Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، کشاورز ریگانی با کار وتلاش در زمینه‌های کشاورزی ۷فرزند معلم تحویل جامعه داده است.

قاسم آزادمنش کشاورز ریگانی طی گفت و گویی گفت:با نان حلالی که از کشاورزی به دست آوردم ۷فرزندم معلم می‌باشند ،از این تعداد فرزندانم ۳فرزندم استاد دانشگاه وسطح تحصیلات آن ها دکترا است ،یکی از فرزندانم نیز با کار وتلاش وفعالیت یکی از اعضای هیات علمی دانشگاه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جواد آزادامنش، اولین معلم این خانواده گفت: خیلی خوشحال هستم که اکنون دانش آموزانم همکاران بنده هستند.لذتی که از معلمی می برم این است که با دانش آموزان خود در مناطق محروم مشغول خدمت به همشهریان خود هستم.

مجید آزادمنش معلم چهارم این خانواده بیان داشت: یکی از معلم‌های واقعی ما پدر ومادر ما بودند که از هیچ تلاشی دریغ نکردند وتمام دارایی خود را گذاشتند تا ما به هدفمان برسیم وبه ما یاد دادند که چگونه مستقل باشیم ،پدر ومادرمان به ما عزت نفس دادند تا به هدفمان برسیم.

او با اشاره به اینکه الگوی دیگر ما بزرگتر‌های خانواده بزرگ آزادمنش بودند که جلوتر از ما این مسیر را طی کردند وبه طور ضمنی به ما یاد دادند که برای هدفمان تلاش کنیم افزود :معلمان واساتید مقاطع مختلف تحصیلی از دیگر الگو‌های ما بودند.

آخرین فرزند خانواده نیز  بیان داشت:بنده از برادران وخواهران خود الگو برداری کردم وبنده نیز افتخار می‌کنم که معلم می‌باشم ومی توانم به شهرم خدمت کنم.

سجاد آزادمنش تصریح کرد:ما با تلاش ونوآوری در صدد هستیم که دانش آموزانی را آموزش دهیم که راه معلمان را در این مناطق ادامه دهند.

در ادامه مسئولان شهرستان به پاس زحمات خانواده آزادمنش به دیدار این خانواده رفتند.

فرماندار ریگان با تقدیر از خانواده آزادمنش بیان داشت: هفته معلم را به تمامی معلمان سخت کوش شهرستان ریگان تبریک عرض می کنم.

امین باقری تصریح کرد:چنین خانواد‌ه هایی الگو‌ی خوبی در شهرستان می‌باشند که در سخت‌ترین شرایط تمامی فرزندانش معلم شدند.

او بیان داشت:در شهرستان ریگان استعداد‌های خوبی نهفته است که نیاز به شکوفایی وحمایت دارند.

مدیر آموزش وپرورش ریگان بیان داشت:در شهرستان ریگان ۹۸۰معلم در مقاطع مختلف تحصیلی مشغول تحصیل به دانش آموزان این مناطق می‌باشند.

عباس محمدی تبار ابراز کرد:از این تعداد معلم در شهرستان ۶۰درصد آن‌ها بومی و۴۰درصد از شهرستان های اطراف استان می‌باشند.

او بیان داشت: در استان کرمان یکی از خانواد‌ه ها که بیشترین معلم را دارد مربوط به شهرستان ریگان می‌باشد که ۷فرزندش معلم می‌باشد.

ریگان تا مرکز استان ۲۸۵کیلومتر فاصله دارد که ۱۶۵۰۰دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی در این منطقه مشغول به تحصیل می‌باشند.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روزمعلم آموزش و پرورش شهرستان ریگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۸۴۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت بیش از ۶۰۰۰ معلم کرمانی از ایتام 

ناصر عسکری نژاد با تبریک هفته معلم و گرامیداشت یاد و خاطره شهید مرتضی مطهری گفت: از بین بردن فقر تحصیلی بین نسلی در بین خانواده‌های تحت حمایت از مهم‌ترین گام‌های این نهاد در توانمندسازی جامعه هدف است که این امر مهم با پرداخت کمک‌هزینه‌های تحصیلی و ارائه خدمات حمایتی دنبال می‌شود. 
 
وی ضمن قدردانی از مشارکت خوب جامعه فرهنگی استان به ویژه معلمان در حمایت از ایتام و خانواده‌های نیازمند تصریح کرد: جامعه فرهنگی و معلمان در برابر پدیده‌های اجتماعی بی‌تفاوت نیستند و همواره نقش خود را در هدایت جامعه به سمت فعالیت‌های خیرخواهانه و ایثارگری اجتماعی به‌درستی ایفا کرده‌اند.

عسکری نژاد با تأکید بر اینکه معلمان علاوه بر تعلیم و تعلم، آموزگار مهرورزی نیز هستند، گفت: معلمان و اقشار مختلف برای شرکت در طرح اکرام ایتام و محسنین می‌توانند از طریق ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳ یا مراجعه به سایت اکرام به نشانی ekrame. emdad. ir حمایت مادی و معنوی ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان را برعهده بگیرند.

هم اکنون ۲۷هزار و ۵۴۸فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان قرار دارند که ۴۴۱ نفر از این ایتام فاقد حامی و نیازمند حمایت خیران هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • زنگ سپاس معلم در مدارس هرمزگان به صدا درآمد
  • دیدار استاندار قزوین با خانواده شهید معلم، رجبعلی قربانی
  • حمایت بیش از ۶۰۰۰ معلم کرمانی از ایتام 
  • زنگ سپاس معلم در خراسان شمالی به صدا درآمد
  • ژاوی: برای فصل بعد همه باید پیشرفت کنیم/ «لِوا» الگوست
  • رد رشوه از سوی مامور وظیفه شناس فراجا در ریگان
  • صحرایی: معلم معمار آینده هر کشور است/ زنگ سپاس معلم به دست وزیر آموزش‌وپرورش به صدا درآمد
  • به احترام «معلم» برپا ...
  • تجلیل از خانواده شهدای فرهنگی در استان یزد
  • موقوفات زنجان صاحب درآمد پایدار می‌شوند