Web Analytics Made Easy - Statcounter

طبق فرمان ریاست جمهوری ترکیه، شرکتهای تأمین سرمایه‌های مجازی موظفند از قوانین پولشویی و تامین مالی تروریسم تبعیت کنند. - اخبار اقتصادی -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از  بلومبرگ، ترکیه تأمین‌کنندگان سرمایه‌های مجازی را به لیست موسساتی اضافه کرد که باید از قوانین پولشویی و تامین مالی تروریسم تبعیت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را کانال تلگرامی تسنیم بخوانید.

 طبق فرمان ریاست جمهوری ترکیه، این تصمیم بلافاصله اجرایی می‌شود و کار را برای ناظران مالی جهت بررسی سرمایه‌های ارز دیجیتال راحت‌تر می‌کند.

 بانک مرکزی ترکیه از 30 آوریل استفاده از ارزهای مجازی را برای پرداخت ممنوع و اعلام کرده است بی‌نام و نشان بودن این رمز ارزهای دیجیتال خطر خسارت‌های غیر قابل جبران را افزایش می‌دهد.

دومین صرافی ارز دیجیتال ترکیه طی چند روز به‌علت رسوایی مالی بسته شدترکیه استفاده از ارزهای مجازی را برای پرداخت ممنوع کرد

این دستور به دنبال خبر تعطیل شدن ناگهانی صرافی‌های دیجیتال تودکس و وبیتکوین، اعلام شده و طبق آن ارائه‌دهندگان خدمات مرتبط با سرمایه‌های مجازی موظفند اطمینان دهند از این سرمایه‌ها برای فعالیت‌های غیرقانونی استفاده نمی‌شود.

انتهای پیام/91

 

 

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۷۳۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشعل المپیک در فرانسه تحریم شد

انجمن زیست محیطی در فرانسه به دلیل ازدیاد زباله‌های یک شرکت نوشابه سازی که حامی مالی مشعل المپیک است از حمل این مشعل خود داری خواهد کرد.

آکوپیان موسس این انجمن گفته است: این اقدام ما در مورد ورزش و یا مخالفت با ورزش و ورزشکاران نیست بلکه با شرکت نوشابه‌سازی است که بیشترین آلودگی و تولید زباله‌ها را در سواحل فرانسه دارد.

مشعل المپیک هشتم ماه می‌به فرانسه می‌رسد و شرکت مشهور نوشابه سازی حامی مالی مشعل و مراسم آن در فرانسه است. 

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • اعمال بسته نوسازی بافت فرسوده در ۵۸۱ شهر
  • چرا ترک‌ها علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در کیش شدند؟
  • بانک سرمایه افزایش سرمایه میدهد
  • آینده سرخابی‌ها با تعیین نحوه مدیریت ترسیم می‌شود
  • پارکینگ آقاجانی‌بیگ هر چه سریع‌تر تکمیل شود
  • کلاهبرداری تتر چیست و چطور آن را تشخیص دهیم
  • زمینه جذب تسهیلات از بازار سرمایه باید فراهم شود
  • بازار سرمایه یکی از مصادیق دقیق مشارکت مردم در اقتصاد است
  • اعمال سقف قیمتی برای نفت روسیه بی فایده است
  • مشعل المپیک در فرانسه تحریم شد