Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-28@18:15:41 GMT

تداوم رزمایش مواسات و همدلی در ماه بندگی 

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۸۱۷۴۷

تداوم رزمایش مواسات و همدلی در ماه بندگی 

حجت الاسلام موسی سالاری گفت: اولویت برنامه های موسسه خیریه حاج قاسم سلیمانی و کانون فرهنگی هنری شهید درسته در ماه رمضان به تداوم رزمایش مواسات و همدلی اختصاص داده شده است.

حجت الاسلام «موسی سالاری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: یکی از برنامه های مسجد صاحب الزمان (عج) در راستای احیای کارکرد اجتماعی مسجد تراز اسلامی، راه اندازی موسسه خیریه حاج قاسم سلیمانی است که با مشارکت و همراهی ارکان مسجد سال گذشته راه اندازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




امام جماعت مسجد صاحب الزمان (عج) روستای توکل آباد کهنوج افزود: با توجه به شرایط کرونایی و تاکید رهبری بر حمایت از اقشار آسیب دیده از کرونا و نیازمندان بنابراین اولویت برنامه های موسسه خیریه حاج قاسم سلیمانی و کانون فرهنگی هنری شهید درسته در ماه رمضان به تداوم رزمایش مواسات و همدلی اختصاص داده شده است.


وی بیان کرد: در همین راستا از ابتدای این ماه مبارک تاکنون با جلب مشارکت های مردمی و خیرین تعداد ۲۰ بسته معیشتی هر یک به ارزش بیش از ۵۰۰ هزار تومان تهیه و در اختیار خانواده های نیازمند قرار داده شده است.


حجت الاسلام سالاری ابراز کرد: در تداوم این رزمایش قصد داریم با جلب کمک های مومنانه خیرین و مردم تا پایان ماه مبارک رمضان تعداد ۵۰۰ سبد معیشتی تهیه کرده و در بین خانوارهای نیازمند توزیع کنیم.


امام جماعت مسجد صاحب الزمان (عج) روستای توکل آباد کهنوج ادامه داد: در کنار بسته های معیشتی، پیاز و بادمجان نیز در بسته های ۵ کیلویی بسته بندی شده و در بین خانوارهای نیازمند توزیع شد.


وی اظهار کرد: طرح اطعام و افطار نیازمندان نیز یکی دیگر از برنامه هایی است که روزانه در حال اجرا است و بر همین اساس روزانه ۲۵۰ بسته افطاری ساده و همچنین ۲۵۰ پرس غذای نذری در بین خانوارهای نیازمند توزیع می شود.


حجت الاسلام سالاری یادآور شد: ظرف چند روز گذشته پنج کامیون حامل محصول پیاز کشاورزان به طور رایگان به شهرهای یزد، کاشان، جهرم، شیراز و زابل ارسال شد تا این محصول کشاورزی به همت گروه های جهادی در اختیار خانواده های نیازمند قرار داده شود.


امام جماعت مسجد صاحب الزمان (عج) روستای توکل آباد کهنوج اضافه کرد: کمک به درمان بیماران، تهیه و توزیع شیر خشک و پوشک کودکان نیازمند از دیگر اقداماتی است که طی روزهای گذشته انجام شده است.


وی در خاتمه عنوان کرد: جزء خوانی قرآن کریم و دوره آموزش احکام از سایر برنامه هایی است که در ماه مبارک رمضان با رعایت پروتکل های بهداشتی در حال برگزاری است.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: رزمایش مواسات و همدلی ماه رمضان مسجد صاحب الزمان حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۸۱۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدلی مردم ایران با تیم ملی فوتسال

دریافت 40 MB کد خبر 6090036

دیگر خبرها

  • رئیسی: رشد نقدینگی و قیمت ارز نیازمند کنترل است
  • رفع مشکلات زیرساخت‌های مشهد نیازمند نگاه ملی و حمایت دولت است
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • زاخارووا: در دام ناتو برای محدودکردن توان رزمی روسیه نمی‌افتیم
  • همدلی مردم ایران با تیم ملی فوتسال
  • توفیق در تحقق شعار سال نیازمند ایجاد فضا برای ارائه ایده و طرح از سوی مردم است
  • لزوم تقویت برنامه‌های فرهنگی و معنوی در بنیاد شهید استان ایلام
  • طرفداران پادکست‌ «بسته پیشنهادی» را ببینند
  • گسترش جلسات سنتی قرآن کریم در حرم مطهر رضوی
  • اجرای برنامه هفتم توسعه نیازمند اهتمام ویژه