Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@18:27:36 GMT

۲ طرح آب و فاضلاب شهری در کاشان بهره‌برداری شد

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۸۸۵۵۲

۲ طرح آب و فاضلاب شهری در کاشان بهره‌برداری شد

به گزارش خبرنگار ایرنا، پکیج تصفیه‌خانه فاضلاب قمصر با سرمایه‌گذاری ۹ میلیارد تومان و خط انتقال فاضلاب و مخزن ذخیره بتنی جوشقان‌قالی به ظرفیت یک هزار متر مکعب به همراه تاسیسات وابسته با سرمایه‌گذاری سه میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان با هدف جلوگیری از آلودگی آب‌های زیرزمینی و سطحی و پایداری شبکه و تامین آب پایدار در شهرستان کاشان به بهره‌برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب منطقه کاشان در این آیین گفت: پکیج تصفیه ‌خانه فاضلاب قمصر با ظرفیت ۴۰۰ متر مکعب در روز با خط انتقال که تمامی آن در مسیر سنگی و دل کوه انجام شد به بهره‌برداری رسیده است.

محمدرضا اسدی یکی از مسایل و مشکلات منطقه به‌ویژه مسکن مهر شرایط سخت سنگلاخی زمین برای اجرای این طرح دانست و افزود: با بهره‌برداری از طرح پکیج تصفیه ‌خانه فاضلاب قمصر به استانداردهای زیست محیطی، شرایط خوب و پایدار بهداشتی رسیدیم.

وی اظهار امیدواری کرد با ادامه طرح مدول‌های بعدی نیز تکمیل و برای همیشه مشکل فاضلاب قمصر برطرف شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کاشان درباره مخزن استوانه‌ای شکل ذخیره بتنی شهر جوشقان قالی نیز گفت: جوشقان از قبل با مشکلات آبرسانی مواجه بود که اکنون با اجرای این طرح، ضریب آبرسانی از ۲ هزار فقره انشعاب و چهار دهم مترمکعب به ازای هر انشعاب به ۹ دهم مترمکعب و رقم استاندارد رسانده می‌شود تا شاهد پایداری بهتر و بیشتر در این ۲ شهر باشیم.

اهالی ۱۲ شهر و ۶۶ روستا از توابع شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل از خدمات شرکت آب و فاضلاب منطقه کاشان بهره‌مند هستند.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله حدود ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان و شهرستان آران و بیدگل با بیش از ۱۰۳ هزار نفر جمعیت در حدود ۲۱۵ کیلومتری اصفهان قرار دارد.

هفت طرح بزرگ صنعت آب با سرمایه‌گذاری ۱۵۷ میلیارد تومان در استان‌های زنجان، اصفهان، بوشهر، کرمان و خراسان جنوبی امروز با حضور وزیر نیرو در قالب پویش هرهفته_الف_ب_ایران به بهره‌برداری رسید.

برچسب‌ها آب و فاضلاب پویش هرهفته_الف_ب_ایران قمصر کاشان جوشقان قالی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آب و فاضلاب پویش هرهفته الف ب ایران قمصر آب و فاضلاب پویش هرهفته الف ب ایران قمصر کاشان جوشقان قالی اخبار کنکور بهره برداری فاضلاب قمصر آب و فاضلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۸۸۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ساری در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ورزشکار مرکزاستان گفت: بسیج از ارکان مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی است و اهمیت به جوانان و ارتباط با جوانان به خصوص ورزشکاران یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مقام معظم رهبری است که با ورود بسیج به هیات‌ها به زودی شاهد تحقق این امر خواهیم بود.

عباد دلیری در ادامه افزود: جامعه ورزش و جوانان شهرستان ساری نیز همپای سایر آحاد جامعه با پیوستن به خیل عظیم بسیجیان تلاش دارند تا با نهادینه کردن فرهنگ بسیج، منش پهلوانی را با فرهنگ ناب بسیج همراه سازند تا بتوانند با تکیه بر این مهم افتخارات متعددی برای ایران اسلامی به ارمغان آورند.

سرهنگ شریفی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت در این مراسم با اشاره به نقش بسیج ورزشکاران در ترویج روحیه پهلوانی و جوانمردی در میادین ورزشی اظهارداشت: از خود گذشتگی، ایثار و دستگیری از افراد ناتوان، همان روحیه پهلوانی است که این روحیه در بسیج ورزشکاران دیده می‌شود.

سرهنگ غفارپور رئیس سازمان بسیج ورزشکاران سپاه کربلا مازندران نیز در این مراسم با اشاره به الگو بودن ورزشکاران و قهرمانان برای جوانان، اظهار کرد: سهم ورزشکاران در فرهنگ جامعه بسیار بالاست و ورزشکاران با منش خود می‌توانند جوانان را تحت تأثیر قرار دهند.

گفتنی است، همزمان با گرامیداشت هفته فرهنگ و منش پهلوانی و سالروز تشکیل بسیج ورزشکاران، با حضور عباد دلیری رئیس اداره ورزش و جوانان مرکزاستان، سرهنگ غفارپور مسئول سازمان بسیج ورزشکاران استان، سرهنگ شریفی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت، نادری مسئول کانون بسیج ورزشکاران و جمعی از روسای هیات‌ها و قهرمانان و مربیان آیین افتتاح دفتر کانون بسیج ورزشکاران شهرستان ساری برگزار گردید.

دیگر خبرها

  • بازدید مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد از تصفیه خانه آب شهر میبد
  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار
  • تصفیه خانه فاضلاب شهر خوی، نیازمند نیروگاه انرژی های تجدید پذیر
  • بهره برداری از دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری
  • بررسی طرحهای اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر های تکاب و سلماس
  • بهره‌برداری از اولین تصفیه‌خانه مدرن فاضلاب روستایی در قزوین
  • بهره مندی هشتاد درصدی جمعیت روستایی ارومیه از شبکه آب و فاضلاب
  • ثبت بیش از ۷۰ هزار اشتراک‌پذیری جدید گاز در آذربایجان‌غربی
  • ایران جزو کشورهای برتر در سدسازی است | بهره برداری از سد و نیروگاه بزرگ ساخت ایران در سریلانکا
  • اعمال محدودیت تردد ناشی از سیل در کاشان