Web Analytics Made Easy - Statcounter

بانک کشاورزی در راستای مساعدت با اعضا شرکت جهت راه اندازی مجدد آن مکرر با اعضای شرکت (پسران مرحوم رحیمی) جهت برگرداندن ملک با آنها مذاکره شفاهی و کتبی کرد وحتی چندین جلسه در این خصوص در اتاق بازرگانی تشکیل و بانک کشاورزی آمادگی خود را جهت برگرداندن ملک در جهت راه اندازی و تولید به نامبردگان داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان، این پایگاه اطلاع رسانی در مورخه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ متنی را با عنوان «باز هم بدهی بانکی ترمز تولید را کشید/خارج شدن واحد تولیدی مرغ گوشتی شهرستان انار از چرخه تولید» منتشر کرد که خوشبختانه در این راستا بانک کشاورزی که طرف اصلی این شرکت بود جوابیه ای به شرح ذیل ارسال کرد.

شرکت تعاونی مرغ گوشتی رضوان در سال ۱۳۷۷ با مدیریت رمضان رحیمی نسبت به اخذ تسهیلات از بانک کشاورزی شعبه انار اقدام می کند.

با توجه به عدم بازپرداخت تسهیلات توسط شرکت، در راستای مساعدت با نامبرده و به جهت همکاری در زمینه تولید، چندین مرتبه نسبت به تعیین تکلیف بدهی و اعطاء مهلت به نامبرده از جمله تمدید تسهیلات در سال ۸۱ ، عدم پیگیری و متوقف کردن پرونده اجرائیه صادره در سال ۸۷ توسط بانک استفاده از دستورالعمل بند «د» تبصره ۱۱ بودجه سال ۹۴ و نهایتا مختومه نمودن پرونده اجرایی، استفاده از دستورالعمل بند «و» تبصره ۱۳ قانون بودجه سال ۹۵ اقدام کرده است.

با توجه به غیرفعال بودن واحد تولیدی و عدم تعیین تکلیف بدهی علیرغم مساعدت های متعدد، بانک ابتدا در سال ۱۳۸۷ نسبت به صدور اجرائیه اقدام می کند و متعاقبات جهت همکاری و فعال شدن طرح نسبت به تعیین تکلیف بدهی و مختومه نمودن پرونده اجرایی اقدام می کند.

لیکن متاسفانه علیرغم مساعدت های مطروحه نه نسبت به فعال سازی مرغداری اقدامی صورت پذیرفت و نه بدهی بانک پرداخت شد و با فوت مرحوم رمضان رحیمی مدیرعامل شرکت و عدم هرگونه اقدامی توسط سایر اعضا شرکت در راستای تعیین تکلیف بدهی و بازگرداندن حقوق بیت المال بانک ناگزیر نسبت به صدور اجراییه در سال ۹۷ اقدام کرد.

تشریفات اجرایی توسط واحد اجرای ثبت شهرستان انار انجام و نهایتا در مورخ ۲۷ شهریور ۹۸ میزان ۲/۸۸۴۰ سهم از ۶ سهم مرغداری به تملک بانک در می آید.

بانک کشاورزی در راستای مساعدت با اعضا شرکت جهت راه اندازی مجدد آن مکرر با اعضای شرکت (پسران مرحوم رحیمی) جهت برگرداندن ملک با آنها مذاکره شفاهی و کتبی نمود وحتی چندین جلسه در این خصوص در اتاق بازرگانی تشکیل و بانک کشاورزی آمادگی خود را جهت برگرداندن ملک در جهت راه اندازی و تولید به نامبردگان داده است.

لیکن مشارالیه از آنجا که قصد و یا توان راه اندازی واحد تولیدی را نداشتند هیچ اقدامی نکردند.

لذا وضعیت واحد تولیدی در حال حاضر نتیجه عدم مدیریت مدیران شرکت بوده و خشکی درختان و فرسوده شدن ماشین آلات و … ربطی به تملک نداشته و چاه آب واحد هرگز توسط بانک کشاورزی پلمپ نشده است.

همچنین پس از تملک، ملک مذکور به طور کامل در تصرف نامبردگان قرار داشته و تاکنون کوچکترین اقدامی در جهت جلوگیری از فعالیت واحد صورت نپذیرفته است.

پایگاه اطلاع رسانی راه آرمان، از کلیه دست اندرکاران از جمله ریاست بانک کشاورزی، مدیرعامل شرکت تعاونی مرغ گوشتی رضوان، اتاق بازرگانی و ریاست شرکت های تعاونی روستایی دعوت می کند تا با حضور خود در دفتر این پایگاه به سوالات مطرح شده پاسخ داده و در صورت لزوم با مساعدت مسئولان چاره ای جهت بازگشت این شرکت تعاونی به چرخه تولید اندیشیده شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: تعیین تکلیف بدهی جهت راه اندازی بانک کشاورزی واحد تولیدی مرغ گوشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۷۸۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور واحد‌های تولیدی اردبیل در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل  هاشم علایی گفت:  ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران با عنوان «ایران اکسپو» از هشتم تا دوازدهم اردیبهشت‌ماه سال جاری در محل نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود که در این نمایشگاه، چند واحد تولیدی شهرک‌های صنعتی استان حضور خواهند یافت.
وی از حمایت مالی این شرکت از حضور تولید کنندگان در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی خبر داد و افزود: نمایشگاه ایران اکسپو به عنوان بزرگ‌ترین رویداد صادراتی کشور، فرصت بسیار مناسبی برای تولید کنندگان محسوب می‌شود تا ضمن معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داخلی، نسبت به استفاده از ظرفیت بازارهای جدید صادراتی و توسعه بازارهای موجود اقدام کنند.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، اظهار کرد: با حمایت از حضور واحدهای تولیدی در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی تلاش می‌کنیم تا ضمن کمک به ارتقاء دانش و فناوری تولید کنندگان، زمینه‌های شناسایی، توسعه بازار هدف و فروش محصولات تولیدی آنان نیز فراهم شود.
علایی، این حمایت‌ها را در قالب اجاره غرفه، بازدید از نمایشگاه‌های اختصاصی، تخصصی، توانمندی، اکسپو، نمایشگاه فروش و همچنین اعطای کمک هزینه‌های اعزام هیات‌های تجاری به خارج از کشور برشمرد و افزود: امیدواریم با برنامه‌های حمایتی که در قالب کمک‌های بلاعوض از واحدهای تولیدی و سرمایه‌گذاران انجام می‌شود شاهد توسعه صنعت استان و افزایش اشتغال در سال مزین به جهش تولید با مشارکت مردم باشیم.

 

دیگر خبرها

  • ثبت ۵۷۴ واحد پرورش طیور از قزوین در سامانه سماصط
  • گازرسانی به ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی در کردستان
  • شرکت چدن خوسف، نقش بسزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • شرکت چدن خوسف، نقش به‌سزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • رشد ۳ برابری پرورش مرغ گوشتی در استان تهران/ احداث ۲ مگافارم پیگیری می‌شود
  • آمادگی بانک جهانی برای آغاز پروژه «کاسا هزار» در افغانستان
  • حضور واحد‌های تولیدی اردبیل در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی
  • کمک به رفع مشکل ۳ واحد تولیدی در گلستان
  • کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی
  • ۱۱۱ هکتار به اراضی صنعتی در دشتستان تخصیص یافت