Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@02:54:15 GMT

چشم نظارت روی اماکن ورزشی

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۸۵۶۵۴

چشم نظارت روی اماکن ورزشی

عزیزی مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: با توجه به مصوبات ستاد ملی و استانی کرونا مبنی بر تعطیلی کلیه اماکن ورزشی در شهرستان‌های قرمز، هر شب از کلیه باشگاه‌ها و اماکن ورزشی بازدید می‌شود.

او افزود: با توجه به اهمیت موضوع، بازدیدی همراه با معاون توسعه امور ورزشی، مسئول حراست، مسئول بازرسی، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان، نماینده اداره اماکن و مسئول امور باشگاه‌های شهرستان صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عزیزی تصریح کرد: در این بازدید، اکثر باشگاه‌های ورزشی تعطیل بودند اما ۳ باشگاه ورزشی باز و فعالیت ورزشی داشتند که برابر ضوابط و مقررات ستاد کرونا، با این باشگاه‌ها برخورد خواهد شد.

مدیرکل وررش و جوانان استان در ادامه گفت: با توجه به اهمیت موضوع و تاکید بر اجرای مصوبات ستاد ملی و استانی کرونا و این که سلامت مردم و ورزشکاران در اولویت قرار دارد؛ تا پایان محدودیت‌های کرونایی در استان نظارت‌ها در کلیه شهرستان‌های دارای محدودیت کرونایی ادامه خواهد داشت.

او در پایان ضمن تشکر از باشگاه‌ها و اماکن ورزشی که در این مدت همراهی کردند، اظهار کرد: بازدید‌ها تا زمان تصمیم ستاد کرونا ادامه خواهد داشت و با باشگاه‌های متخلف برابر با ضوابط و مقررات، برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/ ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش و جوانان باشگاه ورزشی محدودیت های کرونایی اماکن ورزشی باشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۸۵۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید امیر دریادار سیاری از گروه مخابرات ارتش

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، امیر دریادار سیاری معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در ادامه بازدید از یگان‌های تابعه ستاد آجا، صبح امروز (سه شنبه) از گروه مخابرات ارتش بازدید کرد.

وی از بخش‌های مختلف ستادی، آموزشی، عملیاتی و منازل سازمانی گروه مخابرات ارتش بازدید کرد و دستوراتی را در راستای ارتقای توان عملیاتی و پیشرفت هرچه سریع تر پروژه‌ها، تجهیزات و فناوری های جدید مخابراتی این گروه صادر کرد.

رئیس ستاد ارتش همچنین در این بازدید از پای کار بودن و آمادگی بالای گروه مخابرات ارتش در اجرای دقیق و بی کم و کاست مأموریت‌های محوله به‌ویژه در جریان حمله موشکی اخیر (وعده صادق) تقدیر و تشکر کرد.

فرماندهان و مسئولان یگان‌های ارتباطات زیرساخت ارتش در مناطق مختلف کشور، به صورت ویدئو کنفرانس و برخط، از روند آمادگی رزمی و عملکرد سامانه‌های ارتباطی خود به ارائه گزارش پرداختند.

در این بازدید امیر سرتیپ ناصر مختارزاده، معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات ارتش و امیر سرتیپ ابوالفضل سپهری راد، معاون بازرسی آجا نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازدید امیر دریادار سیاری از گروه مخابرات ارتش
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی و خانه باغ‌ها در مهاباد
  • بازدید رایگان از موزه‌های سیستان و بلوچستان ویژه معلمان و اساتید
  • توسعه ورزش های همگانی با اجرای برنامه آزاد سازی اماکن ورزشی
  • سارق اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره دستگیر شد
  • بازدید رایگان از موزه‌ها برای معلم‌ها و استادان
  • بازدید رایگان از موزه ها برای معلم ها و استادان دانشگاه
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در اسفراین
  • بازدید رایگان معلمان و اساتید از موزه‌ها و محوطه‌های تاریخی
  • بازدید رایگان از موزه‌ها و محوطه‌های تاریخی برای معلمان و استادان