Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده مردم همدان با بیان اینکه مشخص است این جریان سیاسی همانند گذشته برای انتخابات پیش رو به دنبال ایجاد دوگانه سازی است گفت: این جریان سیاسی پیش از این نیز دو قطبی هسته‌ای- موشک و معیشت- هسته‌ای را راه انداخته بود. - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام احمد حسین فلاحی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدانبا اشاره به سخنان منتشر شده محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران درباره شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: این مسئله یکی دیگر از ترفندهای جریان ناکام سیاسی کشور است که 8 سال حرکت کشور را به دلیل برجام متوقف کرد درحالی که این برجام نتیجه‌ای جز عقب افتادگی کشور نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با بیان اینکه بخشی از سخنان آقای ظریف معطوف به ثمرات برجام است، افزود: این جریان سیاسی 8 سال درباره برجام شعار داده است به گونه‌ای که آقای ظریف نیز در سخنان خود برجام را فتح الفتوح می‌دانند در حالی که مردم اثرات این اتفاق را در زندگی خود به صورت ملموس درک نکردند.

 نماینده مردم همدان در مجلس با اشاره به اینکه این جریان سیاسی امروز در تلاش است تا ناکارآمدی و بی نتیجه ماندن برجام را به گردن میدان بیندازد٬ سخنان محمد جواد ظریف درباره شهید سلیمانی را ناجوانمردانه دانست و بیان کرد: آقای ظریف در سخنان خود گفتند محبوبیت شهید حاج قاسم سلیمانی به دلیل فضاسازی صدا و سیما است در حالی که این قشر از افراد جامعه غافل هستند از اینکه قرآن کریم می فرماید اگر کسی ایمان بیاورد و عمل صالح انجام دهد خداوند دوستی او را در قلب مردم می‌اندازد.

 وی با تشریح جایگاه و منزلت شهید حاج قاسم سلیمانی در بین مردم توضیح داد: مردم اگر از کسی خدمت ببینند نسبت به او دوستی پیدا می کنند.

 این مقام مسئول با بیان اینکه مشخص است این جریان سیاسی همانند گذشته برای انتخابات پیش رو به دنبال ایجاد دوگانه سازی است اظهار داشت: این جریان سیاسی پیش از این نیز دو قطبی هسته‌ای- موشک و معیشت- هسته‌ای را راه انداخته بود و امروز نیز دو قطبی دیپلماسی و میدان را بیان می‌کند غافل از اینکه مردم به من برکت خون شهدا نتایج میدان را بیشتر از دیپلماسی در زندگی خود احساس کرده‌اند.

 نماینده مردم همدان در مجلس مطرح کرد: دیپلماسی ای که آقای ظریف از آن سخن می‌گوید در طول این هشت سال نه توانسته تحریم‌ها را بردارد، نه برای گذرنامه ایرانی ارزش ایجاد کرده و نه ارزش پول ملی را حفظ کرده است به گونه‌ای که امروز ما به جای دلار 3 هزار تومانی با دلار 30 هزار تومانی روبه رو هستیم.

 وی با اشاره به اینکه مردم ارزش و نقش دیپلماسی را در صف‌های مرغ، تخم مرغ و روغن در کرده‌اند اظهار داشت: اگر میدان نبود امروز داعش همه جا را گرفته بود و امنیتی وجود نداشت و حتی شاید نوامیس کشور نیز به صورت برده و کنیز خرید و فروش می‌شدند.

 فلاحی درباره انتشار سخنان  محمد جواد ظریف به عنوان اسناد محرمانه با بیان اینکه اگر کسی این فایل را گوش کرده باشد متوجه می‌شود سه نفر در جلسه حاضر هستند که شامل آقایان ظریف و آشنا می‌شود عنوان کرد: وقتی آقای ظریف با اصرار فراوان که البته این هم جای تعجب دارد درباره محرمانه ماندن این مصاحبه سوال می‌کند آقای لیلاز می‌گوید که این مطلب را آقای آشنا باید بگویند.

اوحدی در قم: در مکتب شهید سلیمانی کم‌کاری کرده‌ایم/ شهید سلیمانی مرد سیاست و میدان بودشهید سلیمانی حلقه وصل میدان و دیپلماسی بود/ حاج قاسم در حالی مقابل داعش ایستاد که بعضی‌ها مرعوب تکفیری‌ها بودندرستم قاسمی: قصدم از کاندیداتوری وزیر شدن نیست/ می‌خواهند شهید سلیمانی را ترور شخصیت کنند

وی با بیان اینکه دستگاه امنیتی و قضایی کشور باید این مسئله را به جد پیگیری کند، از اقدام مجلس برای مقابله با این اتفاق خبر داد و اعلام کرد: علاوه بر ارائه طرح تحقیق و تفحص از مرکز استراتژیک ریاست جمهوری در مجلس، نمایندگان درباره اتفاقات روی داده برای پرونده آقای ظریف اعمال ماده 234 کرده و به زودی آن را به رای می‌گذارند که در صورت رای آوردن آن، پرونده برای رسیدگی به قوه قضاییه ارسال خواهد شد تا برخورد مناسب صورت گیرد.

 انتهای پیام/742/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جریان سیاسی شهید سلیمانی آقای ظریف حاج قاسم هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۷۹۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | سرکار گذاشتن مردم توسط دولت رئیسی به روایت یک نماینده مجلس

266 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900620

دیگر خبرها

  • ببینید | سرکار گذاشتن مردم توسط دولت رئیسی به روایت یک نماینده مجلس
  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود
  • چند واقعیت علمی که زیر پوست ما جریان دارد
  • چند واقعیت علمی که زیر پوست ما جریان دارند
  • مبانی تئوری و فکری محکم اسلام علت ماندگاری انقلاب اسلامی است
  • حسینی: نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم در مجموع انقلابی هستند + فیلم
  • حسینی: گرایش سیاسی اکثر نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم مشخص است / امیدواریم در مجلس دوازدهم تعامل سازنده بین نمایندگان و دولت بیشتر باشد + فیلم
  • نماینده مردم زنجان : دولت جدیت لازم برای استفاده از افراد توانمند را نداشت/ مجلس در انتسابات تاثیر منفی گذاشت/ چالش‌هایمان بیشتر خواهد شد
  • پاشنه آشیل مجلس دوازدهم از نگاه سخنگوی حزب اعتدال و توسعه /جریان رائفی پور به دنبال هدایت و مدیریت مجلس است
  • چرا مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس مهم است؟