Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- عضو هیئت مدیره بانک مسکن از واریزی 7113 میلیارد تومان توسط متقاضیان طرح ملی مسکن خبر داد و گفت: روند پرداخت وام واحد‌های این طرح سرعت گرفته است.
به گزارش خبرگزاری آریا، آقای محمدحسن علمداری درباره جدیدترین آمار مربوط به طرح ملی مسکن افزود: تا امروز 221 هزار و 536 نفر از متقاضیان طرح ملی مسکن در شعب بانک مسکن افتتاح حساب کرده‌اند و مجموع واریزی متقاضیان تاکنون 7 هزار و 113 میلیارد تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان این‌که این مبلغ به 1400 پروژه طرح ملی مسکن تزریق شده است، گفت: تاکنون 603 پروژه برای دریافت تسهیلات معرفی شده‌اند که شامل49 هزار و 170 واحد است. پرونده این تسهیلات در مراحل مختلف قرار دارد و هنوز برای 27 هزار واحد نیز پرونده تشکل نشده چراکه باید پروژه‌ها به پیشرفت 10 درصدی برسند.
عضو هیئت مدیره بانک مسکن با اشاره به تسریع روند پرداخت تسهیلات به واحد‌های طرح ملی مسکن، یادآور شد: در زمان حاضر 67 پروژه برای 3166 واحد آماده امضای قرارداد است. ضمن این‌که 101 پروژه نیز در دفترخانه‌ها در حال تکمیل برای دریافت وام هستند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: طرح ملی مسکن طرح ملی مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۸۷۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۵۲۵۰ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی

سرهنگ ملکلو در تور رسانه‌ای بازدید از پروژه‌های عمرانی بسیج سازندگی آذربایجان‌شرقی از عدم همکاری و همیاری بانک‌های عامل ابراز گلایه‌ کرد و  گفت: فعالیت بسیج سازندگی سپاه عاشورا در کل کشور بی‌نظیر است و علیرغم کم‌کاری بانک‌های عامل و آورده 

وی تصریح کرد: گروه جهادی شهید مهدی باکری به طور شبانه‌روزی  برای تحویل ۷۲ واحد مسکونی با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد تا پایان خردادماه فعالیت می‌کند.

وی گفت: تا پایان امسال ۶۰۰ واحد مسکونی را تحویل متقاضیان می دهیم.

وی به عملی شدن تعهدات مردم و دولت در تامین منابع مالی تاکید کرد و افزود: با همکاری و همیاری مردم و دولت و تامین منابع مالی اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن با سرعت بیشتری اتفاق خواهد افتاد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • واگذاری ۶۰ واحد نهضت ملی مسکن شاهدیه یزد
  • ساخت ۵۲۵۰ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی
  • قدردانی استاندار همدان از عملکرد بانک مسکن در تامین مالی ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن
  • ساخت ۱۴۰ هزار واحد مسکونی برای کارگران و صنعتگران کشور آغاز شد
  • ۱۲۸ هزار واحد مسکن مهر در حال ساخت است/ تامین یک میلیون قطعه زمین روستایی تا تابستان
  • گلایه مردم از اقساط سنگین وام خرید خانه
  • حکایتی دیگر از مشکلات متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن
  • همه ارکان دولت درگیر طرح نهضت ملی مسکن/ جهادگران پای کارند
  • تسهیلات ودیعه مسکن به ۴۴۵ هزار متقاضی پرداخت شد
  • تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن چشم‌انتظار مشارکت‌های مردمی است