Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-08@17:53:53 GMT

بارش باران‌های بهاری ادامه دار شد

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۸۸۳۵۲

بارش باران‌های بهاری ادامه دار شد

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا؛ «فریبا گودرزی» روز دوشنبه درباره وضعیت جوی کشور اظهار داشت: در اکثر مناطق کشور، افزایش ابر، رگبار باران،  رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود که در نقاط مستعد احتمال بارش تگرگ و در پاره‌ای از مناطق خوزستان احتمال وقوع گرد و خاک وجود دارد.

وی ادامه داد: دامنه فعالیت سامانه بارشی در استان‌های واقع در نواحی مرکزی، شمال شرقی و شرق و جنوب شرق، دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و شرقی و دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی کشور خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته گودرزی، آسمان تهران امروز نیمه ابری است در برخی ساعت‌ها افزایش ابر، رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت: در سه روز آینده دریای خزر آرام و برای فعالیت های دریایی، مناسب پیش‌بینی می‌شود.  از ظهر چهارشنبه به‌تدریج مناطق ساحلی مواج و متلاطم پیش بینی می‌شود که برای فعالیت های دریایی نامناسب خواهد بود.

به گفته گودرزی در پنج روز آینده خلیج فارس آرام و برای فعالیت های دریایی مناسب پیش بینی می‌شود.

وی گفت: به‌جز پاره‌ای از بخش‌های شرقی خلیج فارس، مناطق فراساحل طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه متلاطم و مواج پیش بینی می‌شود، طی امروز و فردا دریای عمان بویژه بخش مرکزی و شرق عمان روزهای پایانی هفته متلاطم و مواج خواهد بود که برای فعالیت دریایی نامناسب نیست.

پربیننده ترین امتحانات پایه نهم و دوازدهم حضوری است ماجرای نوزاد رها شده در تبریز آخرین وضعیت رتبه بندی معلمان در روز معلم پیشنهاد آموزش و پرورش برای حضوری شدن مدارس اعلام شرایط انتقال دائم و موقت فرهنگیان + جزییات

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بارش باران پیش بینی می شود برای فعالیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۸۸۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شدت بارش باران بهاری در اردبیل

دریافت 11 MB کد خبر 6098618

دیگر خبرها

  • افزایش دما از جمعه و ادامه بارش‌های بهاری
  • بارش برف بهاری/ رگبار و تگرگ در ۱۸ استان تا ساعاتی دیگر
  • تداوم بارش بهاری در اصفهان / هوا خنک‌تر می‌شود
  • شدت بارش باران بهاری در اردبیل
  • طراوت باران بهاری در مناطق مختلف آذربایجان شرقی
  • باران بهاری آذربایجان شرقی را فراگرفت
  • باران بهاری آذربایجان شرقی را فرا گرفت
  • کاهش دما در شمال شرق و استان‌های ساحلی / امروز و فردا در کدام مناطق باران می‌بارد؟
  • آغاز بارش باران در مناطق مختلف ایلام/بارش ها تا فردا ادامه دارد
  • بارانِ بهاری در راه ۱۸ استان