Web Analytics Made Easy - Statcounter

 رضا پیرا در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج با اشاره به اقدامات، عملکرد و فعالیت‌های اورژانس 115 در فروردین ماه سال‌جاری اظهار کرد: ۶ هزار و ۱۶۶ ماموریت شامل حوادث  تصادفی، غیر تصادفی، مسمومیت‌ها و بیماری‌ها در فروردین ماه جاری در استان انجام شده که ۴ هزار و ۴۴۴ ماموریت از این تعداد مربوط به بیماری‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مدیر اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی کردستان افزود: یک‌هزار و ۳۵ مورد از کل ماموریت‌های انجام شده مربوط به حوادث تصادفی و ۶۸۷ مورد مربوط به حوادث غیرتصادفی بوده است.

پیرا خاطرنشان کرد: طی مأموریت‌های انجام شده به ۹۵۴ مصدوم  مربوط به حوادث تصادفی و ۲۱۰ مصدوم ناشی از حوادث غیر رانندگی امدادرسانی شده است.

اعزام ۱۹۷۸ مصدوم غیر تصادفی به بیمارستان  

وی از اعزام یک هزار و ۹۷۸ مصدوم حوادث غیر تصادفی به بیمارستان‌های استان در یک ماه اخیر خبر داد و گفت: ۸۰۱ مصدوم بر اثر سوانح رانندگی با همت نیروهای امدادی این مرکز  به بیمارستان اعزام شده‌اند.

مدیر اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی کردستان  با بیان اینکه در مدت زمات یاد شده ۹۴ مورد مسمومیت در استان  به مرکز پیام ۱۱۵ گزارش شده است، خاطرنشان کرد: از این تعداد ۱۷ مورد مسمومیت با گاز منواکسید کربن اعلام شده است.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۷

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۸۷۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به ۲۳۰۰ نفر در سیل ۲۰ استان

به گزارش «تابناک» به نقل از جمعیت هلال احمر، بابک محمودی با اشاره به هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی، گفت: طبق این گزارش، احتمال بارش شدید و رگباری باران و وزش شدید باد برای امروز شنبه و در استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی، جنوب غرب فارس، نیمه شمالی خراسان جنوبی، شرق و شمال شرق سمنان، نیمه جنوبی بوشهر، شمال غرب کردستان، جنوب غرب آذربایجان غربی و در دوشنبه در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، کردستان، کرمانشاه، شمال قزوین، پیش‌بینی شده است. 

وی به تشریح خدمات ارائه شده در سیل و آبگرفتگی از ١٢ تا ١٥ اردیبهشت ماه پرداخت و گفت: در این مدت زمان، ٢٠ استان شامل استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، البرز، اصفهان، ایلام، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خوزستان، فارس، کردستان، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بوراحمد، لرستان، مرکزی، هرمزگان، همدان و یزد، نیاز به دریافت خدمات امدادی پیدا کردند.

وی با بیان اینکه در این مدت زمان ۹۴ مورد عملیات امدادی انجام شده، ادامه داد: امدادگران به ۲۳۰۰ نفر امدادرسانی کردند، ۳۴ نفر را اسکان اضطراری دادند، ۱۱۷ نفر را به مناطق امن منتقل کردند و با دستگاه پمپاژ، آب ۷۱ واحد مسکونی را تخلیه کردند.

وی افزود: ۱۴۸ تیم عملیاتی شامل ۵۱۸ نفر در عملیات سیل و آبگرفتگی شرکت کردند.

محمودی گفت: ٢٢ دستگاه چادر، ٥٧٥ تخته پتو، ٣٣٥ تخته موکت، ١٣٦٤ کیلوگرم نایلون، ٢٠٩ بسته غذایی، ٢٨٠ قوطی کنسروجات، ١٠٠ قرص نان و ٤٢ ست بهداشتی بین افراد متأثر توزیع شد.

بر اساس گزارش سایت هلال احمر، رییس سازمان امداد و نجات با اعلام آماده باش هلال احمر، به هموطنان توصیه کرد که به هشدارهای هواشناسی توجه کنند و در صورت بروز حادثه با شماره تماس ندای امداد، ۱۱۲، تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • ماموریت بیمار با بالگرد هوایی اورژانس از داران به اصفهان
  • امدادرسانی به ۲۳۰۰ نفر در سیل ۲۰ استان
  • حوادث ناشی از بی‌توجهی به هشدارها در کهگیلویه
  • ۷ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در مرادلو
  • مصدومیت ۲۳ نفر در تصادفات زنجیره‌ای در زنجان
  • امدادرسانی به پنج مصدوم حادثه واژگونی پژو ۲۰۶
  • بالگرد اورژانس قم دوبار به پرواز درآمد
  • کاهش ۳ درصدی حوادث منجر به فوت در استان اصفهان/ ۵۰ درصد فوتی‌های کشور مربوط به بخش ساختمان
  • ۲ تصادف در زنجان ۱۵ مصدوم برجا گذاشت
  • ۲ مصدوم در حادثه انفجار گاز در اهواز