Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، محمد علیخانی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران نیز در حاشیه افتتاح ورودی بزرگراه شهید بروجردی به بزرگراه آزادگان درباره پروژه باغ راه حضرت زهرا (س) اظهارداشت:پروژه باغ راه حضرت زهرا (س)، پروژه ای است که هم اکنون توسط سازمان عمران شهرداری تهران در حال پیگیری است و بر اساس اعلام سازمان عمران این پروژه پیشرفت 50 درصدی را داشته است و به زودی بخشی از آن مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین به پروژه زمین چمن مفید اشاره کرد و گفت: این پروژه در حاشیه منطقه 18 قرار دارد و افتتاح و بهره برداری آن می تواند سرانه فضاهای ورزشی در منطقه را افزایش دهد.

همچنین در ادامه این بازدید«سید محمد فیاض» شهردار منطقه 18 نیز حضور داشت و در حمایت از کارگران اظهارداشت: روز کارگر متعلق به اقشار مختلف و بی ادعای کارگر است که زحمات زیادی را به ویژه در حوزه مدیریت شهری ، متحمل می‌شوند.

وی افزود: در این دوره از مدیریت شهری تلاش کردیم که در رابطه با کارگران قصوری نداشته باشیم و حق آنان را آنطور که شایسته شان است، ادا کنیم .

در ادامه و در جریان این بازدید از قدیمی ترین معلم منطقه ۱۸ که حدود ۵۲ سال است در این منطقه زندگی می‌کند،  تقدیر شد.

فیاض درباره این معلم برجسته اظهار داشت: ایشان معلم بازنشسته هستند و در حال حاضر به عنوان  دبیر شورایاری محله ۱۷ شهریور مشغول خدمت هستند. ایشان به مدت پنجاه و دو سال است که در این منطقه زندگی می‌کند.

«کریم پاکند»  نیز ضمن تشکر از شهردار اظهار داشت: در حقیقت شما و کسانیکه با وجود مشکلات در حال خدمت هستند، معلم من هستند.وی درخواست کرد که میدان جانبازان بعد از احداث به نام شهید هادی طارمی که به همراه شهید سردار قاسم سلیمانی به شهادت رسید، نامگذاری شود .

سید محمد فیاض شهردار این منطقه نیز درباره  همچنین افتتاح ورودی بزرگراه شهید بروجردی اظهار داشت: این رمپ دسترسی به طول 680 متر و عرض 11 متر می تواند نقش مهمی را در کاهش بار ترافیک این محدوده ایفا و دسترسی وسائط نقلیه را به بزرگراه آزادگان آسانتر نماید.

وی ادامه داد: رمپ دسترسی بزرگراه شهید بروجردی به بزرگراه آزادگان با اجرای عملیات خاکبرداری، زیرسازی، لوله گذاری ، اجرای کانیو، انهار سرپوشیده و روباز، جداول، روکش آسفالت، کاشت فضای سبز، خط کشی محوری، جانمایی علائم ترافیکی و تأمین روشنایی و با صرف هزینه ای بالغ بر 65 میلیارد بهره برداری شد.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: محمد علیخانی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران پروژه باغ راه حضرت زهرا س بزرگراه شهید بروجردی بزرگراه آزادگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۸۷۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتقای راه های سیستان و بلوچستان

تین نیوز

دبیر شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت: ارتقای تمامی محورهای این استان به بزرگراه نیازمند حداقل حدود ۳۰ هزار میلیارد تومان اعتبار است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، عطاء الله اکبری افزود: طول کلی کریدورهای اصلی استان یک هزار و ۵۵۸ کیلومتر است که تاکنون در این مسیرها ۶۲۸ کیلومتر بزرگراه احداث شده است و همچنین در حال حاضر عملیات ساخت ۴۹۸ کیلومتر باند دوم نیز در حال انجام است.

اکبری با اشاره به اهمیت بزرگراه در توسعه این استان گفت: هم مرز بودن این استان با کشورهای پاکستان و افغانستان در شرق از یک سو و دسترسی به آب های آزاد دریای عمان در جنوب از سوی دیگر بهره مندی از منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار، منطقه ویژه اقتصادی سیستان و بازارچه های مرزی در طول نوار مرزی راه را برای نقش آفرینی استان در تجارت، ترانزیت خارجی و مبادلات مرزی فراهم ساخته اما راه های این خطه بویژه محور چابهار میلک در تراز این میزان ترانزیت نیست و برای تسهیل در تجارت توسعه شبکه بزرگراهی استان حائز اهمیت است.

وی بیان کرد: بهبود وضعیت راه های ارتباطی در سیستان و بلوچستان تضمین کننده اقتصاد این منطقه است زیرا باعث تسریع حمل و نقل جاده ای و ارتباط تجاری ترانزیتی مثبت با کشورهای همسایه به ویژه افغانستان و پاکستان می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • اعتبار ۷ هزار میلیاردی برای تکمیل پروژه بزرگراه شمالی کرج
  • ارتقای راه های سیستان و بلوچستان
  • افتتاح باند دوم بزرگراه جیرفت بم با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی
  • سرانجام احداث پایانه و پارکینگ ورزشگاه تختی در خط ۷ مترو
  • جزئیات اجرای زیرگذر میدان سپاه اعلام شد
  • دسترسی بزرگراه همت غرب تا خرداد سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد
  • ساخت ١۵٠ هزار واحد مسکونی از ماه آینده آغاز می‌شود
  • اتصال خیابان جمالی به بزرگراه شهید صیاد شیرازی
  • دسترسی بزرگراه همت غرب از بزرگراه چمران شمال
  • آغاز عملیات احداث پل دوربرگردان شمال به شمال بزرگراه شهید چمران