب تری در پارامترهای مورد نظر مرکز قرار دهد.
وی استان یزد را در انجام بسیاری از امور بدیع، طرح های ابتکاری، رویکردهای خلاقانه و شیوه های نوین خدمت رسانی به مردم استان، پیشگام و مبتکر دانست و بیان داشت: گرچه امور صورت گرفته در سنوات اخیر موجب ماندگاری و مانایی تلاش های مجموعه می گردد و تسهیل شرایط را برای مراجعین موجب شده است، اما این اقدامات نباید مجموعه را از رساندن آمارهای مد نظر مرکز از لحاظ کمی غافل کند.
دهشیری اضافه کرد: قوه قضاییه بر اساس راهبردهای کلان و برنامه های خود، دستورالعمل هایی را ابلاغ می کند که باید اجرای بند به بند این دستورالعمل ها مورد التزام تمام کارکنان مجموعه قضایی قرار گیرد.

شایان ذکر است در این نشست عملکرد آماری دادگستری مورد ارزیابی قرار گرفت و پیشنهادات معاونین در خصوص ارتقاء عملکرد استان طرح و به صورت مصوبه به استان ابلاغ گردید.

46

کد خبر 1510716

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۷۷۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساماندهی هرچه سریع ساحل گیسوم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی در نشست بررسی مشکلات کسبه ساحل گیسوم تالش با حضور مسئولان قضایی و متولیان ساماندهی این طرح حضور یافت.
رییس کل دادگستری استان گیلان با اشاره به اینکه دغدغه مردم باید دغدغه مسئولان باشد افزود: دسترسی مردم به مجموعه‌های تفریحی باید آسان باشد تا همگی بتوانند به راحتی از این مکان‌ها بهره‌مند شوند.
وی دستگاه قضایی را متولی حقوق عامه دانست و گفت: قوه قضاییه همواره در مسیر صیانت از حقوق مردم گام برداشته و هر فرد یا دستگاهی که زمینه محدود شدن حقوق مردم را فراهم کند باید در محاکم قضایی پاسخگو باشد.
حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی با تاکید بر ساماندهی هرچه سریع‌تر ساحل گیسوم افزود: باید تمهیداتی اندیشیده شود تا ضمن استفاده مسافران از سواحل و مجموعه‌های تفریحی، برای حفاظت از منابع طبیعی اقدامات پیشگیرانه‌ای انجام شود.

دیگر خبرها

  • افتتاح چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی در شهر قروه
  • ۸ دادگاه علنی برخط در مجتمع قضایی شهید بهشتی برگزار می‌شود
  • مقابله با تغییر کاربری ۱۲۸۷۰ هکتار از اراضی زراعی البرز
  • زیرساخت، فرهنگ، قانون؛ عوامل کاهش تصادفات
  • چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهر قروه افتتاح شد 
  • چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهر قروه افتتاح شد
  • نگاه خلاقانه در ساخت مستند رادیویی تاثیرگذار است
  • رئیس و دادستان عمومی مجموعه قضایی شهرستان اردل معرفی شد
  • بازدید اژه‌ای از نمایشگاه دستاورد‌های قضایی هرمزگان
  • ساماندهی هرچه سریع ساحل گیسوم