Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-07@18:37:07 GMT

نحوه دم کردن چای زعفرانی برای افطار

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۸۳۹۸۴

چای زعفرانی یکی از چای‌های پرطرفدار میان ایرانی‌ها است. این چای یک نوشیدنی شیک مانند شربت آلبالو برای پذیرایی از مهمان‌ها به حساب می‌آید. خبرگزاری میزان _ نمناک نوشت: چای زعفرانی عطر و طعم بی نظیری دارد و توصیه می‌شود بجای مصرف چای سیاه از چای زعفرانی با رنگ زیبایی که دارد استفاده کنید.   این چای یک نوشیدنی شیک مانند شربت آلبالو برای پذیرایی از مهمان‌ها بحساب می‌آید و در کنار یک کیک عصرانه بسیار دلچسب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

     مواد لازم برای تهیه‌ چای زعفرانی: چای سیاه: یک قاشق غذاخوری زعفران سابیده شده: دو گرم آب: دو لیوان گلاب: یک قاشق چای خوری هل: به مقدار لازم   طرز تهیه‌ چای زعفرانی: ابتدا آب داخل کتری را به جوش بیاورید و بعد از اینکه آب به جوش آمد، داخل یک قوری پودر زعفران، چای سیاه،  گلاب و هل را بریزید و روی آن آب جوشیده شده را بریزید و در قوری را ببندید و روی کتری یا سماور آب روی حرارت قرار دهید و بگذارید تا به مدت تقریبا ده دقیقه دم بکشد.   چای زعفرانی دم کشیده را در فنجان‌های مورد نظر بریزید و در کنار شیرینی جات دلخواه میل کنید. بیشتر بخوانید: ترفند‌هایی برای تهیه «حلوا قندی» قزوینی انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود. برچسب ها: چای زعفرانی طرز تهیه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: چای زعفرانی طرز تهیه چای زعفرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۸۳۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علل سیاه شدگی میوه پسته باغات مزرعه کلانتر

   به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، در راستای شناسایی خسارت سیاه شدگی میوه پسته مزرعه کلانتر کارشناس مسئول باغبانی مدیریت جهادکشاورزی درمعیت کارشناس ناظر بخش خصوصی شهرستان فتاحی از محل بازدید بعمل آوردند.    فتاحی اظهار داشت: در شواهد ظاهری سیاه شدگی میوه پسته به علت کمبود کلسیم بخصوص در شرایط ابرناکی محیط و کاهش جذب توسط گیاه و ایجاد عارضه فیزیولوژیکی ایجاد می‌شود.   کارشناس ناظرباغات نیز گفت: درجهت اعلام قطعی دلایل این بیماری نمونه خوشه‌های خسارت دیده به مرکز تحقیقات ملی شوری کشور جهت بررسی بیشتر ارسال شد.

دیگر خبرها

  • فواید نوشیدن چای که باورتان نمی‌شود
  • نحوه درست کردن ماست با 5 کیلو شیر (فیلم)
  • ضرورت مدیریت مگس میوه در باغات مرکبات و سیاه ریشه
  • بررسی علل سیاه شدگی میوه پسته باغات مزرعه کلانتر
  • علل سیاه شدگی میوه پسته باغات مزرعه کلانتر
  • طرز تهیه مربای بهارنارنج، مربای خوش عطر فصل بهار 
  • نحوه درست کردن ۵ دقیقه‌ای شیرینی نارگیلی؛ خوشمزه و ساده (فیلم)
  • شربت توت فرنگی بهترین نوشیدنی برای روزهای گرم تابستان
  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ
  • راه حل مشکل لاستیک/واردات یا توجه به تولید؟