Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیروس دین محمدی می گوید استقلال باید تمرکز خود را روی بازی با الهلال بگذارد

سیروس دین محمدی پیشکسوت استقلال در خصوص وضعیت این تیم بعد از صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2021 صحبت کرد.

به گزارش طرفداری، سیروس دین‌ محمدی در خصوص صعود تیم فوتبال استقلال به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا به میزان گفت:

استقلال در گروه سختی قرار داشت و تمام حریفانش قدر بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتی الشرطه هم نشان داد رقیب سرسختی است.

دین محمدی ادامه داد:

استقلال در تمام بازی‌ها هوشمندانه عمل کرد، اما در یک بازی مقابل الدحیل که تیم بسیار خوب و با تاکتیکی بود، تمرکز لازم را نداشت و نتوانست ۳ امتیاز بازی را بگیرد که همین اتفاق صعودش را با مشکل مواجه کرد. اما جذابیت فوتبال به غیره منتظره بودن آن است.

پیشکسوت تیم استقلال ضمن ابزار خوشحالی بابت صعود این تیم عنوان کرد:

آبی‌ پوشان نشان دادند می‌توانند در مراحل بعدی این رقابت‌ها خوش بدرخشد. آن‌ها باید بدانند این صعود تازه پله اول است و همه تمرکز خود را برای بازی با الهلال بگذارند.

دین محمدی در رابطه با عملکرد کادر فنی استقلال در لیگ قهرمانان آسیا گفت:

سرمربی تیم خیلی خوب توانست از بازیکنان استفاده کند، تغییر سیستم و تعویض‌های به موقع باعث شد از انرژی و تاکتیک تمام بازیکنان به نحو احسن استفاده شود.

دین محمدی در پایان با اشاره به صعود پرسپولیس و تراکتور افزود:

صعود سایر نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا را تبریک می‌گویم. فولاد نیز با وجود اینکه تجربه اول لیگ قهرمانان را داشت و در گروه سختی هم بود، خوب بازی کرد. امیدوارم تمام نمایندگانمان در مرحله حذفی بتوانند موفق عمل کنند.

اخبار داغ 

ریحانه پارسا در آغوش مرد نامرئی! / کراش جدیدش کیست؟! + عکس برترین های قرن با آرش ظلی پور: پرسپولیسی هستم ولی کی روش را انتخاب می کنم؛ اسم قائدی را نمی نویسم چون هنوز فرصت دارد یحیی گل‌ محمدی: از هر 4 تیمی که در نیمه‌ نهایی لیگ قهرمانان اروپا هستند متنفرم! رقابت بر سر آقای گلی روسیه؛ 19 - 16 به نفع سردار آزمون آمار عجیب لیونل مسی در لالیگا | بازیکنی که بهتر از پنالتی، ضربه آزاد می زند ویترین افتخارات اینتر در موزه باشگاه، آماده اسکودتوی شماره 19 / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا دین محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۸۶۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس و مرور تاکتیک‌های بازی با استقلال (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، دو تیم با شرایط کاملا متفاوتی پا به مصاف مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی خواهند گذاشت. سپاهان به عنوان بهترین باشگاه ایرانی از نظر ساختار و امکانات و البته شرایط مالی و در سوی مقابل استقلال ملاثانی که چند سالی است از لیگ دسته دوم جدا شده و در لیگ دسته اول با وجود تمام مشکلات مالی و ساختاری دوام آورده است.

طبیعی است شب آینده که این دو تیم مقابل هم صف آرایی می‌کنند، سیاوش اکبرپور با اندیشه تدافعی و بستن فضاها شاگردانش که برخی از آنها تجربه‌های زیادی دارند را به میدان بفرستد و  در سوی دیگر تیم مورایس باید بتواند از لایه‌های دفاعی حریف عبور کند و اجازه ندهد کار سخت شود.

مورایس آخرین تمرین تیمش را به مرور کارهای تاکتیکی برای باز کردن خط دفاعی تیم استقلال ملاثانی اختصاص داده و پس از آن اعضای تیم به اهواز سفر کردند تا آماده دومین دیدار جام حذفی در مرحله یک هشتم نهایی شوند. این دیدار قرار است از ساعت 19:30 دقیقه در ورزشگاه فولاد آره‌نا برگزار شود.

دیگر خبرها

  • سرخپوشان پایتخت درصدد انتقام از آلومینیوم اراک/ بازی راحت سپاهان برای صعود در خوزستان
  • هوادار-مس‌سونگون/ خلق شگفتی یا صعود بی دردسر؟
  • مورایس و مرور تاکتیک‌های بازی با استقلال (عکس)
  • پیکان‌سواری مس رفسنجان زیر باران/ صعود نارنجی‌پوشان به مرحله بعد جام‌حذفی
  • پنج عامل سقوط الهلال در لیگ قهرمانان آسیا
  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • صعود مقتدرانه شاگردان شمسایی به نیمه‌نهایی
  • سرمربی الهلال ناکامی برابر العین را توجیه کرد
  • لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال
  • مسعود یوسف: در آخر قهرمانی آسیا را می‌خواهیم