Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی که برخی منابع از زخمی شدن چهار سرباز عراقی در انفجار بمبی در استان صلاح‌الدین و نیز آغاز درگیری‌هایی در استان نینوا میان نیروهای ارتش و داعشی‌ها خبر دادند، پلیس عراق حمله داعشی‌ها در کرکوک را خنثی کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه، سمیر الشهابی، از فرماندهان پلیس استان صلاح‌الدین عراق اظهار کرد: در اثر انفجار یک بمب دست‌ساز هنگام عبور خودروی گشتی ارتش از مسیر مواصلاتی طوزخورماتو-تکریت، چهار سرباز زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الشهابی با اشاره به انتقال زخمی‌های این انفجار به بیمارستانی در نزدیکی محل حادثه، داعشی‌ها را مسؤول این انفجار دانست.

همچنین یکی از افسران پلیس کرکوک به خبرگزاری آناتولی گفت: داعشی‌ها در منطقه الرشاد در استان کرکوک با مسلسل به نیروهای پلیس فدرال حمله کردند که در ادامه پلیس کرکوک آن را دفع کرد، این حمله تلفاتی نداشت و تروریست‌ها مجبور به فرار شدند.

دستگاه مبارزه با تروریسم در اقلیم کردستان عراق نیز از وقوع درگیری‌هایی میان ارتش عراق و داعشی‌ها در استان نینوا خبر داد.

این مرکز اعلام کرد: تروریست‌های داعشی به نیروهای ارتش عراق در روستای المحمودیه از توابع منطقه قراج در شهرستان مخمور استان نینوا یورش بردند و درگیری‌ها میان دو طرف هنوز ادامه دارند.

پیش از این حشد شعبی عراق اعلام کرده بود که توپخانه‌اش برخی پایگاه‌های داعش در استان صلاح‌الدین را بمباران کرد.

نوری حمه علی، فرمانده محور غرب کرکوک در نیروهای پیشمرگ وابسته به اقلیم اربیل نیز گفت: در حمله شامگاه شنبه داعشی‌ها سه تن از نیروهای پیشمرگ از جمله یک افسر کشته شدند.

حشد شعبی با صدور بیانیه‌ای مطبوعاتی اعلام کرد، توپخانه حشد شعبی در واکنش به حمله اعضای داعش به نیروهای تکاور در غرب شهرستان «طوزخورماتو» واقع در استان «صلاح الدین»، مواضع داعش را هدف حملات توپخانه‌ای خود قرار داد.

در بیانیه مذکور همچنین آمده است، منبع حمله علیه نیروهای حشد شعبی از طرف شمالی استان صلاح الدین بود.

پیشتر گروه تروریستی داعش به یک مرکز ایست بازرسی متعلق به نیروهای پیشمرگ وابسته به دولت اقلیم کردستان عراق حمله کردند.

عراق دسامبر ۲۰۱۷ پس از حدود چهار سال درگیری خاک خود را از کنترل داعش آزاد کرد اما همچنان این گروه تروریستی در مناطقی که کنترل آنها را از دست داده، دست به عملیات نظامی می‌زند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: داعش در عراق استان صلاح الدین داعشی ها حشد شعبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۷۹۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید گروه‌های مقاومت فلسطین از مردم و نیروهای مسلح یمن

گروه‌های مقاومت فلسطین از مردم و نیروهای مسلح یمن و مواضع اصیل و انسان‌دوستانه آنها در خصوص مسئله فلسطین تقدیر کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم ،گروه‌های مقاومت فلسطین در بیانیه‌ای  اعلام کردند: از ملت برادر، یمن و مواضع رهبری جنبش انصارالله و نیروهای مسلح یمن تقدیر می‌کنیم.

یمن از آغاز مرحله چهارم تشدید عملیات‌ علیه اسرائیل خبر دادهشدار یمن درباره پیامدهای آتش‌افروزی آمریکا

در این بیانیه آمده است با افتخار، راهپیمایی‌های بزرگ ملت یمن را که بیانگر اصیل و شجاع بودن آنها و تاکید بر اینکه مسئله فلسطین مسئله مرکزی امت اسلام است، دنبال می‌کنیم.

این بیانیه افزود اعلام مرحله جدید عملیات نیروهای مسلح یمن و تاکید بر قطع خطوط کمک رسانی به رژیم صهیونیستی، عملی کردن این مواضع است.

گروه‌های مقاومت فلسطین خاطر نشان کردند به تمام طیف‌های ملت یمن و گروه‌های مختلف آن و نیز به سید عبدالملک الحوثی و جنبش انصارالله درود می‌فرستیم.

در این بیانیه  آمده است از امت اسلام و ملت‌های عربی درخواست می‌کنیم از مواضع یمن که مواضع عملی و پیشرو در رویارویی با دشمنان و تهدیدهای اشغالگران مبنی بر حمله زمینی به رفح به شمار می‌رود، حمایت کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمله موشکی مقاومت اسلامی عراق به بندر حیفا
  • جنگنده‌ها و توپخانه های دشمن سراسر نوار غزه را زیر آتش گرفتند
  • تمجید گروه‌های مقاومت فلسطین از مردم و نیروهای مسلح یمن
  • بیانیه تند و تیز پرسپولیس؛ هوادار سپاهان تفکرات داعشی را فریاد زد، حالا نوبت مسائل ناموسی شد؟
  • حمله شدید پرسپولیس به سپاهان: تفکر داعشی
  • شهادت ۱۳ نیروی ارتش سوریه در حمله داعش به استان حمص
  • انهدام توپخانه‌های مرکز مهمات میدانی نیروهای مسلح اوکراین
  • حملات داعش در عراق شروع شد
  • حمله حزب‌الله لبنان به پایگاه‌های صهیونیستی
  • شهادت ۳ فلسطینی در حمله اشغالگران به شمال رفح