Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهروز ندایی، رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل در جلسه ستاد انتخابات استان گفت: تا این لحظه تمامی پیش بینی‌های از جمله تهیه دستگاه تشخیص هویت، ماشین و خودرو‌های لازم انجام شده است و هیچ مشکلی در روند انتخابات پیش رو نداریم.

او بیان کرد: در زمان رای گیری افراد هم با کارت ملی قدیم و هم جدید و نیز شناسنامه می‌توانند در انتخابات ششمین دوره از شورای شهر و روستا شرکت کنند با این وجود اداره ثبت و احوال نیز آمادگی دارد برای مراجعان جهت تعویض کارت ملی خدمات ارائه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی استاندار اردبیل تصریح کرد: هماهنگی‌های لازم با هیات نظارت بر انتخابات برای حضور حداکثری و یک انتخابات سالم انجام شده و امیدواریم مردم با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در این دوره از انتخابات در سرنوشت خود تاثیر گدار باشند.

ندایی با بیان اینکه ۷۲۵ نفر در شهر‌ها تایید صلاحیت قطعی شده اند، افزود: طبق گزارش ارایه شده ۹۴ نفر هییت نظارت بر انتخابات و ۳۲ نفر نیز در هیات نظارت به نوعی نتوانسته اند در این رقابت‌ها حضور داشته باشند.

او با اشاره به اینکه به لحاظ وجود کرونا، اخذ رای باید در سریع‌ترین زمان ممکن در شعبات اخذ رای صورت گیرد، گفت:انتخابات الکترونیکی صرفا برای شمارش آرای سریع در شهر‌های بزرگ و مراکز استان‌ها است و به هر صورت حضور فیزیکی مردم در پای صندوق‌های رای الزامی است.

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: داوطلبانی که در ششمین دوره انتخابات شورا‌های شهر رد صلاحیت شده اند تا آخر وقت امروز ۱۲ اردیبهشت ماه می‌توانند شکایت خود را تحویل هیئت نظارت بر انتخابات دهند.

ندایی بیان کرد: امروز آخرین فرصت شکایت برای داوطلبانی است که در هیئت اجرایی استان و شهرستان رد صلاحیت شده اند و بعد از این هیئت‌های نظارت استانی به طور مجدد وضیعت آن‌ها را بررسی می‌کنند.

او اعلام کرد: افرادی که تایید صلاحیت می‌شوند به خود آن‌ها اعلام می‌شود، در صورت رد صلاحیت شدن در شهرستان‌ها تمام شده است، ولی داوطلبان در مرکز استان می‌توانند دوباره به هیئت مرکزی نظارت مجلس شورای اسلامی اعتراض خود را تقدیم کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل افزود: تایید صلاحیت داوطلبان در شورا‌های روستا نیز توسط هیئت‌های اجرایی بخش‌ها در حال بررسی است که نتیجه بعد از بررسی به هیئت نظارت بخش‌ها ارسال می‌شود.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات شعب اخذ رای کارت ملی شیوه نامه های بهداشتی ستاد انتخابات استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۸۵۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست فوق العاده هیئت رئیسه فدراسیون انجمن‌های ورزشی برگزار شد. این نشست به ریاست نصرالله پریچهره سرپرست فدراسیون و با حضور حمیدرضا غزنوی نایب رئیس، مهدی سلاطی سرپرست دبیری فدراسیون، سهراب آزاد، سلامی، امیر غریبلو و چشمی بازرس فدراسیون برگزار شد.

در این جلسه تاریخ پیشنهادی برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون انجمن‌های ورزشی تعیین شد و مقرر شد که این تاریخ به وزارت ورزش و جوانان ارائه و پیشنهاد شود.

تاریخ پیشنهادی هیئت رئیسه فدراسیون انجمن‌های ورزشی برای انتخابات ۳۰ خرداد ماه است. بررسی حضور سه رشته سپک تاکرا، فلوربال و جوجیتسو در مسابقات ایندورگیمز (داخل سالن آسیا)، میزبانی ایران از مسابقات سپک تاکرای آسیا در شهریور و بیس بال غرب آسیا در مهرماه ۱۴۰۳ و همچنین بازگشت رشته‌های آبی اسکی روی آب، جت اسکی و موج سواری به فدراسیون انجمن‌های ورزشی و اضافه شدن انجمن ماهیگیری به فدراسیون از دیگر موارد قابل بحث در این نشست بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آمادگی ۲۸۷ شعبه اخذ رأی در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان جنوبی
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • آمادگی کامل مازندران برای برگزاری دور دوم انتخابات نمایندگی مجلس در قائمشهر
  • اعلام زمان بندی انتخابات عضویت در کمیسیون فراقوه‌ای احزاب
  • آمادگی شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • آمادگی استان مازندران برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • آمادگی کامل خراسان جنوبی برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • تعاملات دستگاه‌ برای برگزاری انتخابات سالم افزایش یابد
  • افزایش تعاملات دستگاه‌ها برای برگزاری انتخابات سالم و رقابتی