Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-29@09:37:01 GMT

جریمه جایگزین حبس برای متخلفان کرونا در هشترود

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۸۵۹۹۲

جریمه جایگزین حبس برای متخلفان کرونا در هشترود

رئیس دادگسترش هشترود به تشکیل ۵۴ پرونده مربوط به کرونا و تهدید سلامت جامعه در این شهرستان اشاره کرد و گفت: برای محکومان این پرونده‌ها، جریمه نقدی جایگزین حبس می‌شود.

رحیم استادی به پرونده‌ های دادگستری این شهرستان در سال گذشته نیز اشاره کرد و افزود: بیشترین تعداد پرونده در سال گذشته با ۵۵۱ فقره مربوط به ضرب و جرح بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: تخریب اموال عمومی و شخصی و هر چیزی که مربوط به این موضوع می‌شود با ۴۹۵ پرونده در رتبه دوم پرونده‌های قضایی این شهرستان قرار داشت.

به گفته وی تصرف عدوانی با ۴۷۷ پرونده، سرقت با ۳۵۵ فقره، توهین با ۳۴۵ فقره، مزاحمت ملکی با ۲۱۴ فقره و نزاع دسته‌جمعی با ۶۲ پرونده در رتبه‌های بعدی قرار گفته بود.

وی ادامه داد: پرونده مربوط به سوانح رانندگی به تعداد ۳۳۰ فقره، تهدید به قتل ۶۶ فقره، تهدید ساده به تعداد۲۷۲ فقره، طلاق توافقی به تعداد ۱۱۴فقره و طلاق به درخواست زوجه به تعداد ۹۲ فقره به ترتیب در رتبه‌های بعدی قرار داشت.

رئیس دادگستری هشترود در ادامه به پرونده‌های قتل‌هایی که طی چند سال گذشته در این شهرستان اتفاق افتاده است نیز اشاره کرد و اظهار داشت: از آنجایی که در شهرستان دادگاه کیفری یک نداریم، پرونده‌های مربوط به آن پس از تنظیم کیفرخواست و قرار مجرمیت به تبریز یا میانه ارجاع داده می‌شود./ایرنا



 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۸۵۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه میلیاردی برای پزشک متخلف در اردبیل صادر شد

علی رحیمی آذر گفت: به پرونده یک پزشک متخلف که برای انجام عمل جراحی دیسک کمر از فردی مبلغ ۱۱۰ میلیون ریال وجه اضافه دریافت کرده بود در شعبه پنجم تعزیرات حکومتی اردبیل رسیدگی شد.

او افزود: با محرز شدن دریافت وجه اضافه از بیمار، شعبه رسیدگی کننده حکم به جریمه یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریالی پزشک متخلف صادر کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: این پرونده با شکایت شاکی خصوصی از طریق کمیسیون ماده ۱۱ امور بهداشتی و درمانی استان به این اداره کل تعزیرات ارجاع شده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • صدور ۹۱۰ رای برای تعیین تکلیف اموال متروکه در گمرکات خوزستان
  • جریمه میلیاردی برای پزشک متخلف در اردبیل صادر شد
  • ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان
  • قیمت گذاری پرونده زمینهای تغییر کاربری یافته در آمل
  • ۲۰ درصد پرونده های محاکم مازندران مربوط به اراضی کشاورزی است
  • اظهارات تازه وکیل توماج صالحی درباره پرونده موکلش
  • وکیل توماج صالحی: موکلم از فسادفی الارض تبرئه شده و شامل عفو رهبری می‌شد
  • وکیل توماج صالحی : موکلم از فساد فی الارض تبرئه شده و شامل عفو رهبری می‌شد
  • رسیدگی به ۳ هزار پرونده موضوع ماده ۴۷۷
  • تشکیل ۵۰۶ فقره پرونده با موضوع سلاح و مهمات در دادگستری استان کرمان