Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-27@22:14:22 GMT

75 فقره پروانه مشاغل خانگي در ساري صادر شد

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۷۷۸۹۴

 

خبرکزاری آریا- مدیر جهاد کشاورزی ساری گفت: پارسال 75 فقره مجوز مشاغل خانگی در این شهرستان صادر شد.

به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درساری، رضا پورفلاح گفت: مشاغل خانگی فرصتی برای استفاده از ظرفیت تک تک اعضای خانوار برای کمک به تأمین معیشت، افزایش درآمد، رفع نیازهای بنگاه های اقتصادی بزرگتر و بهره وری بیشتر از امکانات و ظرفیت منازل مسکونی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

           
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساری ادامه داد: پارسال 75 فقره مجوز مشاغل خانگی در زمینه پرورش قارچ، تولید محصولات کشاورزی در گلخانه، پرورش دام، زنبور عسل، آبزیان و بسته بندی مواد غذایی است.

این مسوول ادامه داد: این مجوزها شامل 14 فقره طرح های گلخانه ای به متراژ یک هزار و 335 مترمربع، 32 فقره پرورش قارچ خوراکی با ظرفیت تولید سالانه 177 تن، 13 فقره بسته بندی مواد غذایی با ظرفیت 287 تن در سال و سه فقره دامپروری به ظرفیت 70 راس، 12 فقره مربوط یه پرورش شیلات و آبزیان به ظرفیت سالانه 23 تن و یک فقره پرورش زنبور عسل به ظرفیت 15 کلنی بوده است.

پورفلاح درباره نحوه ثبت نام و دریافت مجوز برای مشاغل خانگی بیان کرد: متقاضیان مشاغل خانگی باید با مراجعه به سایت مشاغل خانگی،‌ متناسب با نوع فعالیت مورد نظر خود یكی از فرم های ثبت نام مستقل، تحت پوشش و پشتیبان را تكمیل کنند. فرم های تكمیلی توسط دستگاه اجرایی ذیربط بررسی شده و در صورت تائید طرح در دستگاه اجرایی، اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی مجوز را صادر می کند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: 75 فقره پروانه مشاغل خانگی ساری صادر شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۷۷۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه

خدایاری گفت: این تسهیلات سال گذشته از طریق ۴ دستگاه اجرایی برای ۱۷۶ طرح با اشتغال ۳۱۹ نفر پرداخت شده است.

وی افزود: سهم شهرستان مراغه از تسهیلات سال گذشته ۱۳ میلیارد تومان بود که ۵ درصد بیشتر از سهم مصوب تسهیلات پرداخت شده است.

به گفته رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی، تسهیلات مشاغل خانگی در راستای توسعه کسب و کار‌های کوچک، ایجاد اشتغال، رفع معضل بیکاری و رونق اقتصادی با سود ۴ درصد پرداخت شده است.

جواد خدایاری افزود: تسهیلات مشاغل خانگی از طریق، میراث فرهنگی، جهاد کشاورزی، صمت واداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پرداخت شده است.

وی در ادامه گفت: این تسهیلات تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان برای هراشتغال پرداخت شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • برپایی جشنواره بیتا در یزد
  • سه هزار و ۳۵۴ پروانه راه‌اندازی گلخانه خانگی در سیستان و بلوچستان صادر شد
  • صدور سه هزار و ۳۵۴ پروانه گلخانه خانگی درسیستان وبلوچستان
  • ایجاد اشتغال برای روستائیان با احداث گلخانه‌های خانگی در سیستان وبلوچستان
  • داورزن خراسان رضوی هزار و ۷۰۰ نفر شتر دارد
  • داورزن هزار و ۷۰۰ نفر شتر دارد
  • پرداخت بیش از ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه
  • پرورش هزار و ۷۰۰ نفر شتر در داورزن
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه
  • فواصل بهداشتی دامپزشکی مانعی برای مجوز‌های دامداری و پرورش طیور