Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود فروزنده روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: همچنین ۱۰۰ درصد مراکز و درمانگاه های غیردانشگاهی استان، نسخه الکترونیکی صادر می‌کنند.

وی ادامه داد: این در حالی است که درمانگاه‌ها و مراکز دانشگاهی هنوز نسبت به سایر مراکز طرف قرارداد عقب‌تر هستند اما پیش‌بینی می‌شود ظرف ۲ ماه آینده در این حوزه نیز شاهد پیشرفت قابل توجه این برنامه باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فروزنده تصریح کرد: صدور نسخه الکترونیکی در استان از اواخر سال ۹۷ آغاز شد اما از میانه‌های سال ۹۹ به‌طور جدی پیگیری شد و بدین ترتیب روند ارائه خدمات غیرحضوری به بیمه‌شدگان در حال افزایش است.

مدیر درمان تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری به چالش‌های صدور نسخه الکترونیکی و حذف دفترچه نیز اشاره کرد و گفت: در ابتدا با مشکلات و چالش‌هایی نظیر قطع شدن سامانه‌ و اینترنت، نبود زیرساخت‌های لازم و فراهم نشدن تجهیزات لازم در مطب‌ها و مراکز درمانی روبرو بودیم که این مشکلات به تدریج در حال رفع است.

فروزنده خاطرنشان کرد: به سبب شرایط کرونا و محدودیت های ناشی از آن، عملیات تعویض دفترچه و درج اعتبار آن حذف شد و بیمه‌شدگان می‌توانند از روش‌های آنلاین امکان کسب اعتبار دفترچه را فراهم کنند.

وی با بیان اینکه حذف دفترچه‌های کاغذی از اسفند ماه اجرایی شد، تصریح کرد:  اگر به هر دلیلی امکان نسخه‌نویسی الکترونیکی فراهم نباشد می توان از طریق سربرگ آن مرکز درمانی با درج کدملی و کد استحقاق درمان برای بیمار تجویز کرد و این برگه به منزله برگه بیمه به شمار می‌آید.

فروزنده با اشاره به تاثیرات مثبت نسخه الکترونیکی، خاطرنشان کرد: در این روش سابقه بیمار ثبت و اشتباهات نسخه‌نویسی و نسخه‌خوانی برطرف می‌شود و هم نسبت به هزینه‌ها و مصرف کاغذ صرفه‌جویی می‌شود.

به گزارش ایرنا، حدود ۴۷۹ هزار و ۶۳۵ نفر معادل ۵۱ درصد از جمعیت چهارمحال و بختیاری زیرپوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارند.

برچسب‌ها سازمان تامین اجتماعی نسخه چهارمحال وبختیاری دولت الکترونیک طرح نسخه الکترونیکی کارآمدی دولت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان تامین اجتماعی نسخه چهارمحال وبختیاری سازمان تامین اجتماعی نسخه چهارمحال وبختیاری دولت الکترونیک طرح نسخه الکترونیکی کارآمدی دولت اخبار کنکور نسخه الکترونیکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۸۴۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) علت تأخیر در پرداخت الکترونیکی بیمه‌های تکمیلی

رئیس گروه تحول دیجیتال سازمان تأمین اجتماعی می‌گوید تقریباً همه اطلاعات نسخه‌پیچی دارو برای پرداخت غیرحضوری تا کمتر از یک ماه آینده به بیمه‌های تکمیلی می‌رسد.

به گزارش صداوسیما، قائم مقام بیمه مرکزی در این باره گفته در حال حاضر فقط حدود ۳۰ درصد اطلاعات از بیمه‌های پایه به شرکت‌ها رسیده؛ موضوعی که باعث سردرگمی مردم برای دریافت هزینه بیمه تکمیلی دارو شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بهره مندی بیش از ۳۳ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی چهارمحال و بختیاری
  • اتصال نسخه الکترونیک به بیمه‌های تکمیلی تا یک ماه دیگر
  • (ویدیو) علت تأخیر در پرداخت الکترونیکی بیمه‌های تکمیلی
  • جایگاه سوم چهارمحال و بختیاری در صدور پرونده‌های الکترونیکی
  • نرخ تورم ماهانه چهارمحال و بختیاری از میانگین کشوری کمتر است
  • ایجاد 13 هزار فرصت شغلی جدید در بخش‌های صنعت، خدمات و کشاورزی در استان
  • بیش از 95 درصد مردم چهارمحال و بختیاری به شاخص‌های سلامت دسترسی دارند
  • پرداخت ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات پزشکان و مراکز درمانی طرف قرارداد
  • برنامه امسال چهارمحال و بختیاری ایجاد ۱۲۹۵۱ فرصت شغلی است
  • بهره‌مندی ۲۷۸۰۰۰ هزار خانوار چهارمحال و بختیاری از کالابرگ