Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی  محسن ربیع خواه هافبک مورد علاقه برانکو ایوانکوویچ که از ابتدای این فصل به تیم آلومینیوم اراک ملحق شد نتوانست خیلی برای تیمش بازی کند.

ربیع خواه که دوباره دچار پارگی رباط صلیبی شد اکثر بازی‌های این فصل را از دست داد ولی حالا با پشت سر گذاشتن مصدومیتش آماده بازگشت به میادین است.

محسن ربیع خواه در گفت‌وگو با خبرورزشی در خصوص شرایط این روزهای خودش و آلومینیوم و البته بازی‌های پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا مطالبی را مطرح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوضاع مصدومیتت چطور است؟

خدا را شکر شرایطم خوب است مصدومیتم کاملا برطرف شده و حتی در آخرین بازی  دوستانه تیم توانستم ۴۵ دقیقه به میدان بروم. من هم به لحاظ بدنی و هم روحی کاملا آماده بازی کردن هستم و هروقت کادر فنی تیم صلاح بداند در خدمت آلومینیوم خواهم بود.

کار کردن با منصوریان چطور است؟

کارنامه علیرضا منصوریان و سابقه او کاملا مشخص است. از وقتی او و مادرش به تیم ما آمدند شرایط تیم بهتر شد و آلومینیوم به نظرم در مسیر درستی قرار گرفته است. امیدوارم همه در کنار هم تلاش کنیم تا بتوانیم هواداران اراکی را خوشحال کنیم.

خودت فکر می‌کردی آلومینیوم تا این حد خوب نتیجه بگیرد؟

واقعیتش خب فکرش را نمی‌کردم. تیم ما اولین سالی است که در لیگ برتر حضور دارد و به غیر از این ما فصل را اصلا خوب شروع نکردیم و در هفته‌های ابتدایی نتایج مناسبی نگرفتیم ولی خداراشکر هرچه از فصل گذشت شرایط بهتر شد و توانستیم امتیازات خوبی را جمع کنیم.

در حال حاضر در رتبه پنجم جدول قرار دارید به نظرت این تیم پتانسیل آسیایی شدن را دارد؟

خب جایگاهمان خیلی خوب است و همین موضوع انتظارات را از تیم ما بسیار زیاد کرده است. فقط می‌توانم بگویم تمام تلاشمان را می‌کنیم تا در پایان فصل رتبه خوبی بدست بیاوریم. اگر هم بتوانیم سهمیه آسیایی بدست بیاوریم که واقعا کار بزرگی انجام دادیم و فوق العاده خواهد بود.

بازی‌های پرسپولیس در آسیا را دنبال کردی؟

بله من تقریبا بازی‌های هر ۴ نماینده فوتبال ایران را در بازی‌های آسیایی دنبال کردم. به نظرم همه نماینده‌های کشور خوب کار کردند و توانستند نتایج مناسبی بگیرند . من هم به ۳ تیمی‌که صعود کردند و هم فولاد که فکر می‌کنم با بدشانسی حذف شد تبریک می‌گویم. فولاد تیمی‌شایسته بود و می‌توانست جزو تیم‌ها ی مرحله بعد باشد.

به نظرت تیم‌های ما می‌توانند امسال به مقام قهرمانی برسند؟

من فکر می‌کنم سطح لیگ قهرمانان آسیا در فصل قبل کمی ‌بالاتر بود و امسال بازی‌های با کیفیتی را نسبت به سال‌های گذشته مشاهده نکردیم. با این حال به نظرم می‌توانیم در بین ۴ تیم حداقل ۲ نماینده داشتیم و امیدوارم  یکی از فینالیست‌ها ایرانی باشد.

سال ۲۰۱۸ با پرسپولیس به فینال رسیدی و نایب قهرمان شدی، فصل قبل هم با وجود اینکه مصدوم بودی و به بازی فینال نرسیدی اما  دوباره پرسپولیس به فینال رسید. به نظرت امسال تیم سابقت می‌تواند دوباره به فینال برسد و البته قهرمان شود؟

خب متاسفانه در دو بار قبلی که با پرسپولیس به فینال رسیدیم نتوانستیم قهرمان شویم ولی امیدوارم پرسپولیس امسال این کار ناتمام را به پایان برساند و دوستانم در این تیم جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: آلومینیوم اراک پرسپولیس آلومینیوم اراک پرسپولیس محسن ربیع خواه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۸۱۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرهاد مجیدی مهمان مخصوص فینال لیگ قهرمانان آسیا

فرهاد مجیدی سرمربی اسبق استقلال که با این تیم توانست در لیگ بیست و یکم بدون شکست قهرمان شود، این روز‌ها مربیگری نمی‌کند، اما از دنیای فوتبال اصلاً فاصله نگرفته و لیگ قهرمانان آسیا را به طور جدی دنبال می‌کند. فرهاد که همراه با العین امارات در سال ۲۰۰۳ قهرمان اولین دوره لیگ قهرمانان آسیا شد و تنها چهره ایرانی محسوب می‌شود که به چنین افتخاری نایل شده، قبل از جدال برگشت العین مقابل الهلال عربستان، برای این تیم آرزوی موفقیت کرد و پس از فینالیست شدن نماینده امارات نیز با انتشار متن و عکسی این اتفاق را به مدیران، مربیان و بازیکنان العین تبریک گفت. اتفاقا کادر مدیریتی باشگاه العین امارات تدارک دیده‌اند تا پیشکسوتان و بازیکنان اسبق این باشگاه را هنگام برگزاری دیدار فینال لیگ قهرمانان به ورزشگاه دعوت کنند و فرهاد مجیدی هم یکی از همین مدعوین است.

اگر فرهاد خودش تمایل داشته باشد، بدون هیچ مشکلی می‌تواند این مسابقه را در جایگاه ویژه ورزشگاه اختصاصی باشگاه العین از نزدیک تماشا کند. فینال لیگ قهرمانان آسیا میان العین امارات و یوکوهاما مارینوس ژاپن برگزار می‌شود و فعلاً قرار است مسابقه به صورت رفت و برگشت باشد. بازی رفت ۲۲ اردیبهشت خواهد بود و جدال برگشت هم پنجم خرداد برگزار می‌شود، اما هنوز شخص نیست کدام تیم در جدال رفت میزبان است. این نکته را هم فراموش نکنیم که مجیدی از تقابل با ژاپنی‌ها در مسابقات فینال خاطره تلخی دارد. او اردیبهشت سال ۱۳۷۸ همراه با استقلال در فینال جام باشگاه‌های آسیا با نتیجه ۲ بر یک مغلوب جوبیلو ایواتا ژاپن شد.

منبع: خبرورزشی

دیگر خبرها

  • فرهاد مجیدی مهمان ویژه فینال لیگ قهرمانان آسیا شد!
  • فرهاد مجیدی مهمان مخصوص فینال لیگ قهرمانان آسیا
  • تاریخ و ساعت پخش فینال قهرمانان آسیا؛ العین و یوکوهاما
  • نقش ویژه پرسپولیس در فینالیست شدن العین!
  • نورمحمدی: حرفه‌ای گری سرخپوشان برگ برنده بازی با آلومینیوم است/ امیدوارم ۶ بانک از عهده مشکلات برآیند
  • پنج عامل سقوط الهلال در لیگ قهرمانان آسیا
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور زنان برگزار می‌شود
  • پایان سلطه ۷ ساله الهلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا
  • سرمربی الهلال ناکامی برابر العین را توجیه کرد
  • انتقاد عربستانی‌ها از غرور سرمربی الهلال