Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده مرزبانی ناجا گفت: مدیریت هوشمند در امنیت پایدار و توسعه کشور بسیار موثر است و هوشمندسازی مرزهای ایران اسلامی در دستور کار مرزبانی قرار دارد و روند تجهیز کردن الکترونیکی و اپتیکی در مرزهای کشور در حال پیگیری است.

به گزارش ایسنا، سردار احمد علی گودرزی در نشست فرمانده نیروی انتظامی با فرماندهان و معاونان ستاد مرزبانی ناجا ضمن تسلیت ایام سوگواری امیرمومنان علی (ع) و شب های قدر اظهار داشت: با مدیریت سردار حسین اشتری، نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران می درخشد و برای فرزندانشان در مجموعه مرزبانی مایه افتخار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تلاش شبانه روزی مرزبانان نیروی انتظامی در مرزهای سراسر ایران اسلامی، افزود: بحمدالله مردم شریف کشورمان از برقراری امنیت مطلوب در کشور توسط نیروی انتظامی اظهار رضایتمندی دارند.

فرمانده مرزبانی ناجا با تاکید بر اینکه فرمانده نیروی انتظامی عنایت ویژه ای به مرزبانان دارند، تصریح کرد: مرزبانان نیروی انتظامی سربازان ولایت هستند و با نفس ولایت برنامه ها و ماموریت های خود را تنظیم می کنند.

وی عنوان کرد: مرزبانان نیروی انتظامی با روحیه انقلابی و جهادی با استعانت از خداوند متعال از حدود و ثغور کشور حراست و پاسداری می کنند و اجازه تعدی به بیگانگان و متجاوزان به مرزها را نخواهند داد.

گودرزی با بیان اینکه آموزش در مرزبانی یکی از اولویت های مهم و اساسی بوده و ماحصل آموزش صحیح امنیت پایدار در کشور است، گفت:  مدیریت هوشمند در امنیت پایدار و توسعه کشور بسیار موثر است و هوشمندسازی مرزهای ایران اسلامی در دستور کار مرزبانی قرار دارد و روند تجهیز کردن الکترونیکی و اپتیکی در مرزهای کشور در حال پیگیری است.

بر اساس اعلام سایت پلیس، گودرزی بیان داشت: با توجه به نوع ماموریت و خدمات شبانه روزی مرزبانان در سراسر مرزهای کشور، احداث شهرک‌های سازمانی و منازل مسکونی برای افزایش انگیزه و رفاه مرزبانان و خانواده آنان بسیار تاثیرگذار بوده که در این راستا ستاد کل نیروهای مسلح و فرمانده نیروی انتظامی حمایت های خوبی را انجام دادند.

فرمانده مرزبانی ناجا خاطرنشان کرد: مرزبانان همیشه حامی و همراه مرزنشینان عزیز هستند و برای استمرار امنیت پایدار در مرزهای کشور، ارتباط و تعامل با مرزنشینان امری ضروری است که مرزبانان در این خصوص اهتمام ویژه دارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مرزبانی ناجا ناجا مرزهای کشور نیروی انتظامی امنیت پایدار مرزبانی ناجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۸۸۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احساس امنیت، پایداری واحدهای اقتصادی را به‌دنبال دارد

ایسنا/لرستان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: احساس امنیت، پایداری واحدهای اقتصادی را به‌دنبال دارد.

سید فرهاد ناصری‌نیا امروز (۱۱ اردیبهشت ماه) در دیدار با معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان به‌مناسبت فرا رسیدن روز جهانی کارگر، نیروهای انتظامی را یاوران صدیق نظام و انقلاب دانست و افزود: امنیت و آرامش امروز مدیون تلاش‌های همه نیروهای نظامی و انتظامی در کشور است.

وی ادامه داد: اقدامات ارزشمند و فعالیت‌های صادقانه و ثمربخش نیروی انتظامی در کاهش آسیب‌های اجتماعی، مبارزه با قاچاق کالا و مواد مخدر و کنترل بلای خانمان‌سوز اعتیاد قابل تجلیل و تقدیر است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان وجود امنیت در استان را موجب رونق کسب و کار و حضور سرمایه‌گذاران دانست و گفت: احساس امنیت در استان می‌تواند زمینه حضور سرمایه‌گذار را فراهم کند و پایداری واحدهای اقتصادی را در پی دارد.

وی بیان کرد: بخش بزرگی از آرامش امروز در کشور، مدیون از خود گذشتگی‌ها و تلاش‌های بی‌منت نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران است.

در این دیدار، سرهنگ علی گلالی، معاون اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی استان از تلاش‌های مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان قدردانی کرد و گفت: کارگران در خط مقدم جبهه اقتصادی هستند. این قشر، امنیت اقتصادی را برای کشور و استان فراهم می‌کنند.

وی با اشاره به همکاری‌های این اداره کل با معاونت اجتماعی در حوزه آسیب‌های اجتماعی، افزود: پلیس آمادگی خود را برای ارتقای سطح دانش کارگران و خانواده‌های آن‌ها در همه حوزه‌های مرتبط اعلام می‌کند و کارشناسان ما آماده ارائه آموزش‌های لازم به جامعه کار و تولید با هماهنگی این اداره کل هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نمی‌توانیم بگوییم «یسنا » ربوده شده یا نه | آخرین وضعیت پیگیری پرونده گم شدن دختر کلاله‌ای
  • حمایت فعالان سیاسی کردستان از اجرای طرح نور
  • واکنش فرمانده انتظامی کردستان به شهادت نیروی مرزبانی
  • شمش‌های مسی قاچاق در ساری توقیف شد
  • فرمانده انتظامی کردستان شهادت مرزبان هنگ مرزی بانه را تسلیت گفت
  • در ساخت زیردریایی و شناورهای زیرسطحی به بومی‌سازی رسیدیم
  • کشف ۱۰۰ میلیارد اخلال در نظام اقتصادی در زاهدان
  • نیروی انتظامی یک نیروی خستگی ناپذیر است
  • احساس امنیت، پایداری واحدهای اقتصادی را به‌دنبال دارد
  • نیروی دریایی امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده