Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-30@10:11:26 GMT

استقلال مقابل الهلال 20 می شود، مقابل عربستانی ها 50 | آمار

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۸۳۴۵۲

استقلال مقابل الهلال 20 می شود، مقابل عربستانی ها 50 | آمار

استقلال تهران برابر عربستانی ها در مجموع عملکردی شایسته داشته است اما اگر آبی ها بتوانند برابر الهلال در دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برنده شوند، در تاریخ مصاف های رودررو با الهلال 20 امتیازی خواهند شد.

به گزارش طرفداری، در تاریخ مسابقات بین تیم استقلال و تیم های عربستانی، این تیم 32 بازی با نمایندگان عربستان سعودی انجام داده است و در این دیدارها 14برد، 5 مساوی و 13باخت ثبت کرده، 47گل زده و 39 گل خورده و سرانجام 47 امتیاز گرفته و ترازش مثبت است چرا که هم تعداد گل های زده اش از تعداد گل های خورده بیشتر بوده و هم بردهای بیشتری نسبت به شکست هایش دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال به طور اختصاصی برابر الهلال عربستان هم 11بازی کرده و 5 برد و 2 مساوی و 4 باخت به ثبت رسانده است. استقلال برابر الهلال 11گل زده و 10 گل خورده داشته و 17 امتیاز به دست آورده است.

الهلال حریفی بزرگ برای استقلال در آسیا است که می تواند رقیبی سخت باشد

به دنبال برد احتمالی استقلال برابر تیم الهلال عربستان، همزمان هم استقلال برابر الهلال 20 امتیازی می شود و هم تیم استقلال برابر همه تیم های عربستانی در مسابقات مورد اشاره به امتیاز شایسته 50 خواهد رسید. یعنی استقلال با یک تیر در لیگ قهرمانان آسیا 2 نشان خواهدزد؛ رسیدن به امتیاز 50 در مصاف با سعودی ها و 20 امتیازی شدن در مصاف الهلالی که تا به حال 14 امتیاز از استقلال گرفته است. بازی استقلال و الهلال که شهریور ماه باید طبق آیین نامه کنفدراسیون فوتبال آسیا در ورزشگاه آزادی برگزار شود اما احتمالا به خاطر تعهد فدراسیون فوتبال ایران به AFC در زمین بی طرف برگزار خواهد شد، سی و سومین رویارویی استقلال با تیم های عربستانی و دوازدهمین بازی مستقیم استقلال و الهلال است که سال ها پیش جدی ترین رقبای آسیایی بودند و بر سر تصاحب لقب رییس فوتبال آسیا با هم رقابت داشتند.

اخبار داغ 

ریحانه پارسا در آغوش مرد نامرئی! / کراش جدیدش کیست؟! + عکس سعید آقایی غایب بزرگ پرسپولیس مقابل سپاهان؟ پنجره نقل و انتقالاتی استقلال دوباره بسته شد / فوری هزینه 400 میلیارد تومانی الهلال برای خرید موسی مارگا هواداران افراطی میلان نمی خواهند دوناروما مقابل یوونتوس بازی کند پنالتی الچه مقابل اتلتیکو مادرید به درستی تکرار نشد / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: استقلال برابر برابر الهلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۸۳۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاهی به آمار رویارویی ۲ تیم استقلال و تراکتور

رویارویی آبی‌های پایتخت و پرشورهای تبریز از جایگاه ویژه‌ای در فوتبال ایران برخوردار است که در ادامه نگاهی به آمار بازی این دو تیم خواهیم انداخت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، دو تیم فوتبال تراکتور و استقلال طی تقابلی از هفته بیست و پنجم لیگ‌برتر فوتبال از ساعت ۱۷:۰۰ _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه یادگار امام (ره) به دیدار هم خواهند رفت.

تقابل این دو تیم جزو دیدنی‌ترین جدال‌های فوتبالی چند سال اخیر در لیگ‌برتر بوده است.

آبی‌های پایتخت و پرشورهای تبریز در طول تاریخ ۵۵ بار به مصاف یکدیگر رفته‌اند که ۲۷ بازی با برتری استقلال به پایان رسیده و تراکتور نیز در ۱۴ مسابقه پیروز بوده‌اند؛ ۱۴ دیدار از رویارویی‌های استقلال و تراکتور نیز با نتیجه مساوی به پایان رسیده است.

در مجموع این بازی‌ها ۱۴۹ گل بین دو تیم رد و بدل شده که ۹۱ گل سهم استقلال و ۵۸ گل سهم تراکتوری‌ها بوده است.

۳۱ بازی در چارچوب لیگ‌برتر برگزار شده که ۱۳ بازی را استقلال برده، ۱۰ مسابقه را تراکتور و هشت بار هم نتیجه مساوی به دست آمده است.

در جدال‌های لیگ‌برتری استقلال و تراکتور ۸۲ توپ از خط دروازه هر دو تیم عبور کرده که ۴۲ گل از آن استقلال و ۳۵ گل سهم تبریزی‌ها بوده است.

در طول تاریخ نیز این دو تیم در هفت ورزشگاه کشور رو در روی همدیگر قرار گرفتند که سهم ورزشگاه آزادی تهران ۲۵ بازی، ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز ۱۴ بازی، ورزشگاه تختی تبریز (باغشمال) ۹ بازی، ورزشگاه شهید شیرودی تهران دو بازی، ورزشگاه شهید سردار سلیمانی تبریز دو بازی و ورزشگاه‌های تختی تهران، ۲۲ بهمن اصفهان و امام رضا مشهد، هرکدام یک بازی بوده است.

کد خبر 749082

دیگر خبرها

  • استقلال و ۶ پیروزی در ۷ تقابل آخر برابر تراکتور
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال/ ۳ شکست متوالی سرخ‌ها
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز
  • آمار قابل توجه مورایس مقابل پرسپولیس
  • نگاهی به آمار رویارویی ۲ تیم استقلال و تراکتور
  • روز خوب نمایندگان بوکس ایران در رقابتهای جوانان و امید آسیا
  • لیگ NBA| پیروزی لیکرز با آمار خیره‌کننده دیویس
  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس
  • پیروزی بزرگ تیم عزت‌اللهی برابر العین کرسپو
  • توقف دوباره لیورپول، تنش در اردوی آنفیلدی‌ها