Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، هشتاد و دومین نشست ستاد کرونا شهرستان به ریاست فرماندار و اعضای این ستاد  در سالن کنفرانس فرمانداری  گچساران برگزار شد.

 در این نشست علیرضا اتابک اظهار کرد: در بحث بیماری کرونا شهرستان جلسات به صورت هفتگی برگزار می‌شود و بر اساس آمار ارائه شده از وضعیت مراجعات به بیمارستان تصمیمات جدی‌تری اتخاذ می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه  تا به این لحظه وضعیت شهرستان قرمز است، افزود: بسیاری از افراد بودندکه این بیماری را ساده می‌انگاشتند اما وقتی که خود و خانواده به ابن بیماری مبتلا شدند متوجه شدند که این بیماری به چه اندازه شوم است.

فرماندار گچساران  ادامه داد:محدودیت های سختگیرانه به دلیل جلوگیری از تجمعات و دورهمی‌ها است که در شهرستان اعمل می‌شود.

 اتابک با اشاره به اینکه تعطیلی بازار و جلوگیری از تجمعات در سطح بازار از وقوع بحران کرونایی در گچساران جلوگیری شد، عنوان کرد:  همگان اذعان دارند که کسبه در این شرایط آسیب دیده اند اما برای جلوگیری از تجمع مجبور به تعطیلی بازارهستیم.

 وی ادامه داد: قریب بر 3 هفته است که مشاغلی که در رسته شغلی 3،2 و چهار قرار دارند تعطیل هستند و این محدودیت‌ها همچنان ادامه خواهد داشت.

فرماندار گچساران ادامه داد: با توجه به وضعیت قرمز کرونایی شهرستان بسیاری از مراسمات در گچساران رعایت شد و مجالس تشییع دیگر  آنچنانی در شهرستان برگزار نمی شود.

اتابک  با بیان اینکه درصد مراجعه به مراکز ۱۶ساعته برای انجام نمونه‌گیری کرونا در شهرستان کاهش یافته است، افزود: بسیاری از مرگ‌ و میرهای ناشی از کرونا افرادی بودند که دارای بیماری زمینه‌ای بودند.

 وی اذعان کرد: اجرای طرح محله محور شهید سلیمانی یکی از طرح‌های موفق در زمینه شناسایی افراد و کاهش مراجعات به بیمارستان بوده است.

اتابک ادامه داد: خوشبختانه مشکلات دارویی بیماران کرونایی مرتفع شده و رسیدگی خوبی صورت گرفته است.

 فرماندار گچساران اظهار کرد: انتظار می رود بازار و مردم همکاری لازم را داشته باشند تا از پیک این بیماری گذر کنیم.

 اتابک در ادامه به برگزاری مراسم لیالی قدر در شهرستان اشاره کرد و گفت: مراسم لیالی قدر
در فضای باز با رعایت پروتکل بهداشتی با محدودیت ‌ها برگزار می‌شود.

وی در ادامه عنوان کرد: یک ایرادی که وجود دارد همه می‌گویند کنترل ویروس کرونا بر عهده بهداشت و درمان  است  اما از ظرفیت گروه‌های مرجع از جمله هنرمندان، روحانیون و رسانه‌ها به جهت ارائه سبک جدیدی از زندگی می‌توان در کاهش افراد مبتلا به کرونا بهره برد.

فرماندار گچساران در ادامه افزود: تیم های بازرسی در بازار خوب فعالیت داشته و بازار را به خوبی  کنترل  و امکان ورزشی که از دستور العمل ستاد مقابله با کرونا  سرپیچی کرده  آن هم در  شرایط قرمز کرونایی  پلمب کردند.

اتابک ادامه داد: در وضعیت قرمز کرونایی شهرستان فعالیت برخی از ادارات کاهش داده شد و ادارات موظف هستند که دورکاری را رعایت کنند.

 وی با بیان اینکه کارهای خوبی از سوی بهداشت و درمان ، هلال احمر  در سطح شهرستان صورت گرفته است، عنوان کرد:در زمینه محدودیت ها منوط به تصمیمات ستاد ملی کرونا است  و
و با توجه به اینکه شهرستان گچساران در وضعیت قرمز این بیماری قرار دارد همچنان محدودیت های سختگیرانه در شهرستان اعمال می شود.

 اتابک گفت: امکان  ورزشی در وضعیت نارنجی باید تعطیل باشند.

فرماندار گچساران با بیان اینکه در حال حاضر وضعیت شهرستان به ثبات رسیده است  و باید تلاش کرد که روند نزولی این بیماری طی شود، گفت: تلاش‌های خوبی صورت گرفت و باید ساده انگاری را کنار بگذاریم چرا که در روزهای آینده برگزاری امتحانات و انتخابات را پیش رو داریم.

اتابک خاطرنشان کرد: افرادی که  برای شورای شهر نام نویسی کردند و اکنون در رسانه ها تبلیغ می کنند این کار خلاف قانون است و موجب تجمعات می شود و برای این افراد پرونده تشکیل  و به مراجع قضایی معرفی می شوند.

 وی افزود:  داوطلبین در حال رصد و تمامی مستندات فعالیت داوطلبین شورای شهر وجود دارد.

فرماندار گچساران گفت:افرادی که در تجمعات به کرونا مبتلا می شوند برای آنها پرونده قضایی تشکیل می شود.

انتهای پیام/82031

منبع: فارس

کلیدواژه: گچساران قانون رسانه ها شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۸۸۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو شورای شهر باغستان بازداشت شد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار گفت: یکی از اعضای شورای اسلامی شهر باغستان به اتهام اعمال‌نفوذ برخلاف حق و قانون بازداشت شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهریار، مهدی محمدی در جمع خبرنگاران با اشاره به بازداشت عضو شورای شهر باغستان شهریار، اظهار داشت: این عضو شورا به اتهام اعمال‌نفوذ برخلاف حق و قانون دستگیر شده است.

وی با بیان اینکه تحقیقات تکمیلی در رابطه با پرونده عضو شورا ادامه دارد، افزود: برخورد با مظاهر فساد و سوءاستفاده از حقوق دولتی از برنامه‌های اصلی دستگاه قضایی بوده و با جدیت و اقتدار پیگیری خواهد شد.

دستگیری سارق مامورنما با 8 فقره اخاذی در مشهد

دادستان شهرستان شهریار در پایان خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی با هیچ مسئولی در رابطه با فساد و سوءاستفاده از موقعیت شغلی مماشات نخواهد کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ادامه موج گسترده مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس / در عمان حقوق یک پرستار ۶ برابر ایران است
  • افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی برای دریافت مالیات بر ارزش افزوده خلاف قانون است
  • افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی برای دریافت مالیات خلاف قانون است
  • موج مهاجرت پرستاران؛ عمان ۶ برابر ایران حقوق می‌دهد
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس
  • منع قانونی برای ادامه حضور شهردار قم وجود ندارد
  • آخرین وضعیت پرونده باغ ازگل / موضع قوه‌قضاییه درباره محتواهای خلاف قانون پلتفرم‌های داخلی
  • عضو شورای شهر باغستان بازداشت شد
  • حمله شدیدالحن سایت اصولگرا به ذوالنوری | به چه حقی "شورایعالی سران قوا" که دستور رهبری است را خلاف می‌دانی!
  • وضعیت ترافیک شهرستان همدان بهتر شده است