Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@08:09:38 GMT

افشین داوری چه چیزی را تکذیب می‌کند؟

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۸۰۳۷۰

افشین داوری چه چیزی را تکذیب می‌کند؟

سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری در حالی سمت گرفتن نایب رییس بانوان فدراسیون شطرنج را تکذیب کرده است که مستندات خلاف این مسئله را نشان می‌دهد.

به گزارش ایسنا، خبرگزاری ایسنا در خبری عنوان کرد که لیلا زکی زاده نایب رییس فدراسیون شطرنج به عنوان مسئول امور بین الملل فدراسیون دوچرخه سواری منصوب شده است. افشین داوری سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری در گفت‌وگو با رسانه های دیگر عنوان کرده بود که این انتصاب صحت ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این در حالی است که در اتوماسیون اداری نام زکی زاده به عنوان  مسئول کمیته بین الملل فدراسیون دوچرخه سواری ثبت شده است. 

از طرفی حسین رشیدیان دبیر فدراسیون دوچرخه سواری نیز روز گذشته در گفتگو با ایسنا، تایید کرد که لیلا زکی زاده  از کارشناسان وزارت ورزش و نایب رییس بانوان فدراسیون شطرنج، مسئول امور بین الملل فدراسیون دوچرخه سواری است.فایل صوتی این گفت‌وگو نزد ایسنا محفوظ است و در صورت لزوم منتشر خواهد شد. 

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دوچرخه سواری فدراسیون دوچرخه سواری فدراسیون دوچرخه سواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۸۰۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داور را دو روز قبل از مسابقه عزل کردند!‏

به گزارش "ورزش سه"، داوری در لیگ یک فرانسه این روزها بیش از ‏هر زمان دیگری جنجالی است تا جایی که رئیس کمیته داوران این ‏کشور در یک برنامه تلویزیونی پذیرفت که در لیگ فرانسه بحران ‏داوری به وجود آمده است. ‏

امروز در ادامه این جنجال‌ها یک داور دو روز پیش از مسابقه‌ای که ‏قرار بود در آن سوت بزند از بازی کنار گذاشته شد و به حالت تعلیق ‏درآمد. رسانه‌های فرانسوی اعلام کردند جرمی پینیارد که قرار بود ‏پس‌فردا یکشنبه دیدار دو تیم رن و برست را سوت بزند امشب ‏متوجه شد که به دلیل تصمیم‌های جنجالی‌اش در دیدار مارسی و ‏نیس از داوری این مسابقه کنار گذاشته شده است. ‏

کمیته داوران لیگ یک اعلام کرد این داور در دیدار جنجالی مارسی و ‏نیس دو تصمیم اشتباه داشته که در جریان بازی اثرگذار بوده است. ‏او ابتدا فارس مومبانا بازیکن مارسی را به اشتباه با کارت قرمز جریمه ‏کرد و سپس به دلیل خطایی که ظاهرا روی لئوناردو بالردی گرفته ‏شده بود یک پنالتی به سود مارسی اعلام کرد. پنالتی‌ای که توسط ‏اوبامیانگ به گل تبدیل شد. بازی دو تیم که چهارشنبه شب به ‏میزبانی مارسی برگزار شد با تساوی 2-2 به پایان رسید. ‏

دیگر خبرها

  • ایسنا: تکذیب خبر فعال شدن سامانه دهک ریاست جمهوری
  • تکذیب خبر فعال شدن سامانه دهک ریاست جمهوری
  • یزدانی: قبل از گل‌های اول پرسپولیس و آلومینیوم خطا رخ داد
  • تکذیب اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک توسط فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی
  • راه‌اندازی پایگاه داده ملی مالکیت دوچرخه در بلژیک
  • داور را دو روز قبل از مسابقه عزل کردند!‏
  • همایش دوچرخه سواری عمومی شهر غلامان
  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت
  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد
  • نبی: پرسپولیس در دهه 70 خصوصی بود