Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر خارجه انگلیس امروز (یکشنبه) گفت، این کشور هنوز درباره اینکه به سفیر اتحادیه اروپا در لندن وضعیت کامل دیپلماتیک بدهد یا خیر، تصمیم نهایی را نگرفته است.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، انگلیس و اتحادیه اروپا بر سر تردید دولت لندن برای ارائه وضعیت کامل دیپلماتیک به "خوآئو واله دو آلمیدا"، سفیر اتحادیه اروپا در انگلیس پس از بریگزیت اختلاف نظر دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دومینیک راب، وزیر امور خارجه انگلیس در پاسخ به اینکه تصمیمی در این باره گرفته شده است یا خیر، گفت: ببینید، ما درباره این مساله واقع بین هستیم، اتحادیه اروپا نه یک سازمان بین المللی کامل و نه یک کشور عادی است و ما در این باره در حال مذاکره هستیم و مطمئنم به نتیجه هم می‌رسیم.

وی ادامه داد: ما هنوز با شرکای خود در اتحادیه اروپا با احترام کاملی که مستحقش هستند، رفتار می‌کنیم. ما مشتاقانه به دنبال یک شروع پس از بریگزیت هستیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انگليس بریگزیت اتحاديه اروپا اتحادیه اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۷۹۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورل: نشانه‌های جنگ جهانی دوباره بازگشته

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با بیان اینکه نشانه‌های جنگ جهانی دوباره بازگشته است، تصریح کرد: «جعبه جنگ» نباید دوباره باز شود.

به گزارش ایسنا، «جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز یکشنبه در سخنانی با اشاره به جنگ اوکراین، جنگ غزه و بالا گرفتن تنش‌های منطقه‌ای گفت: «رویارویی هسته‌‎ای به دلیل تنش میان شرق و غرب به یک احتمال واقعی تبدیل شده است.»

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا افزود: «نشانه‌های جنگ جهانی دوباره بازگشته است. جعبه جنگ نباید دوباره باز شود.»

بورل تصریح کرد: «اروپا با عدم تنوع در منابع انرژی و اتکا به روسیه خود را تضعیف کرده است.»

دیگر خبرها

  • سیتی به مصاف تیم بدون مربی می‌رود!
  • تصمیم رونالدو نازاریو: خروج کامل از عرصه باشگاه‌داری
  • تورم بیشتر برای انگلیسی‌ها در سایه کنترل‌های جدید برگزیتی
  • تحقیقات اتحادیه اروپا از متا بر سر کنترل اطلاعات غلط
  • مرگ خاموش تخت‌جمشید و بیستون
  • بورل: چند کشور اروپایی به زودی فلسطین را به رسمیت می‌شناسند
  • احیای کامل پیر امریک اوبامیانگ و رویای قهرمانی در لیگ اروپا
  • بورل: جعبه جنگ جهانی نباید دوباره باز شود
  • بورل: نشانه‌های جنگ جهانی دوباره بازگشته
  • پس از انتقادات فراوان: وی‌اِی‌آر در سوئد اجرا نمی‌شود!