Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، مقدمی کیا مدیرکل تامین اجتماعی آذربایجان غربی گفت: آن دسته از صاحبان مشاغل که از بهمن ماه سال ۹۸ میزان اشتغال خود را حفظ کرده اند درصورتیکه تا ۱۵ اردیبهشت ماه اصل بدهی خودرا واریز کنند از بخشودگی جرایم برخوردار خواهند شد.

او افزود: درخصوص مقابله با همه گیری کرونا و برای کاهش مراجعات حضوری مراجعه کنندگان به سازمان تامین اجتماعی بیش از سی خدمت این سازمان از طریق سایت امکان پذیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تامین اجتماعی آذربایجان غربی درخصوص افزایش حقوق مستمری بگیران هم بیان کرد: طی توافقات انجام شده تامین اجتماعی با نمایندگان بازنشستگان، مقرر شد ۲۶ درصد به میزان افزایش حقوق آبانماه مستمری بگیران افزوده شود.

رئیس تامین اجتماعی مهاباد هم گفت: دریافت احکام بازنشستگی، پرداخت حق بیمه، اخذ تعهدات مالی از مهمترین خدماتی هستند که از طریق سایت سازمان تامین اجتماعی بصورت غیرحضوری ارائه خدمت می‌شود.

بیش از ۱۱۱ هزار نفر در مهاباد زیرپوشش بیمه تامین اجتماعی هستند که این میزان ۴۷ درصد جمعیت این شهرستان را شامل می‌شود.

انتهای پیام/ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیمه تامین اجتماعی بخشودگی جرایم مستمری بگیران تامین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۸۳۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کودک ۲ ساله سردشتی غرق شد اما نجات یافت!

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی از نجات جان کودک دو ساله سردشتی با تلاش امدادگران این جمعیت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حمید محبوبی امروز _جمعه هفتم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران از نجات جان یک کودک غرق شده سردشتی توسط امدادگران این جمعیت خبر داد.

وی در تشریح این خبر افزود: عصر امروز جمعه ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳؛ در جاده مهاباد - سردشت غرق شدن یک کودک ۲ ساله در روستای گردشیلان گزارش شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی گفت: با اعلام این خبر نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات کله کاوی مهاباد بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

محبوبی تصریح کرد: در این حادثه کودک دوساله مغروق بعد از انجام اقدامات پیش بیمارستانی، ساکشن و اکسیژن‌تراپی نجات داده شده و جهت سیر مراحل بعدی به مرکز درمانی انتقال داده شد.

کد خبر 748167

دیگر خبرها

  • ۵ نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت دستگیر شدند
  • پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲
  • ارتباط سازمان تامین اجتماعی با اصناف دوسویه بوده است
  • افتتاح چهارمین پایگاه موتورلانس آذربایجان‌غربی در مهاباد
  • ورود گرد و غبار به آسمان شهرهای جنوب آذربایجان‌غربی
  • گردوغبار آسمان شهر‌های جنوب آذربایجان‌غربی را فرا گرفت
  • ​بیمه شدگان تامین اجتماعی فورا بخوانند
  • سازمان تامین اجتماعی به حداقل تعهدات درمانی خود در خصوص بیمه شدگان در شوش و کرخه عمل کند
  • نجات جان کودک ۲ ساله مغروق در رودخانه روستای گردشیلان مهاباد
  • کودک ۲ ساله سردشتی غرق شد اما نجات یافت!