Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم به مناسبت روز کارگر با حضور در مجموعه سایپا آذربایجان با اهداء گل؛ هفته کارگر را به کارکنان این مجموعه تبریک گفت و با ستایش روحیه با نشاط کارگران این مجموعه اظهار داشت: در بازدیدهای دوره ای که از مجموعه های صنعتی دارم یکی از مجموعه هایی که لبخند رضایت را بر چهره کارگران دیدم مجموعه سایپا آذربایجان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه تبریز با تاکید بر توجه به نیروی انسانی در همه مجموعه های تولیدی و اداری گفت: توجه به دغدغه های معیشتی و اقتصادی کارکنان، مسیر تحقق اهداف سازمانی مجموعه را هموارتر می کند. از این رو باید تمرکز نگاه وسیع مدیریت ارتقا انگیزه کارکنان باشد.

 آل هاشم در ادامه با تاکید بر اینکه کارگران عامل بقاء و تداوم فعالیت مجموعه های تولیدی هستند، اضافه کرد: در طول سال باید به مسائل و مشکلات کارگران رسیدگی کنیم نه اینکه تنها در هفته کارگر از آنها حرف بزنیم.

امام جمعه تبریز در بخش دیگری از سخنان خود تحریم های ظالمانه دشمن علیه ملت ایران را یادآور شد و گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تحریم ها علیه ملت ایران اعمال و در سالهای اخیر تشدید شد که آسیب هایی هم متوجه  کشور کرد، اما برکاتی هم داشت که تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد و خودکفایی آرمان همگان برای توسعه صنایع ایران  شد.

انتهای پیام/60001

 

 

منبع: فارس

کلیدواژه: انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی تحریم ها کارگران امام جمعه تبریز سای ا آذربایجان روز کارگر نشاط کارگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۷۹۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به موضوعات مهم جامعه کارگری، توجه شود

 حجت‌الاسلام حسن علیدادی سلیمانی صبح امروز، ۱۲ اردیبهشت‌ماه در دیدار با جمعی از اقشار جامعه کار و کارگری به مناسبت هفته کار و کارگر با بیان اینکه جایگاه قشر کارگری برای همه پذیرفته شده است، گفت: در نگاه اعتقادی و اجتماعی، جایگاه کارگری اولویت دارد؛ زیرا جریان کارگری بسیاری از تغییرات، تحولات و پیشرفت‌های کشور را رقم می‌زند.

وی سهم جامعه کارگری در پیشرفت کشور را قابل توجه دانست و بیان کرد: با توجه به جایگاه کار و کارگر در جامعه، این قشر باید از لحاظ جسمی و روحی در حفاظت و حراست قرار گیرد و برای این موضوع تدابیری اندیشیده شود.

امام جمعه کرمان تصریح کرد: برای تأمین سلامت و رفاه جسمی کارگران در کشور، کار‌های خوبی انجام شده است؛ اما تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم و بخشی از این امر، مربوط به خود کارگران است؛  زیرا آموزش‌های لازم ارائه شده و کارگران باید رعایت کنند.

وی با تأکید بر اینکه کارگران نیاز به امید، انگیزه و پشتیبانی دارند تا به لحاظ روحی و روانی به آسایش برسند، افزود: پیشگیری و درمان بیماری‌ها، تأمین مالی و زندگی پس از بازنشستگی از موضوعات مهم جامعه کارگری است که باید به آن ها توجه کرد.

حجت‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی با بیان اینکه مباحث فرهنگی و معنوی باید حتی در بخش‌های کوچک کارگری نیز جدی گرفته شود، گفت: این فعالیت‌ها باید با نظارت نهاد‌های بالادستی جامعه کار و کارگر انجام شود و همچنین مسئولان باید حقوق کارگر و کارفرما را در کنار هم مورد توجه قرار دهند تا در سلامت، صلابت و با امید و انگیزه بتوانند به کشور خدمت کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • شاه کلید تولید و اقتصاد جامعه، کارگران هستند
  • تهدیدها را در توزیع برق به فرصت تبدیل کرده ایم
  • به موضوعات مهم جامعه کارگری، توجه شود
  • تحقق رونق تولید و رشد اقتصادی با بهبود شرایط کاری کارگران
  • در گردهمایی کارگران چه گذشت؟
  • تأکید نماینده ولی فقیه در لرستان بر رفع موانع تولید
  • وابستگی اقتصادی اسارت می‌آورد
  • رونق ورزش کارگری نیاز به سرمایه‌گذاری کارخانه‌ها و مجموعه‌های صنعتی دارد
  • ارتقاء رونق تولید و بهره روری با حمایت از کارگران
  • حمایت از کارگران رونق تولید و بهره‌روری را ارتقا می‌دهد