Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@09:07:18 GMT

داماد تنها در خیابان های سوت و کور هندوستان!

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۷۷۴۰۲

داماد تنها در خیابان های سوت و کور هندوستان!

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هر جوانی آرزو دارد تا مراسم ازدواجش را به بهترین شکل ممکن و با حضور خانواده، دوستنان و اقوامش  جشن بگیرد. اما این روز‌ها کشور هند به مرکز بحران کرونا در جهان تبدیل شده و مرگ روزانه صد‌ها هندی در بیمارستان‌های این کشور در سطر خبر‌ها قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اتفاق شوم موجب شده تا میلیون‌ها زوج هندی برای برپایی جشن عروسی خود با مشکل روبه‌رو شوند. با این حال ظاهرا کووید ۱۹ نیز نتوانست یک داماد هندوستانی مصمم را از برپایی جشن عروسی‌اش در زمان اعلام شده منصرف کند.

در ویدئویی که منتشر و تبدیل به ویدئویی داغ شده است این داماد سوار بر اسب را در خیابان‌های سوت و کور در حال حرکت به سمت خانه عروس نشان می‌دهد. در این ویدئو در حالی که داماد جوان سوار بر اسب است با یک بند موز یک سه نفره در حالی که سرگرم نواختن موسیقی هستند به سمت خانه عروس در حرکت است.

بیشتر بخوانید

ازدواج بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان هند!

البته هنوز مکان دقیق تهیه این ویدئو در هند مشخص نشده، اما این ویدئو به شکلی گسترده در فضای مجازی در حال انتشار است. انتشار آن با واکنش متفاوت کاربران همراه بود. در حالی که برخی از کاربران اقدام داماد جوان را به سخره گرفتند اما برخی با او همدردی کردند.

گفتنی است؛ شیوع گسترده و بی سابقه کرونا در هند موجب لغو بسیاری از مراسم‌های عروسی در ماه آوریل و می‌ در این کشور شده است. در حالی که برخی زوج‌ها از برگزاری جشن عروسی خود کاملا منصرف شده اند برخی نیز آن را به زمان مناسب تری موکول کرده اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شیوع کرونا بیماران کرونا مراسم عروسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۷۷۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی در عروسی/ تکرار یک رسم غلط ٢ نفر قربانی گرفت

به گزارش خبرآنلاین،فرماندار عنبرآباد گفت: در نتیجه تیراندازی شامگاه جمعه حین برگزاری جشن عروسی، دو نفر جان خود را از دست دادند.

صدا و سیما در خبری نوشت: فرماندار عنبرآباد گفت: در نتیجه تیراندازی شامگاه جمعه حین برگزاری جشن عروسی، خاله عروس و خواهر داماد جان خود را از دست دادند.

یزدان افشاری‌پور افزود: فردی که به دلیل مصرف مشروبات الکلی در حالت عادی نبوده است با سلاح جنگی کلت تیراندازی کور می‌کند که این ۲ نفر که ۳۰ و ۲۳ ساله بودند جان خود را از دست می‌دهند.

وی ادامه داد: بارها در مورد خطرات تیراندازی در عروسی و این رسم نامناسب اخطار داده شده است و رفع کامل آن نیاز به کار فرهنگی بیشتر دارد.

فرماندار شهرستان عنبرآباد یادآور شد: برای مقابله با توزیع و مصرف مشروبات الکلی برنامه داریم و جمع آوری سلاح غیرمجاز در کل جنوب استان هم طی ماه‌های اخیر تشدید شده است.

آذرماه سال گذشته نیز در تیراندازی در یک عروسی در عنبرآباد فردی جان باخت.

عنبرآباد یکی از شهرهای استان کرمان و مرکز شهرستان عنبرآباد است. جمعیت این شهر بر اساس سرشماری ۱۳۹۵ برابر با ۱۸٬۱۸۵ نفر (۵٬۲۸۵ خانوار) اعلام شده است.

٤٧٢٣٦

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900132

دیگر خبرها

  • جشن عروسی دختر ناصرالدین‌شاه؛ ۱۳۰ سال قبل + عکس
  • تکرار یک رسم غلط ٢ نفر قربانی گرفت
  • تیراندازی در عروسی جان دو نفر را در عنبرآباد گرفت
  • تیراندازی در عروسی/ تکرار یک رسم غلط ٢ نفر قربانی گرفت
  • تیراندازی در عروسی دو نفر را به کام مرگ فرستاد
  • تیراندازی در عروسی ۲ قربانی گرفت
  • کادر درمان آینده در لباس عروسی و دامادی
  • (تصویر) عکس‌هایی از جشن عروسی دختر ناصرالدین‌شاه؛ ۱۳۰ سال قبل
  • حیدرآباد؛ اصفهانی نو در قلب هندوستان
  • «شیخ اجلّ» یکی از چهار عنصر ادبی ایران است