Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@07:58:04 GMT

همراهی اصناف ملایر تا رفع محدودیت‌های کرونا الزامی است

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۷۸۶۰۰

همراهی اصناف ملایر تا رفع محدودیت‌های کرونا الزامی است

به گزارش ایرنا، «حسین فارسی» روز یکشنبه در بازدید میدانی از واحدهای صنفی ملایر اظهار داشت: برای تغییر رنگ وضعیت قرمز ملایر در پیک چهارم کرونا به زرد و سفید، نیازمند همراهی و مشارکت دلسوزانه مردم و اصناف طبق روال گذشته هستیم.

وی همراهی همیشگی اصناف، کسبه و بازاریان ملایر را ستودنی خواند و افزود: در بازدید امروز مشاغل گروه یک همچون سوپرمارکت‌ها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، مرغ‌فروشی و قصابی‌ها و به‌ویژه نانوایی‌ها نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی متعهد بودند و الزامات و دستورالعمل‌های بهداشتی به خوبی در این واحدها رعایت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر ادامه داد: در بازدید از مشاغل گروه‌های ۲، سه و چهار نیز که طبق مصوبات ستاد ملی کرونا و اعمال محدودیت‌های جدید کرونا باید تعطیل باشند، به خوبی این محدودیت‌ها را رعایت کردند که قابل تقدیر است.

فارسی عادی‌انگاری کرونا را در پیک چهارم خطرناک دانست و بیان کرد: بیش از ۲۰ تیم بازرسی روزانه بر فعالیت واحدهای صنفی در گروه‌های یک، ۲، سه و چهار با جدیت نظارت دارند و با هرگونه تخلف در زمینه عادی‌انگاری کرونا، بی‌توجهی به پروتکل‌های بهداشتی و محدودیت‌های کرونا به شدت برخورد می‌کنند.

وی ادامه داد: با واحدهای صنفی مشمول گروه‌های ۲، سه و چهار که به صورت نیمه باز اقدام به فعالیت کنند و موجب تضییع حقوق دیگر اصناف شوند، به شدت برخورد می‌شود و واحد صنفی آنها به مدت یک‌ماه پلمب خواهد شد.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر خواستار ساماندهی دست‌فروشان و جلوگیری از هرگونه تجمع در این حوزه شد و افزود: تمام تاکید و خواسته ما از اصناف، رعایت جدی پروتکل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک و موادضدعفونی کننده، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و خودداری از ارایه خدمات به افراد بدون ماسک است.

فارسی تاکید کرد: فعالیت دوباره مشاغل گروه‌های ۲، سه و چهار منوط به رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و اعمال محدودیت‌های جدید کرونا است که امیدواریم واحدهای صنفی ملایر نسبت به تداوم این همراهی با ستاد مقابله با کرونا اهتمام داشته باشند تا از شرایط کنونی عبور کنیم.

وی از شهروندان ملایری درخواست کرد: از تجمع، دورهمی‌های فامیلی و خانوادگی، برگزاری مراسم، حضور در پارک‌ها و بوستان‌ها و بی‌توجهی به پروتکل‌های بهداشتی پرهیز کنند، چراکه شرایط همچنان خطرناک است و کادر درمان شرایط سختی را سپری می‌کند.

۹ شهرستان استان همدان غیر از شهرستان تویسرکان، در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.

برچسب‌ها ویروس کرونا همدان ملایر استانداری همدان اصناف محدودیت های کرونا پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا همدان ملایر ویروس کرونا همدان ملایر استانداری همدان اصناف محدودیت های کرونا اخبار کنکور پروتکل های بهداشتی واحدهای صنفی محدودیت ها سه و چهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۷۸۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد

نادیا زکالوند: این مرد ۷۲ ساله هلندی، که نام او فاش نشده است، به نقص ایمنی شدیدی مبتلا بود و سال ۲۰۲۲ گرفتار یکی از گونه‌های ویروس کرونای اُ-میکرون شد. او پیش از ابتلا چند بار واکسن کوید۱۹ هم زده بود. از همان زمان او هر بار که آزمایش کرونا می‌داد، مثبت می‌شد و این بیماری آنقدر ادامه یافت تا سرانجام مرد نگون‌بخت اکتبر سال گذشته فوت کرد.

بیماری کرونای این مرد ۲۰ ماه طول کشید که طولانی‌ترین مورد در نوع خود بوده است. پزشکان برای کمک به او درمان‌های گوناگونی را پیشنهاد داده بودند که متاسفانه هیچ‌کدام فایده نداشت.

سیستم ایمنی بدن او آنقدر قوی نبود تا بتواند با ویروس کرونا مبارزه کند. حتی داروهای پادتن هم به‌کارش نیامدند.

بیماران مبتلا به کرونا معمولا پس از گذشت چند روز یا نهایت چند هفته درمان می‌شوند اما این مرد ۷۲ ساله، ۶۱۳ روز گرفتار این بیماری بود.

محققان در بررسی‌های این بیمار متوجه وجود حدود ۵۰ جهش ویروس کرونا در بدن شده بودند. این جهش‌ها توانسته بودند در سیستم ایمنی بدن این مرد اختلال ایجاد کنند که در نهایت جان او را گرفتند.

منبع:

odditycentral

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899244

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • خصوصیات الزامی برای اعضای هیات مدیره سرخابی ها پس از واگذاری
  • قوانین جدید دریافت گواهینامه در سال ۱۴۰۳/ پایان خدمت الزامی نیست
  • پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا
  • خداحافظی سرد با بلینکن در چین+ عکس
  • خداحافظی سرد از بلینکن در چین/ فقط سفیر آمریکا در چین بلینکن را بدرقه کرد + تصاویر
  • قطار پیشرفت در ایستگاه همدان
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • مسابقات بوکس در ملایر در حال برگزاری است