Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد تقی ایرانی روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: تجربه ثابت کرده است رقابتی بودن انتخابات زمینه ساز حضور و مشارکت هرچه بیشتر مردم در این عرصه است به همین دلیل انتظار می‌رود هیات‌های نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان بوشهر و هیات عالی مرکزی نظارت به این امر اهتمام داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در زمان حاضر اعتراض‌های زیادی در فضای مجازی استان بوشهر نسبت به ستاد انتخابات وجود دارد و علت رد صلاحیت‌ها را جویا هستند که باید هیات نظارت پاسخگوی این دغدغه‌ها باشد.

ایرانی با تاکید بر رعایت مر قانون و حفظ آبروی افراد اضافه کرد: پشتیبانی مردم به عنوان مهمترین پشتوانه نظام جمهوری اسلامی به شمار می‌رود و با حضور پرشور مردم در عرصه‌های مختلف این پشتیبانی‌ها معنا پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: در این شرایط بسیاری از دشمنان داخلی و خارجی به دنبال مایوس و بی تفاوت کردن مردم نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند نباید به این مسائل دامن زد چون ممکن است به دلیل حضور نیافتن تعدادی داوطلب حضور موثر و مهم مردم را از دست بدهیم.

ایرانی، از داوطلبان رد صلاحیت شده خواست مطابق قانون اقدام و اعتراض خود را از مجاری قانونی ارائه و هیات نظارت نیز با سعه صدر و مستند به استعلام‌های قانونی، حقوق داوطلبان را مدنظر قرار دهند تا افرادی که شرایط قانونی را دارند بتوانند دوباره به جریان انتخابات بازگردند و به این صورت به نشاط و شور انتخابات در استان بوشهر کمک کنند.

وی تاکید کرد: معتقدیم افرادی صالح، شایسته، پاکدست و مردمی باید وارد عرصه انتخابات شوند و نباید اجازه داد افراد مساله‌دار که دارای مشکل قانونی هستند، وارد این عرصه شوند، اما این مهم باید براساس قانون، انصاف و رعایت بیطرفی باشد و حیطه وظایف نظارت و اجرای انتخابات را قانون مشخص کرده‌است. 

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهری، روستایی و عشایری  و میاندوره‌ای پنجمین دوره خبرگان رهبری و یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به طور همزمان  ۲۸ خردادماه امسال برگزار می شود.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ بوشهر ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مشارکت انتخاباتی انتخابات ریاست جمهوری پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ بوشهر ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر انتخابات ۱۴۰۰ بوشهر ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مشارکت انتخاباتی انتخابات ریاست جمهوری اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۷۹۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدیدانتخاب رشته داوطلبان دوره دکتری تخصصی۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، انتخاب رشته دکتری تخصصی ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی برای داوطلبانی که در آزمون سراسری دکتری تخصصی سازمان سنجش آموزش کشورشرکت کرده اند، تا ساعت ۲۴ چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت تمدید شد.

پذیرش وفارغ التحصیلی، داوطلبان مجاز به انتخاب رشته براساس کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور می‌توانند متناسب با مجموعه امتحانی خود حداکثر تا ۸۰ رشته/ محل در دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب کنند.

داوطلبان لازم است با مراجعه به سامانه www.azmoon.org دفترچه راهنمای انتخاب رشته را دریافت نمایند. متقاضیان دوره دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی لازم است پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و درصورت دایر بودن رشته/ گرایش مورد تقاضای ایشان در دانشگاه آزاد اسلامی از طریق سامانه مذکور انتخاب رشته کنند. 

داوطلبان لازم است با کد شناسه انتخاب رشته مندرج در ذیل کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور وکد ملی اقدام به ورود به سامانه نموده وپس از پرداخت وجه ثبت نام نسبت به انتخاب رشته/محل‌های مورد نظر خود به ترتیب اولویت اقدام کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • روایت خاندوزی از دستور رئیسی در پی تذکر رهبر انقلاب
  • فعالیت ۷۰۰ ناظر آموزش‌دیده برای نظارت بر دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در گنبدکاووس
  • تمدیدانتخاب رشته داوطلبان دوره دکتری تخصصی۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی
  • حفاظت از اراضی کشاورزی با مشارکت مردم و دستگاه‌های ذی‌ربط امکان‌پذیر است
  • حفظ و احیای معماری اسلامی و ایرانی در یزد ضروری است
  • حفاظت از اراضی کشاورزی با مشارکت مردم و دستگاه‌های ذیربط امکان‌پذیر است
  • تعاملات مدیران دستگاه‌های اجرایی با اعضای شوراها افزایش یابد
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود
  • مسئولان به بازخورد انجام وظایف خود در انتخابات توجه کنند
  • لزوم بازنگری مدیران استان قزوین در رفتار و عملکرد خود