Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@21:26:40 GMT

۳۱ طرح آب رسانی به روستاهای استان زنجان افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۸۷۶۴۹

۳۱ طرح آب رسانی به روستاهای استان زنجان افتتاح شد

 گزارش ایرنا، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان روز دوشنبه در آیین بهره برداری از طرح های آب رسانی که با حضور ویدئوکنفرانسی وزیر نیرو برگزار شد، گفت: با بهره برداری از ۳۱ طرح آبرسانی روستایی در استان زنجان ۶ هزار و ۷۰۴ خانوار با ۲۲ هزار و ۸۵۴ نفر جمعیت از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی بهره مند شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا جزء قاسمی اظهارداشت: پروژه آب رسانی به این روستاها در سال ۹۸ آغاز شده بود.
به گفته وی، بیش از ۵۵ کیلومتر خط انتقال و بیش از ۹۸ کیلومتر عملیات توسعه و اصلاح شبکه توزیع آب اجرا شده است.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: برای بهره برداری از این طرح ها در مجموع اعتباری بالغ بر ‭‭۵۰۰‬‬ میلیارد ریال هزینه شده است.
جزء قاسمی تاکید کرد: تصفیه خانه فاضلاب شهر زرین آباد نیز با ظرفیت یک هزار مترمکعب در شبانه روز با یک و نیم کیلومتر و بیش از ۱۶ کیلومتر خط انتقال شبکه جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب احداث شده است.
وی ادامه داد: این پروژه از سال ۸۶ آغاز شده بود که هم اکنون به بهره برداری می رسد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: هدف از اجرای این پروژه جلوگیری از آلودگی آب های زیر زمینی و افزایش سطح بهداشت جامعه است.
جزء قاسمی خاطرنشان کرد: با بهره برداری از این طرح ها بیش از  ۲۲ هزار نفر از خدمات شرکت آب و فاضلاب استان زنجان بهره مند شدند.

برچسب‌ها شركت آب و فاضلاب زنجان پویش هرهفته_الف_ب_ایران توسعه روستایی زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شركت آب و فاضلاب زنجان پویش هرهفته الف ب ایران توسعه روستایی شركت آب و فاضلاب زنجان پویش هرهفته الف ب ایران توسعه روستایی زنجان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۸۷۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری

مصطفی گل شکن ، معاون توسعه مدیریت منابع و برنامه ریزی  دانشگاه علوم پزشکی گیلان  گفت:  بهداشت و درمان رسالت اول دانشگاه علوم پزشکی است.‌


 معاون توسعه مدیریت منابع و برنامه ریزی  دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی گیلان ۱۲۰۰ نیرو پیمانی دارد گفت: در پرداخت حقوق این دانشگاه از بین ۶۷ دانشگاه رتبه ۱۱ کشور رل دارد.‌

 گل شکن افزود: ۱۶۸ پروژه عمرانی دانشگاه علوم پزشکی در دست اجرا دارد که از این مجموع۴۳ پروژه افتتاح شد و ۸۱ پروژه آماده افتتاح است و با حضور ریاست جمهوری افتتاح خواهد شد.‌ ‌ 

وی با بیان اینکه پروژه عمرانی بهداشت و درمان بسیار است، خاطر نشان کرد: برای ۸۱ پروژه ۳۱۸ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.‌


 معاون توسعه مدیریت منابع و برنامه ریزی  دانشگاه علوم پزشکی گیلان به  بیمارستان ۴۰۰ تخت خوابی لاکان رشت اشاره و خاطر نشان کرد : این بیمارستان   ۸۶ درصدپیشرفت فیزیکی دارد.

گل شکن  اظهار داشت: با راه اندازی این بیمارستان ۱۳۰۰ نفر نیرو جدید جذب خواهد شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • افتتاح مجتمع آبرسانی شهید سلیمانی
  • ۲ هزار و ۹۵۰ پروژه در خراسان رضوی به بهره‌برداری می‌رسد
  • افتتاح مدرسه خیرساز در خنداب
  • افتتاح اقامتگاه سنتی دربند در مهدیشهر
  • ۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری
  • بهره‌برداری از طرح آب‌رسانی به دو شهر و ۱۰ روستا در شهرستان شازند مرکزی
  • بهره مندی هشت روستای مجتمع امام علی (ع) شهرستان کرمانشاه از آب آشامیدنی
  • حفر و تجهیز ۳۷ حلقه چاه آب شرب طی سال گذشته در همدان
  • بازدید معاونت بهره‌برداری و توسعه فاضلاب از تاسیسات فاضلاب شهرستان سلماس
  • اجرای طرح بزرگ آبرسانی قلعه مختار اندیمشک نیاز آبی مردم را برطرف می‌کند