Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، تیم گل ریحان البرز روز‌های سختی را در این فصل از لیگ دسته یک کشور (لیگ آزادگان) سپری می‌کند. باشگاه گل ریحان در سال ۱۳۹۳ با نام اکسین البرز کارش را در لیگ دسته ۲ کشور آغاز کرد و در همان سال جواز حضور به لیگ یک را به دست آورد. اما در سال ۹۷ تغییر نام پیدا کرد و با نام گل ریحان در بازی ها حضور یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این باشگاه در رقابت‌های فصل گذشته لیگ آزادگان جزو تیم‌های صدرنشین مسابقات بود، اما اکنون در انتهای جدول بازی‌ها قرار داد! چه بر سر این تیم آمده است؟

بحران مالی در گل ریحان 

گل ریحان در فصل گذشته با هدایت محمد نصرتی نتایج خوبی کسب کرده بود و در آخر رقابت‌ها با ۵۱ امتیاز در جایگاه هشتم جدول قرار داشت. این تیم در بازی‌های سال گذشته شانس زیادی برای صعود به لیگ برتر داشت و می‌توانست از این موقعیت برای بالابردن امتیاز مالی باشگاهش، پیشرفت ورزش استان و موارد دیگر استفاده کند، اما زحمات این تیم به نتیجه ننشست و اکنون این تیم با مشکلات شدید مالی دست و پنجه نرم می‌کند.

نماینده فوتبال البرز با بحران‌های مالی در لیگ یک مواجه شده است و دراین روز‌ها مدام در حال تعویض سرمربی است. گل ریحان در حال حاضر در انتهای جدول قرار دارد و در جایگاه هجدهم است؛ و از ابتدای رقابت‌ها تاکنون بعد از گذشت ۲۲ هفته تنها ۱۵ امتیاز به دست آورده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نتایج نگران کننده نماینده البرز در مسابقات فصل 

نتایج گل ریحان از ۲۲ بازی انجام شده در این فصل به این صورت است: ۱۳ باخت، ۳ برد و ۶ تساوی که چندان آمار امید بخشی به نظر نمی‌رسد. مسئله دیگر این است که این تیم اگر نتواند وضعیت کنونی خود را تغییر دهد به لیگ دسته ۲ کشور سقوط می‌کند و در آن صورت از اعتبار و ارزش مالی این تیم کاسته خواهد شد و شرایطش برای جذب حامی مالی سخت‌تر هم می‌شود.

باشگاه گل ریحان از طرفی با هزینه‌ی پرداخت قرارداد‌های بازیکنانش مواجه است و از طرفی دیگر هزینه‌های سنگینی مثل رفت و آمد مسابقات در طول فصل، هزینه اسکان بازیکنان، خورد و خوراک و ... که این مخارج چیزی در حدود میلیارد تومان برای باشگاه هزینه برمی دارد،  از دیگر دغدغه تیم البرزی است.

در شرایط حاضر اگر باشگاهی نتواند ازپس چنین هزینه‌هایی بربیاید بامشکلات عدیده‌ای که بیشترین تاثیر را در نتایج تیم دارد روبه رو می‌شود. یکی از راهکار‌ها برای بهبود شرایط مالی جذب حامی مالی است، اما این اتفاق باید در زمان مناسبی رخ دهد. حامیان مالی دنبال تیمی که نتیجه نگیرد نمی‌روند.

 

 

 

 

 

 

 

 

چرا از بازیکنان بومی استفاده نمی شود؟

فرشاد فلاحت زاده بازیکن اسبق تیم استقلال تهران در گفت و گو با خبرنگار ما می گوید: تیم گل ریحان یک سالی است که بیمار است و مسئولان شهر نتوانستند از این تیم حمایت کنند، سال گذشته این تیم ۲۱ هفته پیروزی داشت، اما پولی تزریق باشگاه نشد و در حال حاضر مسئولان باشگاه به دنبال جذب مربیانی هستند که پولی نمی خواهند و فقط به دنبال مربیگری باشند. این تیم شانس صعود از لیگ یک را داشت، اما زمانیکه پول کافی موجود نباشد شما نمی‌توانید با بازیکنان توانمندی قرارداد امضا کنید. باوجود چنین شرایطی هیئت فوتبال می‌توانست برای اداره تیم از پیشکسوتان کمک بگیرد.

او می گوید: هیئت فوتبال می‌توانست جلوی یکسری کار‌ها را بگیرد اما در حال حاضر به معجزه باید روی آورد، امتیاز این تیم چیزی حدود ۱۴_ ۱۵ میلیارد است، اما اگر به لیگ ۲ سقوط کند این امتیاز به ۵ _۶ میلیارد می‌رسد. ما بازیکنان خوبی هم در استانمان داریم که با رقم پائین مثل ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیون قرارداد می‌بندند مثل سال گذشته که محمد نصرتی سرمربی گل ریحان بود.

فلاحت زاده افزود: یکسری به بهانه‌ی تیم داری خوردند و بردند و این تیم را مانند یک ماشین بدون بنزین انداختند حالا باید فوتبالیست‌های کرج این سختی را بکشند. بهترین راهکار این بود که از اول فصل از بازیکنان بومی و باانگیزه استفاده می‌کردند، در این وضعیت که تیم در انتهای جدول قرار دارد حامی مالی برای باشگاه نمی‌آید، از اول فصل باید به این مسائل توجه می‌شد.

بازیکن اسبق تیم استقلال تهران می گوید:به نظر می‌رسد راهکار قابل استفاده‌ای برای بهبود وضعیت گل ریحان در دسترس نیست و این باشگاه با شرایط کنونی شانس چندانی برای جذب حامی مالی و درامان بودن از سقوط به لیگ دسته ۲ کشور را ندارد. اگر گل ریحان به لیگ دسته دوم سقوط کند در آن صورت استان البرز دیگر نماینده‌ای در لیگ دسته یک کشور نخواهد داشت.

 

 

 

 

 

 

 

 

عزمی برای نجات  گل ریحان  برای بقا در لیگ دسته یک کشور نیست

بیگ وردی رئیس هیئت فوتبال البرز گفت: عزمی برای نجات تیم گل ریحان البرز در این فصل از رقابت ها وجود ندارد و با وجود مشکلات و حاشیه های پیش روی باشگاه، مقرر شد تا هیئت فوتبال استان، مدیریت این تیم را عهده دار شود و با انتخاب سرمربی جدید تمرینات دوباره از سر گرفته شود.

او می افزاید: پس از اینکه در این چند روز، باشگاه به تعهدات خود عمل نکرده و به همین دلیل مدیریت این تیم را به باشگاه گل ریحان بازمی گردانیم و با این شرایط ادامه فعالیت برای ما ممکن نیست.

 

 

 

 

 

 

 

 

نوش دارو بعد از مرگ سهراب

به نظر می‌رسد تمامی اقدامات لازم برای نجات جان این نماینده البرز در فوتبال سطح یک کشور باید از مدت‌ها قبل انجام می‌گرفت و مسئولان  تازه زمانی به فکر این تیم افتاده اند که کار از کار گذشته است و تنها باید نظاره گر افول این تیم به لیگ دسته ۲ و از دست رفتن این امتیاز ارزشمند از استانمان باشیم.  

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خبر ورزشی گل ریحان البرز لیگ آزادگان هیئت فوتبال لیگ دسته گل ریحان لیگ دسته ۲ حامی مالی رقابت ها یک کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۸۴۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمایشگاه های طبی کمترین شکایت را در بین حرف پزشکی دارند

به گزارش خبرگزاری مهر، شهروز همتی، در خصوص اخبار منتشر شده در برخی رسانه‌ها از نتایج، کیفیت و انجام آزمایشات پزشکی در سطح آزمایشگاه‌های کشور، جهت آگاهی افکار عمومی، اظهار داشت: آزمایشگاه‌های تشخیص طبی چه در بخش دولتی یا خصوصی به واسطه صدور جواب کتبی جزو مراکزی هستند که عملکرد شفافی داشته و این عملکرد قابل راستی آزمایی است و آزمایشگاه در قبال صدور جواب باید پاسخگو باشد.

وی گفت: نتیجه هر آزمایش باید در خروجی هر دستگاه وجود داشته باشد و ما از این خروجی به نام سند یاد می‌کنیم. در واقع از لحظه پذیرش درخواست آزمایش و اینکه توسط چه فردی خونگیری انجام شده، توسط چه دستگاه یا دستگاه‌هایی آزمایش انجام شده و توسط چه کسی آزمایش تحویل بیمار شده همگی مستند و قابل رهگیری و اثبات بوده و هر گونه مخدوش بودن آنها می‌تواند مورد بررسی و شکایت قرار گیرد.

همتی افزود: آزمایشگاه‌های تشخیص طبی کشور تحت نظارت ادارات امور آزمایشگاه‌های استان‌ها بوده و در سال چند بار در خصوص استقرار استانداردهای سخت گیرانه ایزو ۱۵۱۸۹ که از سال ۱۳۸۶ اجباری شده است، مورد بازرسی قرار می‌گیرند و تمدید پروانه آزمایشگاه‌ها منوط به استقرار این الزامات است.

وی ادامه داد: این استانداردها تمامی آیتم‌های را که در انجام آزمایش‌ها دخیل هستند مانند پذیرش، جواب دهی، قیمت‌های اعلام شده توسط دولت، انجام آزمایش‌های کنترل کیفیت در بخش‌های مختلف، ایمنی فضا و تجهیزات، استخدام و آموزش پرسنل و بسیاری از موارد دیگر را شامل می‌شود.

رئیس انجمن دکترای علوم آزمایشگاهی تشخیص طبی ایران یادآور شد: از چند سال پیش که پذیرش نسخ به صورت کاغذی حذف شده و پذیرش به صورت آنلاین صورت می‌گیرد، آزمایش توسط پزشک درخواست داده شده و توسط آزمایشگاه‌ها ثبت می‌شود و این درخواست قابل دخل و تصرف نیست.

همتی تاکید کرد: امروزه حدود ۸۰ درصد آزمایش‌های درخواستی بیماران به صورت آنلاین بوده که در سایت بیمه‌های پایه نیز همزمان ثبت می‌گردد. بنابراین امکان صدور جواب‌هایی که ضروری نباشد وجود ندارد.

وی همچنین گفت: از طرفی در سال‌های اخیر جهت افزایش کیفیت خدمات آزمایشگاهی تعداد زیادی از آزمایشگاه‌ها وارد فرآیند اعتبار بخشی داوطلبانه شده‌اند. بدین صورت که آزمایشگاه‌ها خود را به صورت داوطلبانه طی فرآیند سخت گیرانه ای مورد ممیزی نهاد اعتبار بخشی قرار می‌دهند.

همتی بیان داشت: به رغم اینکه سالانه میلیاردها جواب توسط آزمایشگاه‌های کشور صادر می‌گردد، آزمایشگاه‌های تشخیص طبی در بین گروه‌های مختلف پزشکی دارای کمترین شکایت در نظام پزشکی و دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور هستند.

وی افزود: جهت حفظ و افزایش کیفیت، آزمایشگاه‌ها سه نوبت در سال توسط نهادهای کنترل کیفیت خارجی مورد پایش قرار گرفته و نتایج این ارزیابی‌ها نیز توسط ادارات امور آزمایشگاه‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد. بر اساس الزامات ۱۵۱۸۹ آزمایشگاه‌ها مکلفند بسته به نوع آزمایش، نمونه‌های بیماران را برای مدت مشخصی نگهداری کنند و اگر ادعایی مبنی بر عدم نمونه گیری و وجود نمونه در آزمایشگاه صورت گیرد این ادعا کاملاً قابل بررسی است و وجود نمونه در آزمایشگاه قابل اثبات می‌باشد.

وی تاکید کرد: ذکر این نکته قابل توجه است که علیرغم تحریم‌ها، مشکلات اقتصادی و بالا رفتن قیمت ارز، آزمایشگاه‌ها در تلاشند تا کیفیت خدمات خود را حفظ کنند. از آنجا که نتایج آزمایش‌ها ۷۰ درصد در تصمیم گیری بالینی تأثیر دارد، آزمایشگاه‌ها تمامی تلاش خود را در ارائه یک جواب درست و قابل قبول معطوف داشته زیرا معتقدند که افزایش کیفیت خدمات و ارائه به موقع و درست آن تأثیری انکار ناپذیر در سلامت بیماران داشته و از طرفی موجب کاهش هزینه بیماران و نظام سلامت خواهد شد.

همتی تصریح کرد: با وجود مشکلات فراوانی که آزمایشگاه‌های کشور با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، صحبت‌هایی که در خصوص نتایج آزمایشگاه‌ها می‌شود، علاوه بر اینکه زحمات ۶۰۰۰ آزمایشگاه تشخیص طبی در کشور را زیر سوال می‌برد بلکه بازرسی و نظارت ادارات امور آزمایشگاه‌های کشور و بیمه‌ها را نیز زیر سوال خواهد برد.

رئیس انجمن دکترای علوم آزمایشگاهی تشخیص طبی ایران افزود: در شرایط سختی که آزمایشگاه‌ها با آنها روبرو هستند آزمایشگاهیان ترجیح می‌دهند که آزمایشگاه‌های خود را تعطیل کنند تا به کارهای خلاف روی بیاورند و ما شاهد آن هستیم که هر ساله تعدادی از آزمایشگاه‌ها به دلایل اقتصادی درخواست تعطیلی آزمایشگاه خود را به کمیسیون ماده ۲۰ دانشگاه‌ها ارائه می‌دهند.

وی در پایان گفت: امیدوار هستیم اساتید گرامی هنگام مصاحبه‌های خود با اشراف بیشتری موضوعات را تجزیه و تحلیل کنند و اگر مشکلی وجود دارد از طریق مجاری قانونی با آن برخورد کرده و موضوعات را به شنیده‌ها و حدسیات واگذار نکنند و صحت و سقم آن را بررسی نمایند. زیرا درج این گونه مطالب موجب کدورت خاطر مسئولین فنی و بیش از هزاران پرسنل آزمایشگاه خواهد شد. قابل ذکر است که پرسنل و مسئولین آزمایشگاه‌ها در دوران کرونا با از خود گذشتگی و تلاش فراوان در ساخت کیت‌های تشخیصی، نمونه گیری و انجام آزمایش‌ها و حتی کمک در امر واکسیناسیون سهم بزرگی در کنترل بیماری کووید ۱۹ داشتند که قابل ستایش است.

کد خبر 6089655 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • تنش در جلسه شورای شهر تهران؛ ترک جلسه برخی اعضا موقع سخنرانی زاکانی
  • توخل جواب رئیس بایرن را داد
  • جواب پوچتینو به انتقادات: من همه‌‎کاره چلسی نیستم!
  • باشگاه استقلال جواب یاسین سلمانی را داد؛ ویس یا سند داری، منتشر کن!
  • صدا و سیما تحمل نقدپذیری خود را بالا ببرد
  • هشدار به‌ پلتفرم‌های آگهی جواب می‌دهد؟
  • آزمایشگاه‌های تشخیص طبی دارای کمترین شکایت هستند
  • آزمایشگاه های طبی کمترین شکایت را در بین حرف پزشکی دارند
  • مشکل صلاح کلوپ را میلیاردر می‌کند!
  • شروین بزرگ: کم بازی کردم اما جواب اعتماد حسینی را دادم