Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس فرزاد نیا، معاون دادستان و سرپرست دادسرای ناحیه ۸ تهران، در تشریح اقدامات آن دادسرا در رابطه با اجرای برنامه‌های عملیاتی، به اهمیت راهنمایی مراجعه کنندگان در تسریع فرایند دادرسی و افزایش سطح رضایتمندی مردم از دستگاه قضائی اشاره کرد و اظهار داشت: توسعه و ارتقا کمی و کیفی واحدهای ارشاد و معاضدت حقوقی و قضائی و ایجاد واحدهای مددکاری اجتماعی جز اهداف و برنامه‌های عملیاتی دادسرا می‌باشد که برای تحقق آن، استفاده از ظرفیت‌های حقوقی سازمان بسیج حقوقدانان کشور، مورد توجه قرار گرفت و در همین راستا جلسه‌ای با مدیران آن سازمان برگزار گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر مبنای توافق انجام شده با سازمان بسیج حقوقدانان، واحد ارشاد و معاضدت قضائی با استقرار کارشناسان زبده حقوقی در طبقه اول دادسرا فعالیت خود را در زمینه ارائه راهنمایی و مشاوره حقوقی و هدایت ارباب رجوع در مسیر درست فرایند قضائی آغاز نمود.

وی در ادامه با تشریح دیگر اقدامات انجام شده برای پیگیری اهداف و راهبردهای برنامه عملیاتی دادسرا به برگزاری جلسه مشترک با مدیران صندوق تأمین خسارت‌های بدنی اشاره کرد و افزود: این جلسه به منظور تسریع در پاسخگویی به استعلامات و دستورات قضائی و برخورد با مراجعی که در ارسال به موقع پاسخ تعلل می‌نمایند و همچنین تعیین تکلیف پرونده‌های مسن، برگزار گردید.

سرپرست دادسرای ناحیه ۸ ادامه داد: با توجه به اینکه بعضی از پرونده‌های مانده و مسن دادسرا به لحاظ عدم پاسخگویی صندوق معطل مانده است؛ مقرر گردید مصادیق فوق الذکر در اسرع وقت پیگیری و پاسخ لازم از ناحیه صندوق به شعب مربوطه در دادسرا ارسال گردد.

به گفته فرزادنیا برگزاری جلسه مشترک با مدیران شعب بانک ملی شرق تهران به منظور حمایت از تولید و جلوگیری از تعطیلی واحدها توسط بانک‌های تسهیلات دهنده، برگزاری نشست مشترک با متصدیان دفاتر خدمات قضائی به منظور استفاده بهینه از ظرفیت خدمات دفاتر قضائی الکترونیک در پذیرش و ارجاع شکوائیه‌ها، تعامل با مسئولین سازمان صنعت و معدن و تجارت و جهاد کشاورزی استان در خصوص مدیریت توزیع مرغ و مایحتاج مردم تهران و جلسه مشترک با شهردار منطقه هشت تهران جهت نظارت بر اعمال قوانین و مقررات در تصمیمات ناحیه شهرداری در ارتباط با حقوق عامه از دیگر برنامه‌های دادسرای ناحیه ۸ تهران در پیگیری و اجرای برنامه‌های عملیاتی ۱۴۰۰ دادسرای عمومی و انقلاب تهران بوده است.

کد خبر 5203438

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان بسیج معاضدت قضایی سازمان بسیج حقوقدانان دادسرای عمومی و انقلاب تهران دستگاه قضایی شهرداری تهران واکسن کرونا شورای شهر تهران ویروس کرونا وزارت آموزش و پرورش مفاسد اقتصادی سازمان تامین اجتماعی روز معلم هلال احمر جمهوری اسلامی ایران پیروز حناچی قوه قضاییه روز شوراها میراث فرهنگی امتحانات نهایی دادسرای ناحیه ۸

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۸۶۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۹ رباط صلیبی پاره! هدیه برنامه منظم لیگ

 طبق آمار رسمی تا پایان هفته بیست‌وپنجم (12 اردیبهشت ماه سال جاری) در فصل بیست‌وسوم لیگ فوتبال ایران، 19 بازیکن لیگ برتری با مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی مواجه شدند.

در این لیست باشگاه‌های پرسپولیس و ذوب‌آهن با چهار بازیکن بیشترین بازیکنان مصدوم از ناحیه رباط صلیبی را داشته‌اند. 

 این در حالی است که فصل جاری لیگ برتر به دلیل برگزاری جام ملت‌های آسیا (40 روز)، فیفا دی در شهریور، مهر و آبان همچنین رقابت‌های تیم امید (مسابقات انتخابی المپیک و بازی‌های آسیایی هانگژو) با تعطیلی مواجه شد.

 به این ترتیب این لیگ وقفه کم نداشت! در چنین شرایطی تیم‌ها مجبور بودند که چندین مرتبه بدنسازی انجام بدهند و احتمال مصدومیت بازیکنان افزایش پیدا کرد. البته بازیکنانی مانند امید نورافکن و سجاد بازگیر در تمرینات پیش‌فصل مصدوم شده و بعد از وقفه‌های متوالی لیگ، خوشبختانه توانستند به ترکیب تیم‌شان بازگردند.

دیگر خبرها

  • دوازدهمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات منافقین آغاز شد
  • ۱۹ رباط صلیبی پاره! هدیه برنامه منظم لیگ
  • آغاز ساخت ۱۵۰۰۰۰ واحد مسکونی در تهران از ماه آینده
  • برنامه‌ریزی برای تبدیل شهرک صنعتی سروستان به قطب جدید صنعتی فارس/راه‌اندازی ناحیه صنعتی کوار
  • ضرورت سنجش کیفی روند نظارت بازرسان بر بازار
  • لزوم کیفی سازی نظارت بازرسان بر بازار
  • توافق برای ورود ۱۰۰ مگاوات برق برای تامین انرژی واحد‌های تولیدی
  • بازدید دادستان تهران از دادسرای ناحیه ۳۸
  • کوتاه شدن مدت زمان رسیدگی به پرونده‌ها
  • احداث نیروگاه‌های خورشیدی در شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی مشکل کمبود برق را حل می‌کند