Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی‌احمد آقاپور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته نیز ۲۲ نفر دیگر بر اثر ابتلا به کرونا در آذربایجان غربی جان خود را از دست دادند.

وی اضافه کرد: از این تعداد، ۶ نفر در ارومیه، چهار نفر در سلماس، ۲ نفر در هریک از شهرستان های مهاباد، شاهین دژ و ماکو و یک نفر در هریک از شهرستان های پیرانشهر، چایپاره، تکاب، خوی، شوط و میاندوآب بر اثر ابتلا به کرونا فوت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسوول کارگروه اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان غربی ادامه داد: طی ۲۴ ساعت گذشته همچنین هزار و سه نفر در استان به کرونا مبتلا و از این تعداد، نزدیک به ۱۸۰ نفر در مراکز درمانی بستری شدند.

آقاپور اظهار کرد: با اضافه شدن این تعداد، کل بستری های سندرم حاد تنفسی در آذربایجان غربی به هزار و ۲۸۵ نفر رسید که ۵۴۰ نفر از آنان مشکوک و ۷۴۵ نفر مبتلا به کرونا هستند.

وی گفت: در حال حاضر ۲۵۶ نفر بر اثر ابتلا به کرونا در بخش های مراقبت های ویژه بستری بوده و ۶۶ نفر نیز با استفاده از دستگاه ونتیلاتور تنفس می کنند.

به گزارش ایرنا، تاکنون نزدیک به ۱۵۵ هزار نفر در آذربایجان غربی به کرونا مبتلا شده اند.

برچسب‌ها کرونا ویروس کرونا آذربایجان غربی کووید-19 ارومیه ماکو سلماس پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا ویروس کرونا آذربایجان غربی کرونا ویروس کرونا آذربایجان غربی کووید 19 ارومیه ماکو سلماس اخبار کنکور آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۸۴۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های استان آذربایجان غربی 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سردار "محمد احمدی" در تشریح این خبر اظهار داشت: مرزداران با اشراف اطلاعاتی و تشدید کنترل مسیر‌های عبور کالای قاچاق در نوار مرزی، طی عملیات دقیق و منسجم موفق شدند تعداد ۴ هزار و ۶۵۰ عدد ایمپلنت دندان، ۲۱۰ لیتر پولیش خودرو، و چندین قلم کالای قاچاق دیگر را کشف کنند.   وی در این رابطه افزود: کارشناسان ارزش ریالی کالا‌های کشف شده را ۱۷ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال برآورد کردند، که در این عملیات ۳ نفر متهم دستگیر و ۲ دستگاه خودرو نیز توقیف و با تشکیل پرونده قضایی تحویل مراجع ذیصلاح شدند.

دیگر خبرها

  • آیا بهبود یافتگان سرطان سینه بار دیگر به سرطان مبتلا می شوند؟
  • افزایش مسمومیت با قارچ‌ های سمی؛ ۱۴ نفر بستری شدند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • تاثیر افزایش دستمزدها در رشد تعداد بیمه‌شدگان
  • کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های استان آذربایجان غربی 
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • شاهد سرعت گرفتن اجرای نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی هستیم
  • سهمیه‌ آذربایجان شرقی در طرح نهضت ملی مسکن ۲۰۸ هزار واحد است
  • پربازدید‌های خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در ۷ اردیبهشت
  • آیا تمام مبتلایان به ویروس اچ پی وی به سرطان مبتلا می شوند؟ تفاوت واکسن گارداسیل و پاپیلوگارد