Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران بر اهمیت توجه به فداکاری‌های معلمان در تمام زمان‌ها به خصوص در دوران کرونا تاکید کرد و گفت: در این روزها ساعت کاری معلمان از شش به ۱۴ساعت یا بیشتر رسیده است.

به گزارش ایسنا، عبدالرضا فولادوند ضمن تبریک روز معلم به تمامی معلمان شهر تهران گفت: سبک زندگی معلمان در دوران شیوع کرونا به طور کل تغییر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نباید کوشش معلمان را نادیده بگیریم؛ زیرا این تلاش‌ها اگر بیشتر از تیم درمان کشور نباشد کمتر نیست.

وی افزود: در دوران کرونا، جانفشانی و ایثار فرهنگیان همگان را بسیار متاثر کرد. این فداکاری‌ها نه تنها در پیشگاه خداوند جاوید خواهد ماند بلکه در میان مردم و خانواده‌ها نیز ماندگار خواهد شد و خانواده‌ها بیشتر به اهمیت کار همکاران فرهنگی پی می‌برند.

مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به اینکه در این روزها ساعت کاری معلمان از شش به ۱۴ساعت یا بیشتر رسیده است، گفت: معلم‌ها با از خودگذشتگی، بیشتر وقت و زندگی خود را صرف تعلیم و تربیت می‌کنند. یکی از این کارهای بزرگ در این دوران، تولید محتوای آموزش مجازی است که سالیان سال غبطه می‌خوردیم که چرا محتوای آموزشی نداریم؛ اما با همت شما بزرگواران اکنون به اندازه ۵۰سال محتوای آموزشی آماده داریم و این یک خیز ماندگار در دوران آموزش و پرورش است.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، مدیر کل آموزش و پرورش پایتخت با اشاره به اینکه بخش عظیمی از مشکلات در هنگام تعطیلی مدارس را می‌توان با این محتواها حل کرد افزود: این دستاوردهای عظیم امکان‌پذیر نبود مگر با تلاش و همت شما بزرگواران. تمامی تلاشگران فرهنگی در سراسر کشور و فرهنگیان شهر تهران افتخار آفریدند و ان‌شاءالله خداوند به همه اجر عنایت کند.

لینک کوتاه: asriran.com/003HWr

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: آموزش و پرورش شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۸۷۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین زمان برای نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب دوران کودکی و نوجوانی است

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان غربی گفت: بهترین زمان برای اثربخشی و نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب دوران مهم کودکی و نوجوانی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حجت الاسلام عباسعلی مؤمن امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در نشست هم‌اندیشی رسانه‌ای با موضوع عفاف و حجاب که با حضور رؤسا و نمایندگان دستگاه‌ها و نهادهای متولی در صداوسیمای مرکز آذربایجان‌غربی برگزار شد، اظهار کرد: در بحث عفاف و حجاب علاوه بر شریعت باید به قانونی بودن موضوع نیز توجه ویژه داشت.

وی افزود: قانون‌گرا بودن مردم در بسیاری از کشورها لازم الاجرا است و عفاف و حجاب نیز مختص بانوان نبوده و در این بین باید به آقایان نیز در جهت رعایت برخی موارد تذکر داده شود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان‌غربی گفت: کشف حجاب در جامعه کنونی معلول یک سری علت‌ها است و یکی از این علت‌ها شرایط اقتصادی‌است که کاشفان حجاب از آن به عنوان یک ابزار در جهت اعتراض مدنی به شرایط اقتصادی استفاده می‌کنند.

مؤمن تصریح کرد: بهترین زمان برای اثربخشی و نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب دوران مهم کودکی و نوجوانی است.

وی ادامه داد: یکی از مؤثرترین نهادهای مجری در این حوزه آموزش و پرورش است که وظیفه تربیت و پرورش کودکان و نوجوانان اثرگذار در سطح جامعه را برعهده دارد و آموزش و پرورش در عمل به این معروف خود اهتمام ویژه‌ای داشته باشد.

کد خبر 748522

دیگر خبرها

  • بهترین زمان برای نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب دوران کودکی و نوجوانی است
  • تقدیر از معلمان مردمی‌سازی شود
  • هشت معلم نمونه استان ایلام تجلیل می‌شوند
  • معلمان نسبت به مسائل مهم کشور حساسیت ویژه داشته باشند
  • دشمن به دنبال کم رنگ کردن ارزش حجاب است
  • سربازان همچنان در انتظار صدور بخشنامه برای جذب سرباز معلم
  • با کاهش ساعات اداری حقوق افراد کاهش خواهد یافت؟
  • تجلیل از ۲۴ معلم نمونه بیرجند
  • ۱۰ امتیاز برای دانشجومعلمان در مرحله ارتقای رتبه‌بندی
  • با کاهش ساعات اداری حقوق افراد کاهش نخواهد داشت/ ساعات و روزهای کاری ما نسبت به برخی از کشورها بیشتر است