Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@23:12:58 GMT

تیم والیبال زاکسا قهرمان اروپا شد

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۷۵۹۵۸

تیم والیبال زاکسا قهرمان اروپا شد

تیم والیبال زاکسا لهستان برای نخستین بار به مقام نخست لیگ قهرمانان اروپا رسید.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، تیم والیبال زاکسا لهستان در بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا که در سالن AGSM شهر ورونا برگزار شد با نتیجه 3 بر یک ترنتینو را شکست داد و برای نخستین بار به عنوان قهرمانی رسید.

شاگردان نیکولا گربیچ در ست‌های اول، دوم و چهارم با نتایج 25 بر 22، 25 بر 22 و 28 بر 26 به پیروزی رسیدند و ست سوم را 21 بر 25 واگذار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نیمیر عبدالعزیز، ستاره هلندی ترنتینو 21 امتیاز برای تیمش کسب کرد و الکساندر اسلیوکا 18 امتیاز برای زاکسا کسب کردند.

این برای دومین بار در تاریخ مسابقات قهرمانی باشگاه‌های اروپاست که یک تیم لهستانی روی سکوی قهرمانی قرار می‌گیرد.

 

نیکولا گربیچ، سرمربی صرب تیم زاکسا در مورد قهرمانی تیمش در اروپا گفت: ما 3 تیم بزرگ را حذف کردیم و به خودمان تا تا لحظه آخر، ایمان داشتیم. ما واقعا شایسته این قهرمانی بودیم.

 

والیبال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۷۵۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف جنجالی: مهاجم فارست هوادار سیتی بود!

به گزارش "ورزش سه"، روز خوبی برای کریس وود نبود. مهاجم ناتینگهام فارست امروز در ترکیب فیکس تیمش برابر منچستر سیتی قرار گرفت اما نتوانست مانند دیدار سه هفته پیش که برابر تاتنهام گلزنی کرده بود، دروازه یکی دیگر از تیم‌های بیگ سیکس را باز کند.

در نیمه اول و در حالی‌که بازی با گل یوشکو گواردیول با نتیجه ۱-۰ دنبال می‌شد، وود در مقابل دروازه فقط به یک لمس توپ نیاز داشت تا دروازه ادرسون را باز کند، اما او نتوانست به توپ ضربه بزند و یک موقعیت عالی را از تیمش گرفت.

در ابتدای نیمه دوم هم آنتونی الانگا از سمت چپ یک حرکت عالی را آغاز کرد و مدافعان سیتی را به هم ریخت. پس از ورود به محوطه جریمه توپ را به وود در مقابل دروازه سپرد اما این مهاجم باز هم با یک ضربه ضعیف، توپ را به پای مدافع سیتی کوبید.

وود در شکست ۲-۰ تیمش عملکرد بسیار ضعیفی را ثبت کرد تا ناتینگهام فارست فرصت افزایش فاصله از منطقه سقوط را از دست بدهد. پس از پایان بازی هواداران ناتینگهام فارست و آرسنال که با سیتی در کورس قهرمانی است، وود را هدف انتقادات‌شان قرار دادند.

در همین حین برخی از هواداران از صفحه توییتر این بازیکن توییت‌هایی قدیمی را پیدا کرده‌اند که در آنها از منچستر سیتی حمایت و اعلام کرده که هوادار این تیم است. این توییت‌ها جنجال تازه‌ای بین هواداران به پا کرده است. آنها با استناد به هواداری وود از سیتی و موقعیت‌هایی که امروز از دست داد، می‌گویند او «مدال قهرمانی را به گردن بازیکنان سیتی انداخته است.»

دیگر خبرها

  • رویای گولر: اولین بازیکن ترک قهرمان چمپیونزلیگ
  • کشف جنجالی: مهاجم فارست هوادار سیتی بود!
  • تنها شانس قهرمانی ایران در والیبال اروپا کمرنگ شد
  • تاجگذاری باشکوه والیبال ایران: قهرمان جهان شدیم
  • رسمی: قهرمان بهترین لیگ والیبال دنیا مشخص شد
  • حاج‌صفی وارد بازی قهرمانی شد
  • کدام تیم قهرمان یورو 2024 می شود؟ نتیجه 10 هزار شبیه سازی با کامپیوتر!
  • شانس بالای حاج‌صفی برای ماندن در لیگ یونان
  • حاج‌صفی یک فصل دیگر در یونان؟
  • فرم آماده سروش برای دفاع از قهرمانی‌های پرسپولیس