Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@17:10:25 GMT

طرح شهید سلیمانی و آرایه‌های خدمت در کارزار کرونا

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۸۰۰۰۷

طرح شهید سلیمانی و آرایه‌های خدمت در کارزار کرونا

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری گفت: بسیجیان چهارمحال و بختیاری با حضور موثر در طرح سردار شهید حاج «قاسم سلیمانی» و الگوگیری از روحیه جهادی این شهید والامقام وارد کازار کرونا شدند و با پشتیبانی و حمایت همه جانبه از کادر درمان و مراقبت از بیماران مبتلا در خط مقدم مقابله با کرونا پیشتازی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری در گفتگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: مرحله اول  طرح شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با موفقیت های زیادی روبه رو بوده است.

وی با اشاره به اینکه در  طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بین سپاه و علوم پزشکی تفاهم نامه ای بسته شده است تصریح کرد: برای مقابله با ویروس کرونا از همه ظرفیت ها استفاده می شود.

سردار اکبری با بیان اینکه متاسفانه به دلیل عدم رعایت قرنطینه کردن خانگی این بیماری گسترش پیدا کرد  گفت: به کمک بهداشت و درمان افرادی که در طرح پیش بینی شده است واکسینه می شوند و برای کنترل قرنطینه نیز سپاه و بسیج ورود پیدا می کنند.

وی  از مردم استان چهارمحال و بختیاری خواست که همچون گذشته همکاری لازم را با مراکز بهداشتی و درمانی داشته باشند بیان داشت: بسیجیان ما با قوت تمام مرحله بعدی طرح شهید حاج قاسم سلیمانی را کیلیک می زنند.

سردار اکبری افزود: سپاه و بسیج، 1200 تیم نظارتی، مراقبتی و رصد در غالب طرح سپهبد حاج قاسم سلیمانی تشکیل  داده است که با تقویت تمام برای کمک به علوم پزشکی پای کار آمده اند.

 وی با تاکید بر اینکه طرح شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی تا پایان این ویروس منحوس ادامه دارد گفت: تا پایان شهریورماه مرحله پنجم این طرح به پایان می رسد و با قوت تمام وارد فاغزهای بعدی می شویم.

سردار اکبری در پایان خاطر نشان کرد: این طرح معایب و نواقصی هم داشت که در مراحل بعدی تمام آن ها برطرف می شود و بسیجیان ما با تقویت تمام پا به پای کادر درمان پیش می روند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: چهارمحال و بختیاری حاج قاسم سلیمانی طرح شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۸۰۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از ظرفیت های خدادادی برای توسعه لرستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان ؛استاندار لرستان گفت:استفاده از ظرفیت های خدادادی می تواند توسعه استان را به همراه داشته باشدو برای برطرف کردن مشکلات لرستان عزم همگانی و بهره مندی از ظرفیت های موجود یک ضرورت است.
ابوطالب شفقت در دیدار با فرماندهان سپاه لرستان با تأکید برحضورمردم واستفاده ازظرفیت مردمی افزود:در بیش از چهل سال عمر انقلاب در برخی مواقع غفلت کرده‌ایم و به خوبی از ظرفیت مردم استفاده نشده اما هر زمان از این ظرفیت بهره برده‌ایم پیروز میدان شده‌ایم و نمونه بارز آن هشت سال دفاع مقدس می‌باشد.
استاندار لرستان گفت:در بسیاری از صحنه های مهم انقلاب، مردم از مسوولان جلوتر هستند و در این راستا سپاه پاسداران به وظایف خود به خوبی عمل کرده است و باید نقاط قوت و ضعف را شناسایی کرده تا توسعه محقق شود.
شفقت افزود:اداره کشور با حضور مردم در عرصه های مختلف امکان پذیر است و خدمت رسانی به مردم باید پیوست دینی و انقلابی بودن داشته باشد.
استاندار لرستان گفت:اقداماتو خدمت به مردم باید برای رضای خداوند باشد و سپاه پاسداران در این راستا تلاش می‌کند و الگویی مناسب برای اقشار مختلف است.
شفقت افزود:نهادهای حمایتی در نظام اسلامی برای محرومیت زدایی ماموریت دارند و توانمند سازی محرومان توسط بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان امام ضروری است.
استاندارلرستان گفت:توجه به مجموعه آموزش و پرورش در اولویت قرار دارد و دانش آموزان باید فرهنگ دینی را فرا گیرند و معلمان نخبگان را به جامعه معرفی می‌کنند.
شفقت افزود: آسیب های این استان باید شناسایی شود  و با عزم واحد بتوانیم مشکلات را  بتدربج برطرف کنیم تا اعتماد مردم بیشتر از قبل شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ماجرای اظهار نظر سردار سلیمانی در سریال پایتخت ۵
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • استفاده از ظرفیت‌های خدادادی برای توسعه لرستان
  • استفاده از ظرفیت های خدادادی برای توسعه لرستان
  • نعیم قاسم: جنگ ممکن است برای همیشه بازگشت شهرک‌نشینان را پایان دهد
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای خدمت به خانواده شهدا
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی