Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، شهرام حبیب‌زاده پیش‌ازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی شبانه‌روز گذشته ۶۹ بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شدند.

وی افزود: از ۶۹ بیمار بستری‌شده جدید، ۴۱ نفر از اردبیل، ۱۱ نفر از پارس‌آباد، ۶ نفر از مشگین‌شهر، ۲ نفر از گرمی، یک نفر از نمین، یک نفر از کوثر، ۲ نفر از بیله‌سوار و ۵ نفر از خلخال هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل ادامه داد: همچنین ۷۳ بیمار مبتلا به کرونا نیز با بهبودی نسبی از بیمارستان‌های استان اردبیل مرخص شدند.

حبیب‌زاده بیان کرد: شمار کل بیماران بستری مبتلا به کرونا در استان اردبیل به ۵۲۳ نفر رسید که نسبت به دیروز کاهش ۱۷ موردی داشته و از این تعداد ۷۶ بیمار بدحال در بخش ICU تحت مراقبت ویژه قرار دارند.

کاهش روند مراجعه و بستری بیماران کرونایی

وی تصریح کرد: هم‌اکنون شهرستان‌های مشگین‌شهر، پارس‌آباد و خلخال در وضعیت قرمز (خیلی پرخطر)، شهرستان‌های اردبیل، گرمی و بیله‌سوار در وضعیت نارنجی (پرخطر) و شهرستان‌های نمین، اصلاندوز، کوثر، سرعین و نیر در وضعیت زرد (خطر متوسط) قرار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل گفت: در حال حاضر روند مراجعه و بستری بیماران کرونایی کاهش دارد اما این وضعیت کاملا شکننده بوده و با بی‌توجهی به رعایت پروتکل‌ها ممکن است دوباره شاهد روند صعودی بیماری باشیم.

حبیب‌زاده اظهار کرد: از عموم هم‌استانی‌ها درخواست می‌کنیم، رعایت پروتکل‌های بهداشتی از جمله فاصله اجتماعی و استفاده‌ از ماسک را تشدید کرده و در اولویت خود قرار دهند و از ساده‌انگاری کرونا خودداری کنند.

انتهای پیام/3463/

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۸۶۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد کمتر از انتظار اقتصاد ژاپن

تورم توکیو از ۲.۶ درصد به ۱.۸ درصد رسید.

به گزارش ایسنا، اداره آمار ژاپن اعلام کرد شاخص قیمت مصرف‌کننده (CPI) برای منطقه کو_توکیو بسیار کمتر از انتظار بود و در ماه آوریل به میزان ۱.۸ درصد رشد کرد.

این رقم در مقایسه با داده‌های سالانه ماه قبل کاهش یافته است، زمانی که شاخص محاسبه شده به ۲.۶ درصد رسید.

شاخص بهای مصرف‌کننده بدون احتساب مواد غذایی تازه و انرژی ۱.۸ درصد به‌طور سالانه افزایش یافت که کمترین سرعت افزایش از ماه سپتامبر ۲۰۲۲ محسوب می‌شود.

اکونومیک نوشت، این رقم در مقایسه با ماه گذشته ۲.۹ درصد کاهش نشان می‌دهد در حالی که شاخص بدون احتساب مواد غذایی تازه ۱.۶ درصد بر اساس آمار ارائه شده سال گذشته اضافه شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شمار کودکان جان باخته در غزه،بیشتر از تمام جنگ‌های ۴ سال اخیر است
  • چرا آمار خودکشی پزشکان بالا رفته؟ / این طبقه مانند گذشته نزد مردم محترم نیست
  • روایت خسروپناه از آمار وضعیت دانش‌آموزان مدارس دولتی در میان داوطلبان برتر کنکور
  • نقاط حادثه خیز جاده‌های گیلان شناسایی و رفع شود
  • هوای ۴ شهر ناسالم و آلوده است / پاک‌ترین هوا سهم اردبیل شد
  • آخرین آمار از وضعیت تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا | این ۶ استان کمترین میزان تبدیل مجوزهای کاغذی به الکترونیکی را داشته‌اند
  • تاثیر افزایش دستمزدها در رشد تعداد بیمه‌شدگان
  • رشد کمتر از انتظار اقتصاد ژاپن
  • آمار هولناک از وضعیت فقر مطلق /پرداختی‌ها چقدر از هزینه پایین‌ترین‌دهک‌ها را پوشش می‌دهد؟
  • آخرین وضعیت سلامتی صدیقه وسمقی