Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-06@00:13:56 GMT

شرط برگزاری یا تعویق کنکور ارشد ۱۴۰۰

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۸۵۴۷۱

شرط برگزاری یا تعویق کنکور ارشد ۱۴۰۰

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: برگزاری یا تعویق زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ در خردادماه منوط به تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا است.

به گزارش مشرق، پس از اعلام تعویق آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ گروه پزشکی از ۳۰ و ۳۱ اردیبهشت ماه، موضوع آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ وابسته به وزارت علوم نیز در فضای مجازی بحث برانگیز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: اقبال داوطلبان دکتری به آزمون ۱۴۰۰

فاطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور  درباره موضوع تعویق یا برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ که در فضای مجازی مطرح شده است گفت: ستاد ملی مقابله با کرونا باید در این باره تصمیم بگیرد و هر گونه تصمیم برای برگزاری یا تعویق منوط به تصمیم ستاد ملی کرونا است.

این در حالی است که در روزهای اخیر گروهی از داوطلبان با تشکیل کمپین هایی خواستار تعویق زمان آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ تا بهتر شدن شرایط کرونایی در کشور شده اند.

در مقابل نیز برخی داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد معتقد هستند تعویق زمان آزمون راهکار مطلوبی نیست و بهتر است آزمون در زمان مقرر برگزار شود.

بر اساس زمان بندی که سازمان سنجش آموزش کشور از سال گذشته اعلام کرده قرار است آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ در روزهای چهارشنبه ۵ خرداد، پنجشنبه ۶ خرداد و جمعه ۷ خرداد برگزار شود.

این آزمون با توجه به شرایط کرونا در سه روز برگزار می شود و تاکنون تعداد ۵۲۴ هزار و ۲۹۲ نفر در این آزمون ثبت نام کرده اند.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا فایل صوتی ظریف ستاد ملی مقابله با کرونا سازمان سنجش وزارت علوم سازمان سنجش آموزش کشور ویروس کرونا فناوری آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۸۵۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود سراسری بازی دراز بازهم به تعویق افتاد

جواد کاکایی فرمانده ناحیه مقاومت سپاه سرپل‌ذهاب با اشاره به فعالیت سامانه ناپایدار بارشی و هشدار سطح نارنجی اداره هواشناسی مبنی بر وزش شدید باد و بارش سنگین باران در اواخر هفته جاری، گفت : مراسم صعود سراسری به ارتفاعات بازی دراز که قرار بود در روز‌های ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت ماه برگزار شود که به روز‌های چهارشنبه ۱۹ و پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه جاری موکول شد.

جواد کاکایی افزود: مراسم یادواره شهدای عملیات بازی دراز و صعود سراسری به این ارتفاعات در سالروز این عملیات، هرساله آغازی برای اردو‌های راهیان نور در سراسر کشور است که با حضور بسیجیان و شرکت کنندگانی از سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: امسال هم با همکاری و پشتیبانی سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه و همراهی دستگاه‌های اجرایی استان و شهرستان‌های همجوار به عنوان معین سرپل ذهاب، مقدمه‌های لازم شامل اسکان، پذیرایی، برنامه‌های فرهنگی و حضور سخنرانان کشوری و لشکری برای برگزاری مراسمی در خور شان شهدای بازی دراز و با حضور مهمانانی از سراسر کشور فراهم شده است.

وی اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود که امسال بیش از ۴۰ هزار نفر در این برنامه باشکوه حضور داشته باشند و در این رابطه کمیته‌های ۶ گانه برنامه ریزی‌های لازم را انجام داده و آماده برگزاری این همایش با حضور مهمانانی از سراسر کشور هستند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • تعویق مسابقات بوکس نونهالان
  • خودکشی دانشجوی کارشناسی ارشد در کوی دانشگاه تهران +تصویر
  • خودکشی دانشجوی کارشناسی ارشد در کوی دانشگاه
  • خودکشی دانشجوی کارشناسی ارشد در کوی دانشگاه تهران
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در اردبیل
  • آزمون استخدامی آموزش و پرورش توسط جهاددانشگاهی در اردبیل
  • آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تحصیلی به حافظان قرآن
  • صعود سراسری بازی دراز بازهم به تعویق افتاد