Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین آذربایجان شرقی ،محمدرضا پورمحمدی در آئین بزرگداشت مقام معلم، با گرامی‌داشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری، گفت: در این ایام که به پاس خدمات شهید مطهری به عنوان هفته معلم نام‌گذاری شده است، به مقام همه شهدای عرصه علم و هنر و دانش ادای احترام می‌کنیم و قدردان همه آموزگاران و معلمان عزیز هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به تعبیر امام راحل که معلمی را شغل انبیا توصیف کردند، گفت: معلمی از جنس رسالت انبیاست که جامعه را بیدار می‌کند و این منزلت و موقعیت نصیب هر کسی نمی‌شود و باید شکرگزار آن بود.
استاندار آذربایجان شرقی با بیان این‌که تمامی معلمان نمونه هستند، افزود: معلمانی که در شرایط سخت کرونا، نظام آموزشی را پویا و فعال نگه داشته‌اند و شبانه‌روز برای آگاهی‌بخشی به دانش‌آموزان تلاش می‌کنند، شایسته تقدیر هستند.
وی افزود: با وجود این‌که بسترهای کافی برای آموزش غیرحضوری در کشور وجود نداشت اما در یک سال گذشته با تلاش معلمان و مسئولان عرصه تعلیم و تربیت، امکانات خوبی ایجاد شده و تجربه‌های خوبی به دست آمده است.
پورمحمدی با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید قدم‌های زیادی برای توسعه فرهنگ، آموزش و ارتقای جایگاه معلمان برداشته شده است، افزود: با وجود این اقدامات، همچنان می‌توان اذعان داشت شأن و منزلت فرهنگیان هنوز در جایگاه اصلی نیست و باید برای ارتقای این جایگاه تلاش کنیم.
مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی هم در این آئین گفت: در هیچ برهه‌ای از تاریخ به اندازه دوران شیوع کرونا، جایگاه و منزلت معلم آشکار نشد و این معلمان و فرهنگیان عزیز بودند که به عنوان مجاهدان راه تعلیم و تربیت در کنار کادر درمان و مدافعان سلامت، شبانه‌روز تلاش کردند.
جعفر پاشایی یادآور شد: مصادیق گوناگونی از تلاش و فداکاری معلمان را در استان شاهد بوده‌ایم که در شرایط سخت آب و هوایی، چراغ دانش را برای فرزندان ما روشن نگه داشته‌اند.
در این آئین از آقای قدرت‌الله اسماعیلی اقدم، معلم منتخب کشوری و 7 معلم منتخب استانی تجلیل و قدردانی شد.



منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: تبریز معلم نمونه استاندار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۸۰۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب معلم دزفولی به عنوان معلم نمونه کشوری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: مرضیه باباخان‌زاده معلم شهرستان دزفول به عنوان آموزگار نمونه کشور به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم معرفی شد.

عبدالله حبیبی افزود: ۱۴ معلم از خوزستان برای انتخاب معلم نمونه به مرحله کشوری راه یافتند که از این تعداد یک آموزگار از دزفول انتخاب شد.

وی ادامه داد: فرآیند شناسایی معلمان نمونه یکی از برنامه‌های عملکردی مجموعه تعلیم و تربیت کشور برای تکریم و ارج نهادن به مقام و جایگاه شامخ معلمان است و در خوزستان نیز این فرآیند با استقبال معلمان و مشارکت بالای آنان همراه بوده است.

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان اظهار کرد: قرار گرفتن نام آموزگار دزفولی در بین معلمان نمونه کشوری نشان از توانمندی بالای معلمان خوزستانی در عرصه‌های حرفه‌ای و تخصصی آموزشی دارد.

دیگر خبرها

  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم+ تصاویر
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم
  • جذب ۲۰ درصد معلمان کشور در دولت سیزدهم
  • ۳۲۰ دانش آموز برتر استان یزد تجلیل می‌شوند‌
  • معلمان چهارمحال‌وبختیاری در جمع معلمان نمونه کشور
  • رئیسی: هدف رتبه بندی معلمان افزایش شان و منزلت معلم است (فیلم)
  • آموزش و پرورش نه مسئله با اولویت، بلکه مسئله اول کشور است
  • آینده جامعه بشری به تلاش امروز معلمان و اساتید بستگی دارد
  • توجه به معلمان در اولویت امور قرار گیرد
  • انتخاب معلم دزفولی به عنوان معلم نمونه کشوری